Oli kaunis aamu ja Julia heräsi aikaisin kouluun kello oli vasta 6:30.
Julia heräsi sen takia aikaisin koska halusi mennä ajoissa kouluun ja halusi syödä kunnon aamupalan.Julia teki aamutoimet ja lähti alakertaan syömään. Siellä oli isäkin syömässä.
Isä: Huomenta rakas.
Julia: Huomenta isä.
Isä: Miten eilen koulussa meni unohdin kysyä.
Julia: Hyvin meni ja olen innoissaan tästäkin päivästä.
Isä: No hyvä. Hyvä että viihdyt täällä.
Julia: Niin menen nytten kävelee koululle päin koska haluan nähdä paikkoja.
Isä: Okei pidä hauskaa. Turvallista matkaa.
Julia nyökkää ja ottaa laukun ja menee kävelemään.
Jonkun ajan päästä Julia kuulee auton ääntä ja katsoo taakse. Sieltä tulee Jungkook autolla ja pysähtyy Julian viereen.
Jungkook: Hoi! Julia hyppää kyytiin.
Julia: Onkohan se ihan järkevä idea?
Jungkook: Älä pelkää en syö sua paitsi jos Jin sua ei syö. Okei okei ei hänkään syö sua.
Julian mielessä kävi onko siellä toinenkin poika?.
Julia: No jos tän kerran.
Jin: Moi. Awww. Hän on söpö Kooki onko tämä sinun tyttöystävä.
Jungkook & Julia: EI!
Jin: Okei okei rauhassa aattelin vaan oisitte söpöjä yhdessä.
Jungkook jäi hiljaiseksi ja katsoi Julia iloisella ilmeellä.
Kolmikko jatkoi matkaa kouluun ja tytöt kiljuivat kun Jungkookin auto meni koulun pihalle parkki paikalle.Jin katsoi Julia ja huomasi että Julia oli ujo ja aika pelokas.
Jin: Onko kaikki kunnossa.
Julia: On kai.
Jin: Ei hätää minä suojelen sinua noitten tyttöjen ohi.
Julia: Kiitos kai.
Auto pysähtyi ja pojat astuivat ulos autosta tyttöjä oli auton ympärillä sekunnissa.
Jin avasi Julian puolella olevan auton oven ja auttoi tytön autosta ulos. Jin veti Julian kiinni itseensä ja laittoi kädet hänen ympärille. Jin käveli tyttö kainalossa tyttö joukon läpi ja kun oli päässyt pois odotti että tyttö päästäisi irti ja hymyili tytölle.
Julia hymyili Jinille takaisin.Julia: Kiitos.^^
Jin: Ole hyvä milloin vain. ^^
Julia huomasi että Jungkook katsoi vähän mustikkselta. Julia hymyili Jungkookille ja huomasi kun Kooki punastui pikkuisen.
Jin: Nonnih eiköhän lähdetä tunnille. Mikä tunti sulla on ensin Julia?
Julia: Mulla taitaa olla Liikuntaa kaksi ekaa tuntia. Entäs teillä.
Jin: Aww mälsää meillä on matematiikkaa.
Jungkook: Mutta ruokalassa nähdään tule pöytään jossa näet paljon tyttöjä ympärillä.
Julia: O.. Okei yritän.
Jungkook: Et yritä vaan tulet jooko pliiis.....
Julia: Hmm.. No okei minä tulen.
Jungkook hymyili Julialle ja veti Jinin mukanaan. Jin hymyili Julialle ja vinkkasi silmää. Julia jäi hymyilemään ja lähti kävelemään kohti urheilu kenttää.
2 TUNTIA MYÖHEMMIN.....
Julia tuli koulun ruokalan oven suulle ja näki pöydän jossa istui Jin ja Jungkook.
Julia hymyili ja lähti kävelemään kohti pöytää. Jungkook huomasi Julian ja nousi pystyyn samalla joku pitkä poika astui Julian eteen ja pysähtyi.Poika: Kuka olet? Mistä tunnet kookin? Ootko fani?
Julia ei uskaltanut katsoa pojan naamaa joten jäi tuijottamaan jalkojaan.
Julia: E... En ole fani ja..
Jungkook: RM! Lopeta Julian pelottelu ja hän on kaveri. Tule Julia anteeksi tosta tollosta.
Julia: Mmm ei se mitään.
Jin hymyili tytölle kun hän kävi istumaan pari penkkiä muista kauemmas.
Jin: Miksi niin kauas?
RM: Pelkääks meitä tai mua?
Julia: En. En vaan halua olla liian lähentävä.
Pojat naurahtivat ja samalla Jungkook nousi pystyyn veti kaksi penkkiä pois edestä ja työnsi tytön penkin kanssa lähemmäs muita.
Jungkook: Noin nyt on parempi.
Julia hymähti ja alkoi syömään ruokaansa.
Vähän ajan päästä Jin ja Jungkook poistui pöydästä koska joku opettaja pyysi.
Pöytään jäi vain RM ja Julia.
RM tuijotti Julia jonkun aikaa ihan ilman syytä.Julia: Saanko kysyä miksi katsot minua noin.
RM: Mitä miten häh?
Julia: Että sinulla olisi asiaa minulle.
RM: No tota... Anteeksi että astuin sun eteen yhtä äkkiä kun kävelit Jungkookien luokse.
Julia: Turha pahoitella. Kaikki on hyvin.
RM: Oikesti haluan vaan suojella poikia tiedäthän.
Julia: Tiedän. Kavereita?
RM: Kavereita.
Ja samalla Jin ja Jungkook palasivat takaisin istumaan
Jin ja Jungkook: Missatiinko jotain?
RM ja Julia: Hehe ette.
Kellot soivat ja oppilaat palasivat luokkiin ja koulupäivä päättyikin nopeasti.
Hehehe eli siis tää osa oli aika lyhyt mutta se ei kai haittaa. Toivottavasti piditte ja jaksoitte lukea seuraava osaa tulee joko huomenna tai sitten perjantaina.💕💕
YOU ARE READING
YOU ARE MINE!! ^^
FanfictionTämä sarja kertoo siitä kun tyttö nimeltään Julia muuttaa uuteen paikka kuntaan ja siellä häntä oottaa uusi koulu. Samassa koulussa on myös Bts jäsenet. Siellä alkaa tapahtua mutta mitä?