2~첫 번째 만남.|The First Meeting.

17 4 4
                                    

Merhaba!❤🤗
İkinci Bölüm ile karşınızdayım.🙂
🌟Bölüm şarkısı; Fake Love🌟
İyi okumalar~📖

Market sepetine aceleyle çilekli süt ve çilekli yoğurdunu attıktan sonra hızlı adımlarla meyve-sebze reyonuna ilerlemeye başladı.

Gerekli her şeyi alarak kasaya ilerlemeye başladı.

İlerlerken birisiyle çarpışınca şaşkınca çarptığı kişiye baktı.Maskeli ve şapkalı bir erkekti.Hemen eğilerek telaşla birkaç kelime söyledi.

'A-afedersiniz.'
'Huh! Sorun değil.'

Kız son kez eğilerek yanından hızla geçti.Genç erkeğin aklında ise kızın sarı saçları ve pembe dudakları vardı.Kız kasa'ya ulaşarak hemen ödemesini yaptı.

•°•

Kız evine ilerlemeye başladı ilerde gördüğü köpek ile geri geri gitmeye başladı.Köpek ile göz göze gelince hemen koşmaya başladı ama arkasına bakmaya çalışırken birisine çarpıverdi.

Kafasını kaldırarak çarptığı iki erkek çocuktan özür diledi.Tam gidecekken market'te çarpıştığı çocuğu gördü.Tek kelime etmeden hızla ordan uzaklaştı.

•°•

Genç kız eve geldiğinde bilgisayarından 'Deadpool' filmini başlatırken çilekli yoğurdu'nu açarak filme odaklandı.

Film bittince ortalığı toplayarak yatağına gitti sarı puantiyeli pijamalarımı giydi ve oyuncak bebeğine sarılarak uyumayı denedi.

•°•

'Gooll! Yine ben kazandım. Jimin hyung market'ten döndüğümüzden beri çok dalgınsın bir şey mi oldu?'

'Hu?...ha-hayır yok bir şey jungkook.'

Jungkook kafasını sallayarak yalanı tuttuğunu kabullendi.Jimin ise hala market ki kızı düşünüyordu.Gözüne fazla tatlı gelmişti.

'Herkese uyku vakti yarın işimiz var!'

Jin hyung'larının uyarısına karşın hepsi uyumaya gitmişlerdi.Yarın karşılacakları sürpriz'den habersiz.

•°•

Alarm sesi ile kız gözlerini açtı.Hemen banyo'ya giderek kısa bir duş alarak hemen üstüne kot şortunu geçirdi üstünde ki uzun yeşil tişörtünü şortunun içine geçirerek saçlarını kuruttu.

Saçlarını salık bırakarak hemen evden dışarı fırladı.Hemen okulunun yolunu tuttu.

•°•

Jimin üstüne atılan soğuk su ile şokla gözlerini açtı.Karşısında ona sırıtan Jungkook ve Tae'yi gördü onlara yanı başındaki yastığı fırlattı.

Ama ikisi eğilince yastık Yoongi'nin yüzüne gelince Jimin dudağını ısırarak banyo'ya koştu arkasından sinirli Yoongi'nin sesi yükseldi.

'JİMİN! BUNU ÖDEYECEKSİN!'

Jimin yuktundu ve Hazırlandı. Aşağıya korkarak indi ama yoongi hyung'nu göremeyince hemen dışarı fırladı.

•°•

Bang Pd'nin isteği üzerine 'seul konservatuarı'nda Ses ve dans eğitimi vereceklerdi.Hem şirket için stajyer avı olacaktı.

Bighit bu yıl değişiklik yaparak kadın stajyer almayı planlıyordu.Çocuklar okul'a gitmek için araçlarına bindiler.

•°•

'Seul konservatuarı'
Tabela'ya son bir bakış atarak derin nefes aldı burda ikinci yılıydı hala alışamamıştı.

Bu onun son dayanağıydı. Başarmalıydı annesine anlattığı gibi olacaktı ve annesini mutlu edecekti.

İçeri girerek ilk dersi için dans stüdyo'suna adımladı.Dans eğitimi bu sene eklenmişti.Stajyerlik eğitimleri de bu sene başlayacaktı.

Ders için hazırlanmak için soyunma odasına gitti.

•°•

Yedi adam okulun bahçesine adım atar atmaz bazı fangirl'ler onları tanıdı.Bir kız yaklaştı yanlarına.

'Jimin oppa~ bir imza alabilir miyim?'
'İsmin nedir?'
'Mi ok!'

Jimin uzatılan kağıdı imzaladıktan sonra kızdan öğrendikleri dans stüdyo'suna gelmişlerdi.İçeride dans eden birisi vardı.

Jimin onun  market'teki kız olduğunu farketti. Önce şaşırsada sonra hayranlık ile izlemeye başladı.Ama kızın ayağını burkmasıyla hemen yanına gittiler.

'Acıyor mu?İyi misin?'
'Hu?A-azıcık acıyor.'
'Hobi hyung buz getirir misin?'

Jimin acele ile konuşurken kızı kucağına alarak köşedeki sandalye'ye oturturken hoseok elinde buz torbasını getirmişti.Kızın yanakları kızarmıştı utançtan bir kaç kelime söyledi.

'Te-teşekkürler.'


Oylamayı ve yorum atmayı unutmayın!🤗😋🙇‍♀️

Bölümü nasıl buldunuz?🥀

Görüşmek dileğiyle size bol bol öpücükler...💜😗

~selenophilia🌼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lemon Boy [Park Jimin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin