Jungkook
O kadar güzel ki. Sanki cennetten benim için kovulan bir melek. Esmer melek benim esmer meleğim. Uyurken ki görüntüsü, göğsünün yaşak yaşak inip kalkışı, kızarmış dudakları, boynundaki izler, göğsü her şeyi tam bir sanat eser.
Üzgünüm meleğim seni o kadar çok seviyorum ki senin için alfa'lığımdan bile vazgeçerim ama seni başkasına kaptıramazdım bu yüzden di bu kadar acale.
Seni seviyorum meleğim utanınca kızaran yanaklarını, gülünce kareye benzeyen dudaklarını, vücudunu ve en çok da ruhunu seviyorum o sırf güçsüzler için cezalarla katlanan tüm acılara göğüs geren kalbini seviyorum bebeğim.
Sırf bir beta'yı koruduğunu için sırtında olan kırbaç izlerini seviyorum meleğim.
Sana baktığım da bir sonbahar ayında ağaçların yapraklarını dökerken ki hüznü belirir içimde.
Sana baktığım zaman karda yürürken ki iç gıcıklayan his var içimde.
Sana baktığım zaman Tuzla buz olmuş aynalar gelir aklıma.
Çünkü dışın ne kadar parçalansa da sen hiç benliğinden vazgeçmedin meleğim.
Ben senin her kusurunu her hatanı her şeye olan inancını seviyorum meleğim. Biliyorum meleğim kafanı çok karıştırdım ama bir liderin zaafı olmamalı.
Yoksa o zaaf ilerde bir gün çok can yakar. Biliyorum güvene, aşka sevgiye ihtiyacın var. Ama benim de sana ihtiyacım var esmer meleğim.Ben onu seyrederken yavaşça ağızını o
şapırdattı ve bana doğru dönüp kolunu belime attı. Sonra yavaşça gözlerini araladı ilk göğsüme baktı sonra her şeyi idrak edince gözlerini yavaşça yüzüme çıkardı ilk başta minikcik bir gülümsedi sonra yanakları kızardı ve daha çok sokuldu göğsüme. Biraz daha yukarı kayarak yüzünü boynuma sakladı. Hızlı nefesleri boynuma vururken açıp kapadığı o muhteşem göz kapaklarında ki inciden daha pahalı Elmaslardan daha değerli kirpiklerini hissettim boynum da.
Uğruna canımı verebileceğim sesini duyurdu sonra"Günaydın alfa. "
"Günaydın omegam. "
İlk kıkırdadı. Yavaşça yüzünü boynundan çıkarıp o muazzam yüzünü görmeme izin verdi. Yavaşça yaklaşıp dudağımın kenarına sulu bir öpücük bıraktı. Devamını ben getirdim öyle bir öptü ki beni sanki dudaklarımın arasında bir gül bahçesi yeşerdi sanki bir anne bebeğine sanki bir asker yuvasına sanki bir kuş yumurtadan çıkan yavrusuna sanki bir kral tacına sanki bir mermi haznesine sanki bir insan gerçek aşkına kavuştu. Ben bu dudaklar da hayat buldum bu dudaklar da can veririm artık.
Tam kendimi kaptırıp öpücüğü hızlandırdım ki yan odadan annemin sesi geldi."Rahat bırak gel- ayhh damadı mı.!! "
Ben sinirden kudururken meleğimin örtüye sarılıp banyoya toparlayarak yürüdüğünü sonradan fark ettim. Kıyamam bebeğime aslında o kadar da sert değildim ama. Neyse.
Deyip ayağa kalktım ve banyoya Tae nin yanına gittim. Örtü yerde o küvetin içinde gözleri kapalı oturuyor bir anda gözünden bir yaş aktı.
"Bebeğim? "
Gözlerini açtı ve gözlerime baktı.
"Ne oldu neden ağlıyorsun? "
"Sadece sadece bu böyle olmamalıydı. "
"Ney? "
"Yan-yani ben o kadar omegayı o alfa'lardan korurken kendi mi bir anda bir alfanın kollarına atmam. Doğru değil. "
"Bebeğim ben o alfa'lardan değilim ki. Ben onlar gibi miyim? "
"Bilmiyorum? "
Kalbim kırıldı hemde bir cam parçasından farksız bir şekilde tuzla buz oldu.
O cevap verir vermez yanından kalkıp odadan çıktım ve kıyafetlerimi alıp misafir odasında ki banyoya gittim. O bana alışana kadar ona yaklaşmayacağım.Tae___
Birden banyodan çıkması ile göz yaşlarım akmaya başladı. kalbini kırdığımın farkındayım ondan özür dileyeceğim ama önce kendime gelmem lazım.
_________
Güzel bir duştan sonra aşağıya indim. Kıçım hâlâ acıyor. Ona ben yapacağımı biliyorum ama önce gönlünü alamam lazım. Offf kookie nasıl beni bu kadar değiştirebilirsin.
Aşağıya indiğim de herkes salonda oturuyor kocam da ayakta beklıyordu. Yavaşça yanına gittim ve koluna tutunup yeri izlemeye başladım. Geldiği mi fark eden kookun annesi
"Bebeğim nasılsın? "
"İyiyim. sanırım. Teşekkürler. "
Deyip kırmızı yanaklarımla eşime döndüm.
Aklımı okuduğu için içimden 'ne oldu'
Dedim oda bana yaklaşıp."Sana bir şey söylemem lazım. "
Dedi ve kolumdan tutup kış bahçesine götürdü. Tam ağzını açtı ki büyük bir gürültü geldi ormandan.
hatalarım af ola😊
hikaye yeniden guncelleniyor ve ERGENLIKLERIMI GÖRÜYORUM ŞUAN.....
ALLAHIM DHDUDJDKS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Alfa√vkook
WerewolfSanırım gerçeklikten çok hayal gücü ile vakit geçecek.... Bu fic tamamen karma hayal dünyalarında oluşmakta. alfa; sürü lideridir. omega; alfa eşi ve doğurgan kesimdir. beta; alfasina sadık savaşçı, asker kesimdir. erkek omega ; nadirdir. mpreg*: e...