» seo youngho / johnny
» nct
» Y/N = your name (tvoje jméno)Kráčela jsem s várkou kávy pro všechny v kostymérně. Bylo všude hrozně rušno, zrovna probíhal koncert všech různých skupin či zpěváků, kteří nervózně čekali na vysněnou trofej na konci všech vystoupení. Měla jsem štěstí, že pomocných rukou bylo málo a tak mě přijali ihned. Ani nedokážu vyjádřit jak nadšená jsem byla, když řekli 'ano'. "Y/N! Kde vězíš?" vykřikl jeden z manažerů, když jsem měla zrovna vstoupila do místnosti. "Moc se omlouvám. V kavárně bylo moc-" "Omluvu vynech a raději sem dej to kafe." Položila jsem kartón s kelímky na stůl hned vedle rozzlobeného manažera. Všichni si hned začli brát kávu než nezbyla žádná. Manažer vzal kartón a hodil mi ho. Stačila jsem ho chytit jen tak tak. "Přines další." "Dobře." Vykročila jsem z místnosti a rozběhla se po chodbě. Bylo složité kličkovat mezi lidmi a nikoho přitom nesrazit na zem. Dveře byli přímo přede mnou jenže než jsem stihla sáhnout po klice, někdo mě stáhl zpět přímo do náruče. "Hledal jsem tě." "Y-Youngho. Promiň, ale mám docela naspěch." "To i já. Bude to jen chvilka." Přikívla jsem. Odtáhl mě do skladu. Všude kolem leželi všelijaké úklidové prostředky, košťata a jiné všemožné věci. Rozhlížel se kolem sebe a nic neříkal. Hlasitě jsem vydechla, abych upoutala jeho pozornost. "Takže..o čem si se mnou chtěl mluvit?" Zvedl hlavu a upřeně se mi zadíval do očí, donutilo mě to polknout. V životě jsou ho neviděla se takhle tvářit, vypadal přitom tak vážně.
Přistoupil ke mě blíže, já samozřejmě z obav udělala krok dozadu. Překvapeně se na mě podíval, ale stále to nevzdával. Pokračovalo to dál než mi cestu zkřížila zeď. Byla to jeho šance jak mi zaterasit cestu rukama, abych nemohla nikam utéct. "Proč utíkáš?" "Já..nevím.."
"Divím se, že sis na mě pořád nezvykla." Naklonil se a lehce mě políbil. Z překvapení jsem na zem upustila kartón. Cítila jsem svůj tep srdce jako nikdy předtím. Byla to vteřina, ale zdálo se to jako hodina. Hned jak odtáhl, znovu na mě upřeně pohlédl, tentokrát, ale s úsměvem. "Pro štěstí." S těmito slovy odešel pryč. Sklouzla jsem pozdi na zem a rozdýchávala to co se právě stalo.
Pohlédla jsem na hodinky. "Mám 15 minut zpoždění!" Popadla jsem kartón a vyběhla ven s nadějí že mě nevyhodí.tohle už bylo trošku lepší..tedy..spíš vůbec, jdu se zahrabat..pa ~
ČTEŠ
K-pop Imagines (pozastaveno!)
Fiksi PenggemarSpoustu mých Y/N cringey příběhů za které bych si dala korunu. Ano. Jestli vám takové příběhy nevadí pokračujte. No nic, užijte si knihu mích představ nebo-li řečeno duševních záležitostí s k-pop členy. A ještě malé upozornění, jsou krátké. Takže je...