NARUTO:
-Naruto! Mă bucur să te revăd!
-Hinata! -rămân uimit. Credeam că nu o să revii prea curând!
-Ai pe altcineva, da?
-Nu! De unde ți-a venit asta? Până la urmă tu ai spus că fiecare să își vadă de viața lui!
Fără să mai stau prea mult pe gânduri intru! Super, chiar genial! Hinata, fosta mea iubită din liceu, s-a întors din Londra, în același timp ce, Sakura, iubirea mea din copilărie, s-a întors după 10 ani! Bătăile inimii au un ritm ciudat, diferit!
-Naruto!
-Da, mamă!
-Cineva e aici, să te vadă!
-Cine?
Nu îmi răspunde și coboară, iar eu o urmez. Ajuns jos, am parte de o surpriză, Sakura Haruno! Fug la ea și o îmbrățișez. Simt o tensiune între noi, vai, dacă nu ar fi aici mama, aș fi înstare să o dezbrac, dar cred că m-aș alege și cu o palmă.
-Sakura, dă-mi voie să îți spun că ești foarte frumoasă!
-Naruto! -mă pupă pe obraz. La fel ca tine!
-Copii, mergeți sus și povestiți ca între tineri, nu trebuie să aud eu tot! -îmi trage cu ochiul.
-Mi-ar face plăcere, Kushina, dar trebuie să plec acasă, mâine merg la un interviu pentru o slujbă.
-Te conduc!
-Cum vrei tu, blondule!
Când ne apropiem de casa ei îl vedem pe Sasuke intrând cu roșcată în curte la el.
-Cine e tipa?
-Karin, iubita lui!
-Oh! Super!
-Sakura! -o întorc spre mine și îi văd ochiișorii plini de lacrimi. Nu pânge frumoaso! -îi șterg lacrimile.
O duc acasă, iar eu mă întorc. Deci așa, credeam că timpul a schimbat-o, dar nu, încă este îndrăgostită de Sasuke. Povestea continuă cu același sentimente și aceleași personaje. Of, Sakura!
SAKURA:
Mă trezesc dis de dimineață, fără alarmă, merg să fac un duș, după să mănânc. Este ciudat cum viața ne aduce împreună, dar și mai ciudat este faptul că aduce și suferință. Mi-a pierit și pofta de mâncare. Mă duc în camera mea și cu multă nostalgie privesc înspre casa lui Sasuke. Îl văd cum se trezește, ca într-un spectacol de umbre. O văd și pe ea, care trage jaluzelele. Părul negru, ochi albaștri, e perfectă!
Inacceptabil! Merg în bucătărie și încep să mănânc. Timpul trece repede, iar eu trebuie să merg la ASI, Agenția secretă internațională, să dau interviul ăla și să devin agent secret.
Ajunsă acoollo îl zîresc pe Naruto și fug la el.
-Naruto! -îl îmbrățișez și îl pup.
-Sakura! Ce faci tu aici?
-Am venit pentru interviu!
-Asta se va lăsa cu scântei!
-Poftim?
-Nimic, vorbeam singur!
În cele din urmă mă îndrumă la biroul generalului, Kakashi Hatake, unde el și alți 3 sergenți mă vor evalua.
Intru și îi văd pe toți 4.
-Haruno Sakura este numele meu! Să înceapă evaluarea!
Se apucă de râs. am cam dat-o-n bară!
-Asuma, tu ești primul!
-Mery și Ben locuiau cu alți 4 prieteni. Într-o zi, Ben a venit acasă și a găsit-o moartă pe Mery pe canapea. El a chemat poliția imediat. Detectivul și-a dat seama că Mery nu fusese ucisă de mult timp. El i-a interogat pe toți cei 4 prieteni. Mia era în bucătărie și spunea că a venit acasă în urmă cu 2 ore și a stat în bucătărie. John citea o carte în grădină și spunea că nu a părăsit locul. Jennifer a spus că a înotat timp de 3 ore în piscină. Jane era în camera ei și picta. Detectivul le-a cerut celor patru să-i arate mâinile. Cum a descoperit detectivul Stevens cine e ucigașul?
-Păi, pentru că Jennifer mințea, deoarece nu avea mâinile încrețite și cu toții știm că dacă stai prea mult în apă ți se încrețesc mâinile.
-Uimitor! Din punctul meu de vedere, a trecut! Kurenai!
-Ce trbuie să faci pentru a găsii un făptaș?
-Elimin suspecții până ce îl găsesc!
-Bun! Guy!
-100 de metri pătrați! Ai 4 minute la dispoziție!
Mergem în sala de antrenamente și mă apuc de fugă, și fuga, și fuga. Într-un timp termin.
-3 minute și 18 secunde, perfect! Kakashi!
-Alegeți o armă!
Deschide seiful cu arme și îmi aleg un băț bo.
-Îți trebuie o precizie mare!
-Știu!
-Atacă!
Sunt imprevizibilă și îl lovesc peste picioare, iar el se prăbușește. Încearcă să se ridice, dar în zadar. Îi ating pieptul cu bățul și îi spun:
-Am trecut, da?
-Haruno, mi-ai rupt piciorul!
-Nu a fost cu intenție!
-Agent 208, du-te și cheamă-o pe Kurenai!
Mă duc și o trimit pe Kurenai la Kakashi, iar ea mă lasă cu Naruto, să îmi prezinte agenția
-Naruto!
-Hmm?
-Tu ai prietenă?
-E complicat!
-Am înțeles!
-Naruto! -cineva mă strigă pe un ton furios și noi doi ne întoarcem.
-Karin? ..........
Va urma...
YOU ARE READING
Ultima bătaie a inimii
Storie d'amoreNu uita, prea târziu este doar la ultima bătaie a inimii.