9.Bölüm 'BeNiMsiN'

4.1K 409 823
                                    

6 AY SONRA GERİ DÖNDÜM AHAHZIQJZKWKSOWKKSSK

EVET ARKADAŞLAR SON BÖLÜMÜN ÜZERİNE HEPİMİZ TORUN SAHİBİ OLDUK HERHALDE BÖLÜMÜ OKURKEN TORUNLARINIZIN TEPKİLERİNİ BEKLİYORUM <3333

BU BÖLÜMDE BÜYÜK EMEĞİ GEÇEN İKİ YARAK KAFALI  chanlibaek ve woojinxb YE TEŞEKKÜR EDERİM SİZ DE EDİN :***

EN SON NERDE KALDIĞIMIZI UNUTANLAR İÇİN KISA BİR HATIRLATMA (^o^)

Namjoon kahveyi dudaklarına götürürken Jin gözlerini kıstı buna hazır olduğunu sanmıyordu.

Namjoon kahveden büyük bir yudum aldığında Jin için zaman yavaşladı.

°°°°°°°°

Namjoon ağzındaki lavımsı sıvı ile aniden felçli Ali Rıza Bey'e dönmüştü. Etraftakilerin meraklı bakışları ikisinin üstündeydi.

Daha fazla dayanamayan Namjoon ağzındaki tüm kahvemsi sıvıyı önünde hala tepsiyle bekleyen Jin'in üstüne çıkarmak zorunda kaldı.

Yanlarındaki kalabalığın şaşırma sesleri ile Jin iyice korktu. Tepsiyi yere fırlattı. Kahve yüzünden üstüne yapışan ve cayır cayır yakan gömlek ile banyoya koştu.

Namjoon da banyoya gittiğini tahmin ederek arkasından ilerledi.

'Senin piç oğlu piç oğlun bir kahveyi bile beceremez mi kadın!' dedi Namjoon'un annesi Jin'in annesine ithafen.

Jin'in annesi altta kalır mı?

'Senin çok daşaklı oğlun bir kahveyi bile içemediyse benim oğlumun suçu ne?'

'Mal oğlun kahve diye kimyasal karışım yapmış hanım.'

'Oğlum hakkında düzgün konuş şırfıntı!'

Diğerleri de tartışmaya dahil olmuş bağırmaya devam ederken o sırada Jin banyoya girmişti.

Üzerindeki gömlekten hemen kurtulmuş yanık kremini ararken Namjoon kapıyı çarparak içeri girdi.

'Ne yaptığını sanıyorsun sen!?' Namjoon'un  bağırmaya başlamasıyla Jin'in eli ayağı birbirine dolanmıştı.

Namjoon kızmaya devam ederken gözleri Jin'in cıbıldak göğsüne kaydı. Jin havlu ile üstünü kapatmış şoktan çıkmaya çalışıyordu.

'Ne yapıyormuşum ben?'

'Seni de sikerim kahveni de sikerim o karışım neydi lan!'

Namjoon sakinleşmeye çalışarak Jin'i lavabonun önünden itip gömleğini çıkardı. Ellerini yıkarken Jin'in delici bakışlarını üstünde hissetti.

'Noldu beğendin mi?' Jin soru ile afallamış gözlerini bu sefer Namjoon'un pantolonuna dikmişti.

'Pantolonuna da gelmiş onu da çıkar.'

Namjoon lekeli pantolonuna bakarak tereddütte kaldı.

'Hayır gerek yok.' Namjoon gerilmişti.

Jin ısrar ederek Namjoon'un üstüne yürüdü.

'Çıkar işte ya ne olacak ona da bulaşmış.'

Namjoon sonuna kadar ısrar etmeye çalışsa da sonunda pantolon düğmesini açıp pantolonu indirmek zorunda kalır.

Jin gördüğü görüntü hayatında yaşadığı en büyük şoklardan birini yaşarken gözlerini Namjoon'un altına dikti.

'Namjoon ciddi misin?'

Berdel | Namjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin