Saat tam olarak 19: 00 ve bir kaç dakika sonra jungkook ile mühürleneceğiz. Tir tir titriyorum. Kook yanımda omuzu omuzuma değiyor ama hiç sesi çıkmıyor korktuğumu anlıyor ama destek olmuyor. Hain koca. Pis kuçu kuçu.
"Küçük omega bilmiyorsun galiba ama zihninden geçenleri okuya biliyorum. "
Hassiktir. Ama yaaa bir bu eksikti özgürlüğümü aldınız yaa.
"Seni ben gece özgürlüğe kavuşturucam merak etme. "
Bir dakika ne dedi o??
"Avucunu yalarsın! "
Sırıttı. Gözlerime bakarak otuz iki diş birden sırıttı. Aaaa korkmaya başlıyorum. Ama bir dakika
"Alfam? "
Sorar gözlerle baktı. Gözlerinin ne kadar güzel olduğunu hiç söylemişmiydim. Neyse.
"Koku. Senin kokundan güçlü bir kökü var. "
"Eee babam var."
"Hayır bu koku size ait değil. "
"Ne? "
"Burada başka sürüden biri var. Ve bildiğim kadarıyla törenlerde başka sürüden birisi gelmesi yasak. "
"Hiç bir yere ayrılma."
Dedi ve gitti yine ya bir insan ya da kurt eşini böyle bırakıp gidermi hiç. Ve kokuyu alfa alamadığı halde nasıl aldığımı merak ediyorsanız söyleyeyim omegayım ve omegalar bütün türlerin kokularını ayırt edebilirler . Offf nere gitti yine bu. Kuçu kuçu nerdesin diye bağırmak istiyorum ama öyle bir şey yaparsam beni çok güzel severler.
_____
Bir süre bekledikten sonra yanıma geldi beni odaya çıkardı kapıyı da kilitleyip gitti.
Ahhh yeter ama ya.
Ayağa kalktım kapıya yürüdüm aşağıdan çok büyük bir ses geldi ve ne kadar daha mühürlenmemiş de olsak canının acıdığının hissettim baya canım yandı. Dayanamadım kapıyı kırdım ve merdivenlerin başına çıktım. Oradaydı o kurt onun üstünde ve ve boynunu koparmak üzere. ne olduğunu anlayamadığım bir anda gözlerim karardı ve o anda vücudum yangın yerine döndü sanki, bütün komiklerim çatırdadı . Kurt formuna geçtim.
Arkadan o gri kurtun boynunu ısırdım ve kopardım. Bu ilkti ilk defa bir kurt hatta alfa öldürdüm. O korkuyla duvarın kenarına sindim. Üstüm başım hep kan ve karnım karnım acıyor. Elimi karnıma götürdüm ve üç tane tırnak izi. Kanıyor çok fazla kanıyor ve ben Kandan nefret ederim. Gözlerim acı yüzünden doldu. Kafamı yavaş yavaş kaldırdım alfa ile göz göze gelince yavaş yavaş ayağa kalktım. Görme açım karardı ve en son yere düşmeden alfanın beni kucağına alışını hatırlıyorum._______jungkook(meşhur alfa)______
Yatıyor yatak da kanlı karnı sarılı kan biraz sargının üstüne çıkmış ve siyah yatakta hareketsiz bur şekilde yatıyor. Benim esmer meleğim.
Çok yorgunum dayanamayıp yanına uzandım şimdi onun yüzü tavana benim de ona dönüktü. Gözlerim ağırlaştı ve onun yanında güzel bir uykuya teslim ettim bedenimi._______ tae ______
Canım acıyor. Karnım sızlıyor. Şerefsiz nasıl sokmuşsa artık o tırnaklarını. En azından öldü.
Gözlerimi açtım ve etrafa baktım ama kimse yok. Bir dakika... Yana döndüm dönmem ile o muazzam aurayla karşılaltım. Bu adam kesinlikle çok tuhaf. Hemde fazlasıyla çünkü sabah azarlar törende sapık sapık imalar şimdide yanımda uyumalar. Neyse yaa düzelicek zamanla.
Tam ayağa kalkarken karnıma giren acı ile inledim .Benim inlemem ile uyandı bay uykucu sapık."Ne yapıyorsun? Yatsana."
Deyip yanına yatırdı.
"Ne oldu bir şey mi istiyorsun? "
"Evet alfa susadım. "
Demem ile ayağa kalkıp yatağın yanındaki cam şişeden bardağa su doldurdu ve bana yaklaştı sırtımı biraz doğrultup bir yudum su içirdi.
"O yaptığında neydi? Nasıl bir alfayı öldirebilirsin. Sen bir omegasın benim omegamsın nasıl kendini tehlikeye atarsın? "
Diye gürledi bay gür ses.
"Kes sesini ve bana cevap ver."
"Tamam be ne bağırıyorsun. Eğer ben yapmasaydım o benim alfamı öldürecekti. "
"Senin alfanı? "
"Evet benim alfamı ne kadar bedenlerimiz daha mühürlenmemiş olsa da kurtlarımız çoktan mühürlendi."
"Nerden biliyorsun? "
"Çünkü yukarıda seni beklerken hissettiğin acıyı hissettim. "
Hassiktir. Yaklaşmaya başladı. Yanıma oturdu boynuma eğilip kokladı burnunu sürttü ve kulağıma nefesini üfleyerek
"Bedenlerimizin de senin iğileşmen için mühürlenmeli biliyorsun değil mi? "
Dedi ve yavaş bir şekilde mühürlemesi gereken yeri diliyle turladı. Titredim. Çünkü bay mükemmel gür sesten etkileniyorum ve bunun farkında. Yavaş yavaş kafamı salladım. Benim kafamı sallamam ile belimi okşayarak beni arkamda ki yatak başlığına yasladı.
"Benim omegam bir muhteşem."
Dedi. Sonra boynumu ilk öptü sonra ısırdı.
Mühür sırasında görme açım karar dı ve onun kollarında uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Alfa√vkook
WerewolfSanırım gerçeklikten çok hayal gücü ile vakit geçecek.... Bu fic tamamen karma hayal dünyalarında oluşmakta. alfa; sürü lideridir. omega; alfa eşi ve doğurgan kesimdir. beta; alfasina sadık savaşçı, asker kesimdir. erkek omega ; nadirdir. mpreg*: e...