Slenderman :
Semnul acestuia este un cerc taiat cu un × , singurul semn din tastatura noastra care ar semanan putin cu acesta este " ∅ " .
Asta reprezinta faptul ca el nu are nici o trasatura faciala . Sau faptul ' ca nu are fata ' , se face prezent in semnul lui , gasit pe unii copaci din ' Slender forest ' . Unilor oameni le apar asemenea semne , cine le are , poate sa o spuna in comentarii .
Offenderman :
Semnul acestuia este un trandafir rosu , rosu ca sangele din venele noastre .
Asta reprezinta faptul ca el este romantic , acest lucru facandu-se recunoscut , cu acesta ademeneste femeile .
Acesta poate fi gasit cu usurinta pe scoarta copaciilor din ' Slender Forest ' , de f multe ori , trandafirul fiind de culoarea scoartei copaciilor .
Splendorman :
Semnul lui este o fata , fara ochii , zambitoare .
Este total alba si se poate vedea pe scoarta copaciilor din padurea numita si ' Slenderman Forest ' . Asta reprezinta fericirea din el , reprezentandu-se prin acel zambet pe acel cerc .Trenderman :
Semnul acestuia este un ac , cu o ata trecand prin micul ' tunel ' de la sfarsitul scestuia . Ata de f multe ori a fost zarita in ' Slenderforest ' de culoarea scoartei copacului aceluia pe care a fost scarjenit semnul .
Acesta reprezinta talentul lui legat de croitorie , etc. , la care , mai toti Fanii ADEVARATI Creepypasta stiu asta f bine .
Singerman :
Semnul acestuia este un X cu un F pe latura din dreapta sus .
Acest semn se observa , de culoarea trunchiului copaciilor pe care este pusa , in padurea ' Slender Forest ' cu usurinta cu ochiul liber .
Reprezentand latura sa legata de placerea lui de piratii si de piesele acestora .
Tenderman :
Semnul acestuia sunt 3 inimi , doua la baza si una intre cele 2 .
Acest semn se observa cu usurinta pe trunchiul copacilor , scarjonit ca celelalte .Acesta reprezinta fiecare parte din viata lui in care a suferit .
' Trecut , Prezent , viitor '
Inimile sunt de modelul :
❤
❤ ❤Fiecare parte din viata lui facandu-l un barbat si mai brutal decat este .