💎 Mijn karakters 💎

127 4 18
                                    


Naam:
Riley Olivia O'Clarence
Leeftijd:
25 jaar (1 april)

Riley is na een one night stand tijdens haar onbezonnen single leventje zwanger geraakt. Doordat ze niet heel dik werd, kwam ze hier laat achter en was abortus niet meer mogelijk. Ze verschool haar zwangerschap en na de geboorte van haar kind, vertrok ze naar Australië waar de familie nog hotelketens hadden.
Na vier jaar keert ze terug. Ze heeft haar studies afgerond en werkt voorlopig mee in de hotelketens van haar moeder als mede manager. Maar nu ze terug is gaat ze moeten toegeven dat ze vier jaar voor iedereen die ze kende een kind geheim hield....

Kinderen? Zo ja, hoeveel?:
1 dochter

Studeren/ werken/ niets:
Mede-manager in het O'Clarence hotel

Faceclaim: Celeste Desjardins

Faceclaim: Celeste Desjardins

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Dochter:

Naam:
Thylana Rose (?/ O'Clarence)

Ouders:
Riley x ?

Leeftijd:
4 jaar (2013 > wordt dit jaar 5)

Karakter:
Tegen alle verwachtingen in heeft de dochter van de brutale en rebelse Riley, een lief en zacht karakter. Ze is verlegen naar onbekende maar altijd vriendelijk. Als ze mensen al langer kent is er heel spontaan en vlot. Ze is pienter en denkt over alles na en leert redelijk snel.
Ze is opgegroeid zonder vader wat ook ergens wel wat impact heeft gehad omdat alle kindjes die ze kent twee ouders hebben. Ze is mee opgevoed door een nanny en ondanks ze van haar mama houdt moest ze vaak alleen thuis zijn met haar nanny.

Intresses/bezigheden:

Tylana is een echt meisje meisje. Ze houdt van kleren en vindt de make-up van haar moeder fascinerend en geweldig leuk om mee te spelen. Ze dat en zingt de hele dag als ze vrolijk is. En paradeert door het huis alsof ze op de catwalk loopt als ze nieuwe kleren heeft.
Geef haar een bal en ze zal er mee spelen, maar de fun is daar al snel af. Dansen met haar nieuwe kleren is vele leuker.

Faceclaim/uiterlijk: Thylane Blondeau (young)

Faceclaim/uiterlijk: Thylane Blondeau (young)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
RPG// Welcome Upper East Siders - FutureWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu