4.Bölüm 'Zor Alış Kolay Veriş'

4.5K 477 1K
                                    

Jin annesi gittikten sonra da yataktan kalkmadı ve aç bir şekilde uykuya daldı.

Sabah kalktığında olanların bir rüya olmasını istiyordu.

Sabah yataktan kalkmamak için yatakta beklerken annesi yanına geldi.

Her zamanki gibi 'Kalk hadi sofra hazır orospu çocuğu.' demesini ve şefkatle onu döverek uyandırmasını istiyordu.

Ama annesi şiş gözleri ile Jin'i hafifçe dürttü.

'Oğlum hadi kalk bir şeyler ye Namjoon Bey gelecek alışveriş yapmanız lazım.' oğlunun başını okşarken. (Ama hangi başı tabii ki yarramın başı ohpekfks şaka kafası)

'En çirkin şeyi alıcam dünyanın en çirkin damadı olucam ve o adam beni boşamak zorunda kalacak.' dedi Jin hırsla.

'Oğlum sana boklu çuval bile yakışıyor ama sen bilirsin yine de.'

Jin tepinerek yerinden kalktı ve banyoya ilerledi uyuşuk adımlarla yürüyen Taehyung'u görünce ensesine güzel bir tokat yapıştırdı.

'Senin yüzünden benim götüm sikilecek lan it oğlu it.'

Taehyung elini ensesine attı ve ovuşturdu. Ardından hüzünle abisine döndü.

'Merak etme abi karşılığını alacaksın.'

'Nasıl?'

'Jimin'le sana şirin mi şirin torunlar vereceğiz.' dedi ve kocaman gülümsedi.

Jin küfürler ede ede banyoya yürümeye devam etti.

Biraz sonra kahvaltı sofrasında otururken içeri çok yakışıklı bir adam girdi.

Jin büyülenmişti Namjoon bu muydu eğer buysa şimdi soyunabilirdi.

Adam Jin' e yaklaştı ve gülümsedi.

'Jin sen olmalısın.'

Jin istekle başını salladı.

'Ben Bay Namjoon'un özel şoförüyüm de size arabaya kadar eşlik edecektim.'

Jin bir glup sesi duyduğunda anlamıştı hayalleri suya düşmüştü.

Bkz şoför:

(Mafya kitaplarının olmazsa olması nickkkk batemannna bir alkış KORE KİTABINDA NICK BATEMANN evet korede Berdel anlamlı nick bataman saçma amıankpymsld)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Mafya kitaplarının olmazsa olması nickkkk batemannna bir alkış KORE KİTABINDA NICK BATEMANN evet korede Berdel anlamlı nick bataman saçma amıankpymsld)

'Namjoon Beyin buraya gelemedi mi?'

Söylenirken önden önden yürümeye başladı dışarı çıktığı anda gördüğü araba yüzünden gibi düşebilirdi.

Adını bilmediği yakışıklı kapıyı açtığında Jin direkt oturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adını bilmediği yakışıklı kapıyı açtığında Jin direkt oturdu.

Sağ tarafa döndüğünde dışarıyı seyreden adamı fark etti.

Yüzündeki maske ve siyah gözlükler ile organ mafyası gibi görünüyordu.

'Sen misin Namjoon?' dedi Jin muhabbet açmaya çalışarak götünü kimin sikeceğini bilmek istiyordu.

'Nick sür.' kalın sesi maskenin altından daha da kalın gelmişti. (Daha kalın şeyler şeyleri de var.)

Nick aynadan arkaya bakarak kafasını hafifçe eğmiş ve gaza basmıştı.

Jin hüsranla önüne dönerek telefonuyla vakit geçirmeyi düşündü kilidi açtı ve instagrama yöneldi.

Elinden çekilen telefonla kafasını kaldırdı.

Namjoon olduğunu düşündüğü organ mafyası tipli adam telefonunda bir şeyler yapıyordu.

Jin umuyordu ki galerideki 'Ödev sakın açma' adlı dosyaya bakmazdı.

Telefon birkaç saniye sonra geri geldiğinde Jin ekrana baktı.

Kocam adlı kaydedilmiş kişi.

'Başın derde girmediği sürece rahatsız etme.'

Jin 'Kocam' ismini Yılan Başlı Orospu Çocuğu ile değiştiremek için kendini tutuyordu.

Jin sinirle önüne döndü ve gözlerini kapattı karnı açtı ve erkek kalkmıştı.

-_-_-_-_-_

Beline giren parmakla Jin yüksek bir çığlık attı.

Kendine geldiğinde araba büyük bir alışveriş merkezinin önünde durmuştu.

Namjoon kendisine daha yakın oturuyordu.

'İn hadi geldik.'

Jin hala belini tutarak ciğerlerini kontrol etmeye çalışıyordu.

'Yok öyle ölmem direkt bıçak sok.' dedi Jin sızlanarak.

Namjoon sessizliğini koruyarak Jin'in dışarı çıkmasını bekledi.

Jin sonunda arabadan çıktıktan sonra kendisi de indi.

Mağazaya girdikten sonra etrafı incelemeye başladılar.

'İlk ne alacaksınız efendim?' demişti Nick.

Namjoon kısaca 'Damatlık' diyerek ilerlemeye başladı.

Jin kendine geldi ve sözlerini hatırladı en çirkin damatlığı bulmak için hırslandı.


494 kelime lskfksjxja bununlaberaber500görüşğrüzby

Berdel | Namjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin