taş yaa..

222 4 3
                                    

sabah okula gitmek bu kadr zor olamaz kimse icin. ilk gün, yeni arkadaslar, yeni aşklar.. annemin " eda" die seslenmedinden snra banyoya ugrayıp mutfaga indim. odama cıktm okul formamı giyip cıktım, sokak ıssızdi ama bir iki kisi vardı yinede. Müzik dinleyerek okulun yollunu tuttum. sıradan ve klasik bi okuldu yani ugur kolejimin yerini tutmaz bile die dusundm. okulla girip müdürn odasını buldm ve beklemeye basladım mudur yanında taş gibi bi cocukla odaya girdi. arkasindan da ben, cocuk esmer, ela gozlu bebk suratlı uzun boylu bi cocultu. mudur bna bakmadn cocuga " bak yavrum yeter artk okulun kurallarına uy yoksa kovarm" aslında korkunc birsey soylemesine ragmen umrunda bile olmamisti. kafasını cevirip bastan ayaga süzdü bni sonra cok sexi bir gülüs attip göz kırptı. aman Allahım karnımda kelebekler uçuyoo... cocuk tekrar müdüre dnup umursamaz bi sekilde " cıkabilir miyim" dedi. " tamam tamam cık, senin yuzundn yeni ögrencimizle ilgilenemedim." dedi sert bi sekilde. " oo " dedi rahat ve sakin bi sesle " demek okulumuza yeni geldin hoşgeldin tanıstıgıma cook sevindim 'eda' " dedi ve odadan cktı. oha ismimi nerden biliyodu kim soylemisti o sırada " hoşgeldin kızım burağın kusura bakma bu hep böyledir yaramaz şımarık ukala okulumuza hoşgeldin sınıfına çıkabilirsin 11 f"  müdür odasından çıkıp koridorda ilerleme başladım bu nalet olasıca sınıf nerdeydi etrafına bakarak kolidorda ilerlerken tam karşımda müdür odasında gördüğüm o yakışıklı çocuğu gördüm aslında ismini öğrenmek çok isterdim ama  utangaç bir yapıya sahiptimneyse ki sonunda sınıfı bulmuştum hemen sınıfa girip oturmak için bir yer aradım. Her yer doluydu ama neyse ki arkada bir boş masa vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Aşık Oldum ANNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin