Her şeyi değiştiren bir kaç kelime vardır her insan için 'seni seviyorum' veya 'özür dilerim' gibi ama bu kelimeleri kullanmak zordur. Birine bunu derken içtenliğin ve kalbin de senınle hemfikir olmalıdır.
Ben kook 'a özür dilerim demeden içeriye bir sürü alfa girdi kook ne kadar karşı çıksa da arkadan iri yarı bir alfa gelip kook'u tutup duvara fırlattı işte ne olduysa o an oldu.Yine aynıları yaşanıyordu vücudum titriyor alnımdan terler akıyor.Sanırım alfam için ortaya çıkan omegamın belirtisiydi bunlar gecen seferki gibi . Küçük bir hareketiyle tüm alfalar aynı kook gibi duvara yapıştırdı ama tek fark kimisinin kemiklerinin kırılma sesini duymamdı galiba.
Kook'u yavaşca ayağa kaldırdım ve ona dönüp"Demin ne söyleyecektin? "
"Bunu.savaş planları yapmaya başlamışlar.
Ve sen ne yaptın demin? ""Benim olana zarar verdi bende cezalandırdım hatta bak şimdi. "
Deyip kookdan uzaklaştım ve vücut ısımı arttırarak kurduma büründüm. Tam üzerine atlatacak iken hepsi birden kaçtı.
"Tae-taehyung? "
Eski halime dönerek.
"Efendim alfam. "
"Senin güçlerin var. "
"Haa evet anne ve babamdan dolayı. Özel bir Omegayım. "
"Beta ve Vita? "
Sorar gibi dediğin de başımı salladım ve
"Ayağını denk al alfa. "
Diye şakasına uyardım. Kıkırdadı. dişleri çok tatlı.
"Sensin o tatlı. "
"Yahh yeter ama. "
Sinirli gibi davranınca halime güldü.
Etrafa baktığım da baya bir dağılmıştı ortalık."Umm üzgünüm. "
"Sorun değil toplarlar. "
Başımla onayladım.
Yavaş yavaş yanına gidip dudağının kenarını öptüm ve boynuna sarılıp"Üzgünüm kalbini kırdım. "
"Sorun değil bebeğim. Seni anlıyorum. "
Gülerek geri çekildim ve elini tutup
"Hadi içeri gidip savaş konusunu konuşalım. "
Dedim ve içeriye doğru sürükledim baygürsesi.
Merak ediyorum boyumuz hemen hemen aynı ama junior kookie nasıl o kadar uzun. Canım hayla acıyoo."Onu bilmem ama üzgünüm bebeğim. "
Deyip göz kırptı.
Öldürdün be zalımın oğlu. Her neyse içeri girdiğimiz de ev darmadağın olmuş baş alfa ve eşi oturuyor hoseok ayakta kapı yaslanmış bir kaç çalışanda kenar da ayakta dikiliyordu."Ne oldu? İyimisiniz?neden geldiler? "
Herkesi soru yağmuruna tutarken baş alfa.
"Sakin ol Tae. Sadece uyarı amaçlı olduğunu ve ve-"
"Rüyalarında bile göremezler. "
Kook atlayınca ona dik dik baktım.
"Neyi? "
Hoseok
"Seni istiyorlar. "
"Beni mi? Neden? "
Baş alfa
"Çünkü güçlüsün ve mühürden sonra omega olarak kalmadın. "
"Ama nasıl Baba? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Alfa√vkook
WerewolfSanırım gerçeklikten çok hayal gücü ile vakit geçecek.... Bu fic tamamen karma hayal dünyalarında oluşmakta. alfa; sürü lideridir. omega; alfa eşi ve doğurgan kesimdir. beta; alfasina sadık savaşçı, asker kesimdir. erkek omega ; nadirdir. mpreg*: e...