Okul Hayatım

12 0 0
                                    


Merhaba ben Bozmüg (TAKMA ADIM ) böyle bir isim tercih ettim çünkü seviyorum . 3 katlı bir okulun 8.sınıfında okuyordum ama şimdi liseye geçeceğim . 4 senedir bu okulda okuyorum . Size bu seneden bahsedeceğim . Öncelikle öğretmenlerim ; Matematik öğretmenimiz tarihi çok seven özellikle osmanlı zamanlarını , görevini hakkıyla yapan , öğrencilerine değer veren ayrıca çok kitap okuyan okumaya bayılan bir adam . Bize ders vermek maksadıyla çok güzel hikayeler anlatır . Ayrıca dersine çok önem verir yani MATEMATİK onun için bir nevi kutsaldır . Ayrıca özellikle hiciv sanatı gibi şeylere de değer verir. Şimdi onunla ters bir karakter olan İnkılap öğretmenimiz hakkında bilgi vereceğim . Bu arada en sevdiğim derslerden biridir . Öğretmenim çok haraketli komik bir adam . Yanlış çıkardığımız zaman çok öfkeli tam yaptığımız zaman ise takmayan birisi.  :)  Tarih bakımından Atamızı seven ve izinden giden birisi  , ekonomiyle uğraşıyor . Ve bir motoru var onu da satmıyor  yada satamıyor . Şimdi DKAB  öğretmenimden bahsedeyim o çok emek veren bize sürüsüyle test kitabı aldıran mükemmel bir adam , artık bizim okuldan gidiyor bir daha görüşemeyebiliriz ama ben onları unutmayacağım . Bizi gerçekten seven ve sürekli gördüğü en zeki neslin biz olduğunu söyleyen ayrıca bizim notlarımızı kazandığımız + yada - 'lere göre veren biri . Şimdi Türkçe öğretmenimize değineyim . Öğretmenimiz bizi gerçekten çok seviyor bunun bir kanıtı okulda 3 tane şube olmasına rağmen onları bırakıp bizi 4 senedir asla bırakmıyor yılmadan derslerimize giriyor . İngilizce öğretmenimiz çok güzel süslü bir kadın klasik bir ingilizce öğretmeni topuklu ayakkabılı falan  belkide hiç ayrım yapmayan öğretmenlerden biri çok eğlenceli bir insan . Fen öğretmenimiz mükemmel bir adamdı . Sinirliydi elbet fakat ödev yapmayanlara kızdığı açıktı . Ve meşhur sözü '' Ödev yoktur diye bir şey yoktur . '' mükemmel bir söz anlamı derinlerde saklı . lakin onu geçen sene kaybettik ... İlk duyduğum zaman inanamamıştım . En garibide şuan göz yaşlarım ekranda akıp gidiyor tıpkı zaman gibi her neyse  bu sene yeni bir fen öğretmenimiz oldu alışmak biraz uzun sürdü ama alışınca gerçekten çok iyi bir insan . Eğlenceli deneyler yaptık . Güzel dersler geçirdik . Öğretmenlerimin hepsi mükemmel insanlar fazla kusurları yok . Hepsi çok emek harcayan kişiler ...

HAYAT YOLCULUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin