4

160 6 3
                                    

*Kookie*

Kolejny zje*any dzień. Nie mam co robić, no wsumie może odpisałbym dziewczynie, która od rana zasypuje mnie wiadomościami, ale nie chce już tego ciągnąć... zerwe z nią dzisiaj.

           ***

          Czat Jungkooka i Heleny

Jungkook
Hej, muszę Ci coś powiedzieć...

Helena
Hej. Co chcesz mi powiedzieć, skarbie?

Jungkook
No bo... wiesz...

Helena
Jungkook pisz. Martwie się!

Jungkook
Helena, przykro mi, ale już Cię nie kocham... Przepraszam, ale zakochałem się w kimś i nie żywie już do Ciebie żadnego uczucia.

Helena
Jak to? Ostatnio mówiłeś mi, że mnie kochasz. Każdy chłopak jest taki sam...

Jungkook

Przepraszam...

Użytkownik Helena zablokowała Cię

***

Zablokowała mnie... trudno. Mi już wszystko jedno. Chcę, aby Tae mnie poznał i pokochał, lecz on jest sławny, rozpoznawalny, a ja? Nikt mnie nie zna, oprócz moich znajomych. Co by tu zrobić? Jezu... muszę się opanować znowu łza mi spływa po policzku. Gdzie chusteczki? Dobra ch*j nie wiem. *dzwonek w telefonie* Gdzie mój telefon. Dobra myśli cicho, muszę się wsłuchać... ooo jest! Kto tu... fu*k. Jakim trzeba być deklem by zapomnieć o tym że chodzi się na studia.

Rozmowa z Jiminem

Jungkook
Jimin. Dzisiaj nie przyjdę. Zapomniałem że chodzę na studia 😅

Jimin
Junkookie! Jakim trzeba być idiotą, aby o tym zapomnieć, a poza tym ja już wiem co robiłeś...

Jungkook
Niby co?

Jimin
Rozmyślałeś na temat tego chłopaka z Amnasa

Jungkook
Może

Jimin
O ch*j.

Jungkook
Co się dzieje?

Nie odpisał mi... smuteczek. Czekaj, czekaj teraz na studiach powinien być wykład pana Chon Gung. Sory Jimin. Napewno Ci telefon zabrał i odda dopiero rodzicom. Wynagrodze mu jakoś to. Wiem... wyjdziemy gdzieś, dzisiaj piątek, więc niepowinien się uczyć. Moglibyśmy pójść do jakiejś kawiarenki lub pozwolę mu wybrać za to, że przeze mnie starcił swój telefon. Nawet postawię mu coś. Czasem trzeba być dobrym przyjacielem.

Sława Vs Miłość || TaekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz