Ani nevím kam jsem šla. Mířila jsem ven. Šla jsem rychle a zastavila jsem se za Rebeccou a vynutila jsem si odpolední pauzu s ní. Viděla jak mi hoří tváře vztekem a tak šla ven semnou. Vyšli jsme na střechu kam jsme si chodili zakouřit. Ona kouřila normálně, ale já jem kouřila jen když jsem zuřila.
,,Tak co se děje?" Ptala se mě Becca a vytahovala krabičku cigaret. Jednu mi podala a zapálila mi. Jakmile jsem v sobě cítila nikotin ulevilo se mi. Zavřela jsem oči a opřela jsem se o zeď za námi.
,,Naštval mě!" Řekla jsem a znova jsem do sebe vtáhla kouř.
Becca nakrčila čelo a zeptala se. ,,Kdo?"
,,Patrick! Collin! Oba! Já nevim..." Zavrtěla jsem hlavou. ,,Collin je chladnej debil a Patrick ignorantskej děvkař." Protočila jsem oči.
,,Počkat." Zarazila mě Becca a trochu se divila. ,,Jakto že jsi pohádaná s Collinem? A proč jsi se naštvala na svýho šéfa?! Co s ním máš?"
Trochu jsem se zamyslela. Ona o ničem neví. Hrozně jsme se poslední dobou míjeli. Měli jsme krize a tak jsme pracovali dlouho do noci a nevídali jsme se. Mobil jsem Becce nebrala protože mi volala vždycky při nějaký přednášce a když jsem jí zase chtěla volat já bylo kolem třetí hodiny ráno. Takhle to chodilo už asi měsíc a tohle je doba kdy jsme zase konečně spolu!
Ironicky jsem se usmála a hodila cigaretu na zem. ,,Už s Collinem nejsem..." Začala jsem.
Všechno jsem jí to vysvětlila. Kdybych jí neuklidnila že jsem v pohodě a že jsem to vyřešila asi by se sebrala a šla mu nakopat pozadí jak sama řekla. V tu chvíli jsme si skvěle povídali a i ona mi řekla něco o sobě, dokud...
,,Emily!" Vykřiknul Patrick když vyrazil dveře a rozhlídnul se na obě strany. Becca hned zahodila cigaretu a rukou máchala před sebou aby rozprášila kouř. Dala bych všechno že jí stejně viděl. A když se jejich oči střetli Patrick se narovnal a bylo vidět že jí nečekal.
,,Co je?" Prskla jsem.
,,Chci s tebou mluvit." Řekl a přešel blíž ke mě. Ale já jsem odstoupila o krok dozadu.
,,Ale já s tebou ne." Chtěla jsem odejít, ale on mě chytl za loket.
,,Pojeď semnou." Řekl.
,,Cože?" Podívala jsem se na něj se zvedlým obočím. ,,Kam?"
,,Uvidíš. Prosím, pojeď semnou a já ti všechno řeknu, omluvím se." Bylo na něm vidět že to myslí vážně.
,,Nemůžu, zítra..."
,,Máš volno." Vykulila jsem oči. ,,Zítra máš volno." Usmál se Patrick a pustil mi ruku. Dala jsem si ruce pod prsa a chvíli přemýšlela.
,,Můžu s tebou mluvit?" Řekla z ničeho nic Becca a vedla mě stranou. Asi poznala že jsem chtěla říct ne. ,,Nemůžeš říct ne!" Usmála se a já jsem protočila oči.
,,Nevíš o co jde." Řekla jsem a chtěla jsem jít zase pryč.
,,Ať jde o cokoliv, měla bys to napravit. Je to tvůj šéf, mohla by sis taky hledat jinou práci." Zašeptala a zakývala hlavou. Já jsem se zase zamyslela. Měla pravdu, mohl mě kdykoliv vyhodit. I když něco mi říkalo že by to snad neudělal. Byla jsem právem naštvaná, on mě zneužil. I když i já jsem zneužila sama sebe. Líbilo se mi to a dokonce hodně. Jen na ty chvíle pomyslím a horko se mi přesouvá do klína. ,,Fajn." Řekla jsem a vydala jsem se za Patrickem.
,,Dobře tedy. Pojedu, sice nevím kam a na jak dlouho, ale rozhodla jsem se vám v tomhle věřit." Pokrčila jsem rameny a on se usmál.
,,Děkuju." Pokynul rukou ke dveřím a já jsem vyšla. Uviděla jsem Beccu jak se hihňá. Musela jsem se trochu pousmát. Ale naštvaná jsem byla pořád. V budově jsme šli vedle sebe jako pracovníci. ,,Rebecca o nás ví?" Zeptal se najednou.
,,Žádné ´my´ není. A jestli jde o to co jsme spolu měli, tak ne, neví o tom. Nikdo o tom neví."
,,Že si o tom šeptají." Naklonil se mi k uchu.
Udiveně jsem se na něj podívala. ,,Divíte se?" Ukázala jsem na minimální mezeru mezi námi. Usmál se a trochu se oddtáhl. ,,Ujišťuju vás že odemne to nikdo neví." Máčkla jsem na tlačítko u výtahu abych ho přivolala. ,,Je možné že vás někdo slyšel." Usmála jsem se tak že to viděl když se na mě podíval.
,,Mě?" Zeptal se.
,,Jistě, vy jste tam vzdychal jako kdyby vám šlo o život." Výtah se otevřel a my jsme vstoupili dovnitř. On zmáčkl tlačítko s nulou a výtah se rozjel.
,,Popravdě mi by mi o život šlo kdybych se do vás neudělal." Řekl v pohodě.
S úsměvem jsem protočila oči. ,,Na tyhle erotické řečičky mě už nenachytáte."
Taky se usmál. ,,Já vím." Podívala jsem se na něj když to řekl. ,,A ani nechci." Zavrtěl hlavou. ,,Nakonec budete sama prosit abych vás ošukal." Zašeptal zrovna když se výtah zastavil. Hned na to se otevřeli dveře a on vyšel jako první. Šla jsem za ním.
,,Na to si ráda počkám." Řekla jsem a následovala ho do jeho vozu.
Na obrázku Emily
Děkuju všem za krásný komenty a jsem strašně moc ráda že to má úspěch.. :33 :O Miluju svoje fanoušky a čtenáře, jste úžasný!! :3 Ráda bych věděla co si myslíte o tom Patrickovo plánu. Kam ji asi vezme? :o :) Těším se na odpovědi!
ČTEŠ
Passion- Vášeň bez konce
Teen FictionEmily Brownová žije svůj vysněný a skvělý život, do té doby, kdy se její šéfová rozhodne odjet a ona se tak bude muset seznámit s Patrickem Heystinksem, s jejím novým šéfem... Čím víc času budou trávit spolu, tím víc je to bude k sobě táhnout. Nakon...