Oli kaunis aamu ja Julia heräsi ennen kuin herätys kello soi koska hänellä oli huono olo. Julia käveli alakertaan yöpuvussaan ja meni jääkaapille. Julia huomasi isän ja tervehti häntä.
Julia: Huomenta isä en mene tänään kouluun koska en voi hyvin. Haittaako jos en mene?
Isä: Huomenta ja ei tietenkään haittaa paranne ennen kun menet kouluun.
Julia: Kiitos isä olet rakas. Menetkö sinä tänään töihin ja kauppaan?
Isä: Ai niin joo menen tänään tulee muuten sinun serkkusi käymään et ole koskaan nähnyt häntä. Hän on pari vuotta vanhempi sua.
Julia: Aijaa okei mihin aikaan hän tulee?
Isä: Minä haen hänet juna asemalta kello 13:00 ja tullaan tänne yhdessä noin 13:30 käyn toki ennen sitä kaupassa ja kotona jos vaikka laitat silloin ruokaa meille kaikille.
Julia: Tottakai mutta monelta sinulla alkaa työt tänään?
Isä: Mulla alkaa tänään vähän aikaisemmin joten menen kohta.
Julia: Okei no minä menen makuulle vähäksi aikaa tuonne sohvalle ja sitten jonkun aijan päästä alan siivoamaan.
Isä: Okei mutta älä yli rasita itseäsi okei?
Julia: Okei en en lupaan. Heippa isä.
Isä: Heippa rakas.
Julia meni sohvalle makuulle ja laittoi television päälle. Kun kello oli 9:00 Julian puhelimeen tuli viestejä.
Missä olet? Oletko kunnossa? Tapahtuiko jotain?!!
Jungkook
Samalla tuli toinen viesti.
Mitä on tapahtunut? Suututtiko Kooki sinut?
XOXO Jin.
Julia hymyili ja päätti että tekee ryhmä keskustelun jossa voi vastat molempien viestiin.
''Julia loi ryhmä''
Julia lisäsi henkilöt: Jin, Kooki, Taehyung, RM, Jimin j J-Hope
Moi olen kunnossa Jin ja Jungkook olen vain vähän kipeä ei muuta pikku juttu vain :3
-Julia
No hyvä että Kooki ei ole tehnyt sulle mitään muuten ei olisi hyvää seurannut.
-Jin
HEI! Miksi aina minun pitäis tehdä miks et epäile muita kun minua?! Ja Julia sano mua Kookiksi :3
-Jungkook
Hehehe okei mutta minä menen nytten siivoamaan koska serkkuni tulee tänään käymään. Heippa.
-Julia
Okei heippa :3
-Jungkook
Heippa.
-Jin
Julia laittoi puhelimen pois ja alkoi siivota olohuonetta ja keittiötä. Kello alkoi olla 11:00 ja Julia sai siivottua ja istahti sohvalle. Hänen silmänsä painuivat kiinni väkisin ja nukahti siihen.
Kun kello oli 12:00Julian isä tuli kotiin käymään ja toi ostokset pöydälle. Sitten hän näki Julian nukkumassa ja laittoi viltin hänelle päälle ja lähti hakemaan serkkua.
STAI LEGGENDO
YOU ARE MINE!! ^^
FanfictionTämä sarja kertoo siitä kun tyttö nimeltään Julia muuttaa uuteen paikka kuntaan ja siellä häntä oottaa uusi koulu. Samassa koulussa on myös Bts jäsenet. Siellä alkaa tapahtua mutta mitä?