114 OKUNACAK MI ? ANAMIN UÇUŞAN TERLİKLERİ Mİ? VAYYSSS FIŞ ANEYYY ... SEVGİLİ OKUYUCULARIM BÖLÜM İTHAFI İSTEYEN YORUMDAN VE MESAJLARDAN ULAŞABİLİR.ÖPÜLDÜNÜZZZZZZZZ .D
-Bugün akşam yemeğe çıkabiliriz.Ne dersin?
- Olur tabii .
- İpek sana bir şey söyleyeceğim.
-Tabi Volkan ?
- İpek ben sana aşı----
İpek kızım saat kaç oldu? Camış gibi uyuyosun.Kalk kızım okula yetişmen lazım.Saat 9 oldu.Servisin kaçacak.
- Tamam babacığım da böyle kolumu çekiştirerek uyandırmanın amacı neydi ??
-Hadi zevzeklik yapma.Üstünü değiştir.Kahvaltıya gel.
Kolumun acısını mı düşüneyim ? Babamın o güzel rüyayı böldüğünü mü düşüneyim ? SAATİN DAHA 8.15 OLDUĞUNU MU ?
HİSSETTİKLERİMİ YAZMAK İSTEMİYORUM.....
Servise ölü gibi bindikten sonra Seher yanımda uyuyordu.Bugünün acısını babamdan alamasam da Seher'den alıcaktım.Seher'in kolunu dürtükledim.
- 5 dakika daha...
- Lan yuh be o kadar acıyı insan hissetmez mi be..
- Ay İpek sen miydin ? Noldu senin bu halin ne yine yüzün düşmüş.
-Sorma rüyamda onu görüyordum ve babam beni dürtükleyerek uyandırdı.
Seher'in hunharca gülmesinden sonra servisci Ahmet amca bize küfür etmişiz gibi baktı...Servistekiler de dahil.E normal bişeydi aslında.Okulun en birincisi ve ikincisi ( ikincisi ben oluyorum ne yazık ki ..) hunharca güldüler ve aman tanrım sevgili peşindeydiler.Çoğul ek kullandım çünkü Seher de gönlünü kaptırmıştı. Hayır yani neden özentilik yapıyırsın .ss
Servisten indik ve Seher'le konuşuyordum.Seher her zamanki gibi kahvaltı yapmadığı için kantinden bir şeyler alıyordu.Bilin bakalım arkamda kim vaarrr ???
Siyah şapkalı ... Hayır bu kadar yakışırmı ? Ne yapsan karizmatik durur mu ? Neden böylesin? Niye kalbimi çaldın benim? Hayır yani lise 1 de çalsan daha iyi olurduk belki.. Ama sınavlarım var benim şu an senden daha değerli olan ama onlar da önemini yitiriyor seni görünce.Ne yaptın sen bana ..
Seher bu hiç durur mu ben tam dalmışken kolumu dürtükledi ben de saçma bir şekilde acıyla olsa gerek onun tam önüne düştüm.Aslında tuttu gibi oldu onun için 1 saniyelik bir şeydi.Ama o bakışlarıyla benim yıllarımı aldı.
Seher yanıma yaklaştı ve
- Bana teşekkür etmelisin dostum.
Ne diyeceğimi bilemedim.Aslında evet teşekkür etmeliydim ama şok halinde olduğum için cevap vermedim.
Dersler kulağımda onun sesiyle gibiydi sanki.Hep etrafımda o vardı .Ya yapma bu kadar be yazar bu kadar vıcık vıcık aşık mı oldun sen ?
Yapma bunu artık diyeceksiniz ama pencereden onu seyrediyordum.Arkadaşlarıyla basketbol oynuyordu.Yapma be kaslı mıydın sen ? Hem siyah şapkalı hem kaslı .Tam benim istediğim tip .Pencereden çekilmemle Seher'i karşımda görmem bir oldu..
pişşşşttt ...böcüklerrr :DDD 1 BÖLÜM SONRA GÖRĞN BAKALIM NELER OLUYOR :DD AMA BUNLARIN OLMASI İÇİN OY BUTONUNA BASMALISINIZ :DD SİZİ ÇOK SEVİYORUMMM ÖPÜYORUMMMMMM AİLEME SEVGİLER SAYGILAR ASDFDSD .D