Yeni bölüm bekleyen isteyen herkese teşekkür ederim <3
Bölüme geçmeden önce bir saniyeliğine ayağı kalk ve bu tespiti alkışla
Helal olsun vallahi teşekkür ederim emeğine teorine sağlık QarDeŞİM
Medya: Twice - Dance To Night Away
***
İç çamaşır mağazasına geldiklerinde Jin buranın çok zengin işi olduğunu fark etti.
Namjoon etrafı ezbere bildiğini belli ederek ürünleri incelemeye başladı.
Namjoon çeşitli seksi donların arasında ilerliyor ve bazılarını seçiyordu.
Jin ise Namjoon'un yanında dikilen Nick'in götünü kesiyordu.
Taş gibi taş diye düşünürken kendisine çevrilen gözler ile kafasını kaldırdı.
Nick ona bakıyordu Namjoon da kafasını ona çevirmiş onu süzerken karşısındaki mankenin üstündeki ürüne bakıyordu.
Jin biraz yaklaşarak Namjoon'un incelediği baktı.
Jin bunu görünce kan beynine sıçradı.
Toparlanarak konuşmaya başladı.
'Birincisi benim göğüslerim yok ve böyle bir şeyi asla giymem kafayı mı sıyırdın sen!'
Namjoon gayet sakinlik ile Jin'in az önce durduğu noktayı işaret etti.
'Senin için değil kız arkadaşıma alacağım arkadandaki kadınla beden tipleri benziyor ona bakıyordum.'
Jin döndüğünde az önce durduğu yerdeki aynanın karşısında duran kadını fark etti.
Namjoon az önceki kemerli fantezikli şeyi aldıktan sonra birkaç normal parça almışlardı ve mağazadan ayrılmışlardı.
Nick poşetleri taşımada zorlanıyor gibi görünüyordu.
Jin yaklaştı ve Nick'in eline uzandı.
'İstersen sana yardım edebilirim Nick.'
Nick kafasını Jin'e çevirip 'Hayır gerçekten hiç gerek yok lütfen.'
Nick poşetleri vermemek için mücadele ederken Jin çekiştiriyordu.
Namjoon Jin'i tutarak yanına çektiğinde Jin hızla Namjoon'a döndü.
'Benim kocam olacağın için artık hareketlerine dikkat etmelisin.'
Sakince söyledikten sonra mağazadan çıkış yaptılar.
Arabaya yaklaştıklarında Nick poşetleri bagaja yerleştirip Namjoon için için kapıyı açtı Namjoon yavaşça oturduktan sonra öbür tarafa geçip Jin'in oturması için kapıya uzandığı sırada Jin sırtlan gibi kapı koluna atladı.
Elleri temas içindeyken Jin Nick'e döndü.
'Hiç gerek yok ben açardım Nick lütfen zahmet etme.'
O sırada kapı içeriden büyük bir kuvvetle açılınca kapı direkt önünde olan Jin'in bacağına çarpmıştı.
Jin acıyla bacağını tuttuktan sonra açılan kapıdan içeri çekildi.
Namjoon Jin'i yan tarafa bıraktıktan sonra maskesini düzeltti.
'Seni uyarmıştım.' dedi sadece.
Jin sinirlenmişti.
'Sen kim oluyorsun da beni uyarıyorsun be başlarım evliliğine de sana da törene de berdeline de gidiyorum ben.'
Jin sinirle arabadan çıkmak üzereyken Namjoon'un sözleri onu böldü.
'Nick ara Jong Suk'u (oppamı katmasam olmazdı) peşinde 7/24 takipte olduğu Taehyung piçini tek kurşuna indirsin.'
Jin'in boğazı düğümlenmiş gibi oldu.
Nick telefonuna uzandığı sırada Jin tekrar içeriye fırladı.
'Hayır hayır hayır tamam burdayım lütfen Nick tadımız kaçmasın telefonu bırak lütfen.'
Jin Nick'e dönmüşken Namjoon Jin'i çenesinden tutarak kendine çevirdi.
'Ona o emri ben verdim.' dedi Namjoon sakince.
'Yani?.' Jin ne yapması gerektiğini bilmiyordu.
'Yalvarman gereken kişi o değil benim.'
Jin ilk defa kendisiyle ego kapıştırabilecek birini görüyordu.
'Ne yapmam lazım?' dedi Jin.
Namjoon Jin'in çenesindekini ellerini ittirdi ve Jin'in kafası geriye düştü.
'Eve gidene kadar çeneni kapat.' dedi ve tekrar önüne döndü.
Jin ondan nefret ediyordu kesinlikle kendisi gibi iğrenç bir suratı vardı bu yüzden bunu böyle saklıyordu.
Jin eve gidene kadar Namjoon'un suratını düşünmeye çalıştı sakallı dudaksız ve çirkin bir sırattan öteye gidemiyordu.
Merak etmeye başladığı için kafasını çevirerek yüzünü incelemeye başladı.
Kafasında siyah bir şapka siyah gözlükler ve siyah maske yüzünden görünen tek kısım yanaklarının üzereydi ve oraya bakılırsa güzel bir cildi mi vardı?
Belki de yüzü yanmıştır ve cildini saklıyordur.
Jin dalıp gitmişken Namjoon'un ona dönmesiyle kendine geldi.
'Ne bakıyorsun?'
Jin Namjoon'un sorusu ile önüne döndü.
'Dışarıyı izliyordum.'
Namjoon uzatmayarak önüne döndü ve eve gidene kader ikisi de ses çıkarmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel | Namjin
RomantizmKardeşinin canı için Mardin'in en belalı ağasıyla evlenen Jin...