Konečně jsem byla plně soustředěná na všechno co mě čekalo. Představení, možná nějaký ten drink a pak dobré vysvětlení Tařina výletu. Přece jen Patrick byl její bratr a někomu se svěřit musela.
,,Tak jak jste přežila zbytek dneška?" Zeptal se mě Patrick a vytrhl mě ze vzpomínek. Ale hned se jeho otázkou další vzpomínky dostavili.
,,Po pravdě, nijak skvěle." Usmála jsem se, ale jen na vteřinu. Vzpomněla jsem si na Collina a na tu jeho malou děvku.
Seděli jsme v limuzíně, což mě taky docela překvapovalo. Když jsem byla ještě doma a ležela jsem na gauči, zdál se mi sen. Že to představení bude hroznej propadák. Ale byl to jen sen. Pak se ve dveřích obejvil ON. Skvěle upravený, vlasy perfektně rozcuchané a kravatu tak divně zamotanou že by si toho všimnul snad každý.
Odvedl mě dolů a tam stálo tohle auto. Limuzína. Takový přepych bych brala hned. Usmála jsem se v autě při vzpomínce na to. ,,A co vy?"
Zašklebil se na mě a zasedl víc do sedadla. Co on má s tím zasedáváním. V kanceláři to byla židle a teď tady. Tak tohle je jeho znak. ,,Vlastně jsem pracoval."
,,Tak proč jsem,..." Chtěla jsem se ho zeptat proč mě poslal domů, když pracoval, ale on mě nenechal.
,,Pak bych přece neviděl tyhle krásný boty." Podíval se směrem dolů a já hned taky. Jak mohl vědět že jsem ujetá na boty?!
Zamračila jsem se. Tohle bylo už opravdu divný! ,,Co dalšího jste si o mě zjistil?!" Prskla jsem.
,,Že máte ráda balet." Mrknul na mě.
,,Oh, takže balet. Jistě." Protočila jsem oči a on se zasmál.
Po pár minutách limuzína zastavila a my jsme vystoupili. Místní divadlo jsem znala, ale právě dneska večer se mi zdálo hrozně obrovské.
Nebylo tam tolik lidí a tak nebylo těžké vyzvednout místa jít si sednout. Sedačky byly taky nějaké veliké a takse mi sedělo neskutečně dobře. Měl pravdu. Milovala jsem balet. Krásně se u něj realxovalo.
Když hra začala, cítila jsem jeho vášnivý pohled, kterým balet sledoval. Musela jsem se na něj asi zadívat protože jsem po chvíli zjistila že i on civí na mě. rychle jsem odvrátila pohled a musela jsem se usmát. ,,Pardon." Omluvila jsem se a on se zasmál. Při zasmání jsem pocítila jeho dlan na mém koleni.
Hned se mi šíleně rozbušilo srdce tak že by to mohl i slyšet. Normálně bych mu snad dala facku a odešla, ale to on věděl. Věděl žekdyby se mi to nelíbilo dala bych to najevo. Problém byl, že jsem najevo nic nedala. Seděla jsem tam jako v lavici a koukala se na balet. Nikdo kolem nás nebyl a jelikož jsme byly na VIP místech na balkónku, byly jsem tam sami. I to mě šíleně děsilo. Byla jsem sama s šíleně sexy chlapem. Jeho dlaň se sunula směrem nahoru a já zapomněla dýchat. Když jsem vydechla vyznělo to jako sten. Cítila jsem na sobě jeho šklebivý pohled a věděla jsem že mě pozoruje.
Vstáhnul druhou ruku a tou mi přejel po tváři. Obrátil si mou bradu na něj a naše oči se museli setkat. Byl úžasnej prostě to bylo něco šíleně neskutečnýho! Přiblížil se a políbil mě. Myslela jsem že umřu. Nechtěla jsem tohle dělat, nikdy bych si se svým šéfem nezačala, ale tohle prostě nešlo odmítnout. ,,Vím že to chceš..." zašeptal mi do ucha a já mu vzdychala do tváře. jeho ruka jela výš a výš až si našla cíl. Ani sjem si toho nevšimla a měla jsem roztáhlé nohy. Drážděl mě mezi nohama a mě se to tak neskutečně líbilo! A měl pravdu, chtěla jsem to i když bych si to nikdy nepřipustila.
,,Ne dost!" Nevím kde se to ve mně vzalo, ale dokázala jsem ho zastavit. Okamžitě toho nechal. Zvedla jsem se a chtěla jsem odejít. ,,Na tohle hned zapomeneme!" Ukázala jsem na něj ukázováčkem a když jsem nakročila že odejdu, chytil mě za loket a já mu spadla do klína. Nijak jsem se nezajímala proč to udělala, jelikož jsem odpověď znala.
Začala jsem ho zuřivě líbat a on se mezi nádechy stihl i trochu zasmát. Uvolnila jsem mu kravatu a ovinula jem mu nohy kolem jeho pasu. On na nic nečekal a rozepnulsi kalhoty. Všechno to bylo najednou šíleně rychlý. Popadla jsem jeho ptáka do ruky a cítila jeho teplo! On mě vzal za vlasy a odkryl mi je z tváře. Hudba z baletu k tomu sice moc nesěděla, ale v tuhle chvíli mě nic než on nezajímalo. Pak jsem si na jeho rozkoš sedla a začala jsem se zuřivě pohybovat. Zaryla jsem mu ruce hluboko do vlasů a mám takový dojem že jsem mu jich i pár vytrhla. Zase se zasmál. Začal se pohybovat taky co už se skoro nedalo vydržet,chtěla jse víc a víc a víc! ,,Víc! Honem!" Šeptala jsem mu do ucha. Když jsem se konečně jeho úchvatným tělem a ptákem dohromady dostala n svůj vrchol, držela jsem si pusu abych tu nezakřičela na celé publikum. I z něho vyšel poměrně hlasitý sten.
Hned jak se moje tělo uklidnilo, slezla jsem z něj, sesunula jsem si šaty zase po nohách dolů, vzala jsem si kabelku a odešla. Nemohla jsem se po tom co se teď stalo podívat panu Heystinksovi do očí. Právě jsem udělala tu nejhorší věc na světě. Sex s mým šéfem!
Gif nemusim vysvětlovat.. :DDD
ČTEŠ
Passion- Vášeň bez konce
Teen FictionEmily Brownová žije svůj vysněný a skvělý život, do té doby, kdy se její šéfová rozhodne odjet a ona se tak bude muset seznámit s Patrickem Heystinksem, s jejím novým šéfem... Čím víc času budou trávit spolu, tím víc je to bude k sobě táhnout. Nakon...