5. Bölüm

20 16 3
                                    

-Neredeyim ben? Çok fazla ışık vardı gözümü açamıyordum. " Öldümmü lan ben aha öldüm kesin beyaz ışığı görüyorum anneee beni kurtarr" Bir anda gülme sesleri duymaya başladım ve annemin sesini duydum Yamaç diyordu. Gözümü yavaş yavaş açtım karşımda annem, orkun, berçin ve ecem vardı. Ha birde hemşire, kendine geldin demek. dedi hemşire
-Walla ölmediysem evet.
Tekrar bir gülme sesleri yankılandı odada, anneme "Noldu bana" diye soru sordum.
-Bayıldın. Sanırım sinir krizi geçirdin. Wow bu çok havalı. dedim, bu sefer hep beraber güldük.
Annem- Seni psikoloğa götürmemi istermisin? Dedi, ilk başta kabul etmedim ancak sonradan ısrarıyla kabul ettim.
-Yamacın yaşadığı sadece ufak bir kriz korkulacak bir durum yok. Dedi psikolog amca ahahah, bakkal amca gibi oldu bu, yani böyle dedi psikolog.

Berçin- Rapor verdilermi acaba sana.
Ben- Anne bana rapor verdiler mi?
Annem- Ne raporu oğlum tövbestağfurullah deli misin sen niye rapor versinler sana.
- Ahahhahh anne yaa, deli raporu değil okul raporu.
Annem- Ay bende deli raporu sandım, veriyorlardıda ben istemedim. Derslerinden geri kalırsın.
- Of anne ya neden istemedin, yatacaktım ne güzel. Hadi gidelim artık.
Annem- Olmaz akşama kadar kalacakmışız.
- Ne akşamı ya ben iyiyim işte niye kalıyorumki?
Annem- Akşama kadar gözetim altında kalacakmışsın akşam gideriz, bir şey isyiyormusun, aldırayım sana çay falan ister misin?
Ben- Orkun koş aşağıdan hepimize sandiviç ve çay getir.

Akşam oldu eve taksiyle döndük. Eve girdiğimizde yaşananlar aklıma geliyordu ancak başka bir şey düşünerek engellemeye çalışıyordum.
Annem beni oturtup bir film açtı televizyondan, Recep İvedik 2 vardı. Onu izlerken kahkahalar atıyorduk annemle, hem kafam da dağılıyordu, en çok nenesinin ölüm sahnesine gülmüştük sandık deyip duruyordu ama sonunda Recep İvedik' e küfür ederek öldü. Üzülmüştüm ama çok komikti, izlerken koltukta uyuya kalmışım. Annem beni koltuğa yatırıp, üstümü örtüp yatmış...

Psikopat Genç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin