1'kuçu meselesi....

16.8K 678 490
                                    

"Tae hadi oğlum"

"Biraz daha lütfen"

"Kim taehyung hemen kalkıyorsun! "

"Offf tamam ama neden bu kadar erken? "

"Evet zaten akşam  beni eş olarak almaya gelecekler''

"Yahh istemiyorum ama ben! "

"Tae babanı cağırıcağım bak. "

"Çağır banane. "

"Sen bilirsin Tae bey. "

Off istemiyorum ben onların  alfasıyla evlenmek. Ben halimden memnunum.
Tamam babamın başına  çok bela açtım, çok dik başlıyım ama başka  gitmek istemiyorum.

"Tae oğlum? "

"Efendim baba? "

"Çalışma odama gel. "

"Peki baba. "

Kalktım ve üstümü başımı düzeltip yanına gitmek için hazırlandım.kapıyı çaldım ve usulca içeriye girdim. Size hiç babamın çok korkutucu biri olduğunu söylemişmiydim.

"Otur bakalım Tae bey. "

Dediğini yaptım ve karşısında ki siyah koltuğa oturdum. Korkudan titriyordum resmen.

"Oğlum neden evlenmek istemiyorsun? "

"Ama Baba ben  gitmek istemiyorum. O caniyi istemiyorum. Sen demez miydin bana 'melek oğlum' diye. O bir şeytan hiç şeytan ile meleği yanyana gördün mü sen. Lütfen. "

"Oğlum bak evet melek ile şeytanı yan yana görmedim ama şeytanı yola getiren çok melek gördüm. Oğlum bunu güvenliğin  için istiyorum kendim için değil. Biliyorsun seni şimdiye kadar hiç zorlamadım. Bütün yaptığın şeylere göz yumdum ama senden sadece ilk defa bir şey istiyorum ve buda tümü ile senin için lütfen oğlum? "

Sorar gözlerle bana baktı. Evet o benim için güvenli olanı istiyordu nasıl hayır diyebilirim ki.

"Peki Baba nasıl istersen. "

"İşte benim oğlum. Evet biraz alışması zor olacak ama mühürlenince alışırsın korkma tamam mı? "

Babam benim  babam şuanda o sert kurt gitti resmen yerine dolu gözlerle bana bakan melek gibi biri geldi. Aman tanrım....

"Seni seviyorum Baba. "

"Bende seni oğlum. "

Tam babama sarıldım ki aşağıdan kardeşim jimin seslendi.

"Hadi abi geldiler neredeyse. "

"Tamam geliyorum. "

Ahh benim zeki kardeşim de alfamın kuzeni olan alfa Yoongi'ye aşık oldu beni hemen sattı hain kuçu kuçu.
Aşağıya inmek için babandan ayrıldım ve merdivenlerden inmeye başladım. Çok yoğun bir aura vardı.
Gelmiş olmalılar. Korkmaya başlıyordum hatta korkudan titriyordum ama bu korkum onu görene kadardı.
o gülüşü, gözleri, elmacık kemikleri tam bir şaheser gibiydi.
İnanmadım, inanamadım o düşündüğüm her kesin anlattığı cani bu olamazdı. O bu kadar masum gözükemezdi.
Biraz daha yaklaştım ve salon kapısından içeri bir adım attım. O kadar da kalabalık değildi  babası ,Yoongi ve kendisi gelmişti. Birde bizimkiler tabi jimini artık bizden saymıyorum çünkü zeki kardeşim yapıştı Yoongi'ye bırakmıyor çocuğu.
Sırayla hepsini selamladım son jungkook kalmıştı ona döndüğümde zaten beni izlediğini fark ettim ve gözlerine bakarak onuda selamladım. Bana yaklaştı, yaklaştı tam kulağıma eğilip nefesini üfleyerek.

"Merhaba, omegam. Seni gördüğüme sevindim  "

Dedi ve boynuma eğilip kokumu içine çekti. Titredim o kokumu içine çekince gözle görülür bir şekilde titredim ve ellerimi istemsizce kollarına doladım.
Anladı yanında güçsüzleşdiğimi anladı ve bir kolunu belime doladı.

"Sakin ol omegam. "

Dedi nasıl sakin olabilirim acaba karşımda bir afet var demek isterdim ama isterdim sadece.

"Üzgünüm alfa sadece bir an boşluğuma geldi. "

Deyip boynumu eğdim. Oda biraz geri çekildi ve

"Artık gidebilirmiyiz? "

Dedi babam da başıyla onayladı. O onayladığı an gözlerim doldu. Annemi gördüm o sıra ki anneme çok düşkünümdür. Annem benimle göz göze gelir gelmez kollarıma atladı. Ve kokumu bolca içine çekti. Anne işte sulu gözlü.

"Seni seviyorum tae'm. "

"Bende seni seviyorum meleğim. "

Dedim ve annem den ayrılıp babama kısaca sarıldım. Tam jimine sarılacak iken araya girdi ve yaptı yine yapacağını.

"Abicim alfanı sakın üzme sonra beni Yoongi'nin eşi olarak sürüye almaz. "

dedi ve boynuma atladı en son gördüğüm şey Yoongi'nin göz devirişiydi.

"Pek sanmıyorum."

Deyip kapıdan çıkışıydı.
_______

Daha sonra ise Jeon sürüsünün alanına geldik ve jungkook un yardımı ile onun odasına çıktık.

"Sen sadece omegasın. Sözümden çıkma ve gece olacak törene hazır ol. "

Dedi ve gitti.
Sadece bu gitti yine yaptı odunluğunu ve gitti. Gece töreni var ve ben hâlâ çok korkuyorum. Korkuyorum çünkü o mühürü yapacak kişi Jeon sürüsünün varisi jungkook ki şahsiyet  çok korkunç bir kurt. Korkmamak mümkün değil...























sanırım geri döndüm......

My Alfa√vkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin