7.Bölüm 'Yerden Bitme Adam'

3.7K 428 410
                                    

Eve gelene kadar ikisinden de ses çıkmadı. Evi görüş açısına girince Jin rahatladı. Kurtuluyordu sonunda bu adamdan birkaç saatliğine.

'İyi günler Nick!' dedikten sonra neşeli bir şekilde araban indi.

Nick tebessüm ederek başını eğdi.

Namjoon elinin altındaki telefonunu parçalamak üzereydi.

Jin eve girdikten sonra direkt odasına çıktı ve kendini yatağına attı. Saatlerce uyumak istiyord-

'Oğlum hadi kalk istemeye gelecekler seni hazırlan.'

Jin şok olmuştu zaten evlenmek zorundaydı ne demek istemeye geleceklerdi. Yüzsüzler.

'Anne zaten evlenmek zorundayım ne demek istemeye gelecekler dalga mı geçiyorsun!?'

Annesi yanına oturdu ve başını okşamaya başladı.

'Ne yaparsın oğlum adet işte yerini bulmak zorunda kardeşin de çok üzülüyor yapmayın böyle.'

Jin'in aklına Taehyung gelmişti onlar ne yapıyordu ki Jiminle kendisi gibi dertler çekiyorlar mıydı?

'Taehyung ve Jimin nerede?'

Annesi başını eğdi ve sessizce cevapladı.

'Gay bara gittiler oğlum.'

Jin çok sinirlendi burda kendisi çile üstüne çile çekerken o barlarda mı geziyordu.

'Vay şerefsiz.'

O sırada telefonunun çalmasıyla ekrana baktı.

'OrOoSpUCeYhHoP'

'Tamam anne sonra konuşuruz bunları.' diyerek kalktı ve odadan çıktı ardından telefonu açtı.

'Kanka günlerdir ne yapıyon öldün sandım amına koyim ya salak şey.'

Hoseok'la liseden beri arkadaştılar.

'Kanka ben evleniyorum.'

Karşı tarafta birkaç saniye sessizlikten sonra bir çığlık duyuldu.

'Kanka oha kim o şanslı çıtır 90 60 90 mı karpuz göt ayva göğüs falan mı?'

'Kanka şöyle diyeyim karpuz ayva yok ama başı soğan gibi gövdesi yılan gibi kökü orman gibi.'

'Kanka ne diyorsun amınakoim erkekle mi evleniyorsun kanka son konuştuğumuzda gay değildin noldu sana çıldırıyorum evinize yakınım geliyorum şimdi bekle birkaç dakika.'

Jin birkaç gün sonra ilk defa mutlu olmuştu.

Bari şu anlık her şeyi unutup kankasıyla oturup saatlerce dedikodu yapabilirdi.

Hoseok'un gelmesini beklerken odasını toparladı birkaç dakika sonra telefonu çaldı.

Telefonunu açtığında sinirli bir Hoseok ile karşılaştı.

'Jin acilen dışarı gelmen lazım burda yerden bitme bir adam var ve eve giriş ve çıkışların yasak olduğunu söylüyor sen nasıl bir belaya bulaştın.'

Jin hızlı adımlarla evden çıktı kapının önündeki Namjoon'un korumasını fark etti.

(Y/N:AUAVUAVUAVAUAVAUAVUAVAYV MIN TAŞAKLI YOONGI GİRİŞ YAPTI!)

'Neler oluyor burda?' Jin hızla ikilinin yanına geldi ve sordu.

'Namjoon Bey'in kesin emri var evden habersiz çıkış ve yabancıların girişi yasak.'

İfadesiz bir şekilde söylediğinde Hoseok yapmacık bir şekilde güldü.

'Yabancı dediğin kişi onun yıllardır arkadaşı.'

'Bu doğru mu Jin Bey?'

Yoongi Jin'e dönerek sordu.

'Evet doğru Hoseok benim arkadaşım.'

Yoongi başı ile onayladıktan sonra Hoseok söylenerek içeri girdi.

'Jin bana hemen neler olduğunu anlatıyorsun.'

----

'Yani sen şu an Taehyung ölmesin diye hiç tanımadığın bir adamla evleneceksin.'

'Evet öyle hatta bugün istemeye gelecekler.'

'Yüzsüz mü bunlar zaten evlenmek zorundasın bir de istemeye mi geliyorlar!'

'Aynen öyle.'

'O zaman ona hayatının kahvesini yapmalısın.'

Hoseok şeytanşı bakışlarını Jin'e doğrulttu ve gülümsedi.

Jin de aynı şekilde baktı.

'Aynen öyle yapmalıyım.' dedi.


SONRAKİ BÖLÜM JİN İSTEME YAPIYORUZ BEYLER BAYANLAR ĞWPCOSHFIWJXOWKCOKWPCKWJXQ

Berdel | Namjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin