Duştan çıktıktan sonra aynanın karşısına geçip saçımı yaptım sonra dolabımdaki üzerinde yamaç yazan tişört ve şort dikkatimi çekti üstünde adım yazdığı için çok seviyordum onu baya zamandır giymemiştim onu, telefonumu alıp dışarı çıktım taksiye binip taksime gittim.
Kimse yoktu sigara içerken karşıdaki sokak sanatçıları dikkatimi çekti, sevdiğim şarkılardan birini söylüyorlardı yanlarına gidip onlarla tokalaştım. Sonra bende onlarla söylemeye başladım orkunda geldi ve oda yarım yamalak da olsa söylüyordu. Çocuktan gitarı alıp çalıyordum etrafımız kalabalıklaşıyordu. Berçin ve ecem de geldi hep baraber söylüyorduk etrafımız çok kalabalıktaştı herkez para atıyordu iki gitar çantasının içi de dolmuştu yerlere koyuyorlardı artık ve şarkının bitmesiyle herkez dağıldı. sonra paraları saydık tam 278Tl vardı 150Tl' sini onlar aldı ve bizde 128Tl' yi, hepimiz çok şaşkındık bir şarkıyla ne kadar çok para kazanmıştık.
Orkun: Galata kulesine gidelim.
Ecem: Galata kulesine yakın bir kafe var oraya gidelim.
Kafede birşeyler içtikten sonra biraz gezdik ve dağıldık.
Akşam eve 19:08 civarı gibi geldim. Annem yemeği hazırlamış ve ufak ufak yemeye başlamıştı hemen koştum ve karnımı doyurdum. Annemle beraber haber izliyordukki tam o sırada...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Genç
Teen Fiction(Bölümlerimiz artık daha uzun 9.dan itibaren daha uzun bölümler) İlk başta normal bir genç olan Yamaç sonradan yaşadıkları nedeniyle psikopat bir çocuk olur.