AŞK BU BÖLÜM# 2#

78 22 26
                                    

Sabah saat 07:00 uyandığımda güzel sesiyle beni uyandırmaya çalışan annemle karşılaştım.

Demek isterdim fakat elinde duran bir bardak suyla beni uyandırmaya çalışıyordu,malesef.

Annemin elindeki bardağı görünce.yüzde iki yüz rüya değildir.eee şimdi uyanmasam silahını Çıkaracak yani terliğini. bazen düşünüyorum acaba annem ölse büyük ihtimal beni terliğimle Gömün derdi.

tekrar gözlerimi kapatmaya başladığımda.yüzüme karşı bir kaç damla su değince aniden irkildim.

Gözlerimi açtım.annem karşımdaydı.

Ben size demedimmi yüzde iki yüz rüya değil diye.ama rüya olmasınıda istemezdim daha doğrusu
KABUS!!!

Hafifçe doğrularak gözlerimi araladım."Anne normal anneler gibi beni uyandıramazmısın?"dedim

"Kızım sende normal kızlar gibi bir okulla bağlı kalamazmısın hııı?"bir düşününce aslında annem haklıydı.

Kadın dizisindeki,ceyda'nın sürekli birini değiştirmesi gibi okul değiştiriyordum Anasını satim!!!.Ama benim suçum değildi.

tamam,birazcık hatta azıcık benim suçum olabilir ama ' ben ne yapayım kaşınmasaydılar o zaman'. Anneme Diye bilirdim bunları tabikide derim yok yok demem vücudumda annemin terlik markasının izinin çıkmasını istemem.

"Kızım ben senin iyliğini istiyorum eğer bu okulldan'da disiplin yiyip atılırsan seni okulla göndermeme kararı
aldık babanla,ondan dolayı seni kaldırmaya çalıştım sende kalkmayınca bende çareyi suda buldum "dedi annem.

ellindeki bardağı göstererek.

Annemin dediklerini düşününce ne!! bir dakika!!! Bir daha disiplin yiyip okuldan Atılırsam beni okulla göndermeyeceklermi.bu hainliği kesinlikle yapmazlar yada yaparlar Evet evet kesinlikle yaparlar.

"Anne az önce sen ne dedin"dedim aniden.

Annem 'ne'anlamında kafasını salladı."Okulla göndermeme kararınızı diyorum yani."dedim.

Şaşkınlıkla ve birazda sinirle.

"Hazırlan çık ondan sonra konuşuruz,kahvaltıda"dedi.

Bende olumlu anlamda kafamı salladım. Aslında okulla gitmemek benim için daha iyi olurdu.taki son,yani
5.okullumdan atılana kadar.

Okuldan atıldığımda babam ve annem bana kızmamıştı.bir tepki bile vermemişlerdi.çünkü,alışkınlardı.

Ama o annem yokmu o annem hain kadın işte!!!!.olayları anlatim ben en iyisi.yoksa beni kötü bileceksiniz anneme
Hain dadiğim için.

5.okuldan atıldıktan bir gün sonrası...

atıldığım günün bir gün sonrası okula bir daha gitmeyeceğim kararı almıştım.annem ve babama o gün kararımı açıkladığımda.babam tepkisiz kaldığında annem sırıtıyordu.

Babam dışarıya çıktığı gibi annemin yanına doğru adımlarımı atım yanına vardığımda.tabikide anne neden sırıtıyorsun demedim.

Anneme yüz ifadesinin neden kızgın deyilde güldüğünü sordum.oda bana" kızsam ne fayda edecek".

"Eee anne sırıtsan ne fayda edecek"dedim.abo ben ne dedim resmen anneme sırıtsan ne fayda edecek
Dedim.herkez hakkını hellal etsin arkadaşlar elbiselerimi en yakın arkadaşım.Buse'ye bırakıyorum zati hep gözü Elbiselerimdeydi cadı kız işte ne olacak.Ondan sonra tab-

"Aaaiiaaa anne ne yaptın anne resmen terliğin markası kolumda oluştu yaaa"dedim.Ya vallahi annemi babamın yerine amir yapsaydılar.eminim ki türkiyede suçlu diye birşey kalmazdı.kadın resmen on ikiden vuruyor.

Gülün Ateşi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin