BESTENİN GEÇMİŞİ

55 1 7
                                    

beste 4,5 yaşlarındayken babasını kaybetmiş ve annesinden ihanet görmüştür annesi kendi elleriyle öldürmüştü babasını sebebsiz sadece kavga etmişlerdi ve annesi onu bıçaklamıştı ve bu olay bestenin gözü önünde gerçeklemişti her gece kabuslar görüyodu büyüdükçe bu olaylar artıyodu annesiyle kalması zorunluydu kalması gerekiyodu bi gün annesi bi adamı alıp gelmişti ve besteye senin yeni baban bu demişti bu nasıl olabilir 6yaşındaki bi kıza çat diye bu söylenirmi tabi bestenin bu olayı kendine yedirememesi ayrı bişey her gece,hergece ve yine kabuslar olamaz böyle bişey sıçtımın hayatındaki olayların ebesini sikiyim tamam küfretme fasını geçelim ve bestenin geçmişine geçelim işte zaman ilerledikçe annesinin o üvey babasından işkenceler gördüğünü görüyodu beste bazen kemikleri kırılıyodu bazense omurgaları yerindençıkıyodu annesi bu adamdan bi türlü ayrılamamışı ve besteyi taciz etmeye yani rahatsız ediyodu tabi beste korkuyodu güçsüzdü ama 18 yaşına geldiğinde işler değişti hem annesini kaybetmişti hemde o şerefsiz müebbet yemişti arık beste korkuyodu gerçekten korkuyodu ve ne yapacagını bilmiyodu bi gün yine duvara bakakalmış bi şekildeyken aklına bi fikir gelmişti "neden onların cezalarını ben çekiyorumda kendi canımı acıtıyorum neden.Benim güçlü olmam lazım her konuda güçlü olmam lazım her şekilde" böyle düşündükten sonra artık ağır sporlar iş okul derken dış dünyadan kesmişti kendini artık hiç bişey umrunda deildi en çok erkeklerden nefret ediyordu ve onların canını acıtıyodu bestenin okulda neden hep erkekleri sıkıştırdığı ortaya çıktı her erkek aynı olacak diye birşey yoktu ama sonuşta erkekti bestenin ilk burbesay lisesinden girişi ilk o sınıfa girişi herkesten farklıydı giyinimi gözleri ama böyle olmayı sanki kendine mecbur kılmıştı kötü olursan iyi olusun gibi bestenin haberi olmasa bile burçin ve aybüke onun en iyi arkadaşı olacak ve başka bir erkek onun hayatını değiştirecek ama ne zaman ozamanın geçmeyen günleride var inşallah o gün çabuk gelir ve bestenin acıları diner böyle olması bestenin ve etraftakilerin iyi olması demektir.bseste hem güzeliğinin hem hayatının farkına varacak arık başka bi düyadan çık beste artık gerçek hayata dön o hayat seni bekliyo ortaya hereyini koy ve gel o hayatta daha çok şeyin herşeyin olacak daha çok güven kendine ve gel....


(hikayemi beğeniyormusunuz beğenmiyormusunuz lütfen msj atın ki şimdiden kesiyim)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇILGIN ÜÇ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin