ARKADAŞLARIM

9 0 0
                                    


Arkadaşlarımın içinde şuan 8 .sınıfta takıldığım Ümmühan var . Diğer seneler de onu sevmesem de bu sene bazı arkadaşlarımla küstüğüm için onunla konuşmaya başladım . Bahar benim en yakın arkadaşım. Ama ben ümmühan ile takılmaya başlayınca beni kıskandığı için bize küsmeye başladı . Hatta bize inat olması için sınıftan 3 kızla takılmaya başladı . 

''Sevmediği 3 kız ...'' Açıkçası olayın bu kadar büyüyeceğini düşünmemiştim . Biter gider diye düşünmüştüm . Ama öyle olmadı . Hatta olay okuldaki matematik öğretmenimize bile yansıtıldı . Bizim önceden samimi olup bir anda böyle kavga etmek onlarında dikkatinin çekmiştir tabi . Neyse olaylar böyle devam etti bir nevi gruplaşma tarzında bir şeyler oldu . Birkaç kere konuşmaya çalıştık karşılıklı o da olmadı . Çünkü normal hayattayken derste öğretmene bizden rahatsız olduğunu söylemeler , yılan çiyan demeler ... Olay büyüdü . Birkere ben onlara kimseyi sevmek zorunda olmadığımı ayrıca barışmak istemediğimi söyledim bu da sanırım olayın biraz daha büyümesine yol açtı . Okulun sonlarına doğru ingilizce öğretmenimizle konuştuk . Yanımızda Bahar'ın  takıldığı kızlar yoktu . Arkalarından hocanın yanında söylenmeye başladı . Onlar laf taşıyormuş , kandırıyorlarmış , arkadan konuşuyorlarmış ... Bunları söyledikten sonra bir de üstüne millet de arkasından konuştuğu insanlarla takılıyor demesi beni sinir etmişti :*           Belki de en iyisi buydu fazla samimi olmamak . İşte o gün bu gündür aramız pek iyi değil . Herkesin grubu var . Belkide 8.sınıfın ilk darbesini buradan yemiştim . Okuldan ayrılacak olmama rağmen küs olduklarım vardı . Kim bilir gün gelecek belki pişman olacağım , keşke diyeceğim belkide isimlerini bile hatırlamayacağım ...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYAT YOLCULUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin