Del 4 Självmordsbenägen?

103 4 4
                                    

TRIGGAR VARNING!!!!

Är jag självmordsbenägen? När tänker jag för mig själv när jag sitter gråtandes på min säng och har funderat på hur jag bara skulle vilja ta mitt eget liv!

Jag tänker på alla dessa gångerna när jag verkligen har viljat ta mitt egna liv men inte vågat, varför har jag inte vågat?
Fan asså orkar inte mer!
Varför kan jag inte bara våga?
För att jag är för rädd för att det ska göra ont, för att jag är för rädd för vad som kommer hända med min familj efter att det fått reda på att jag inte finns mer?

Kommer dom bli ledsna?
Kommer deras största och jobbigaste lilla flicka äntligen vara ute ur deras liv, hon som är så fucking jobbig hela tiden!
Juste det är hon med ADHD det är hon som startar alla bråk i familjen som gör att vissa i familjen försöker komma på en massa ursäkter till att komma hem sent på kvällarna efter att skolan har slutar för att det är just det syskonet som starta alla bråk och familjen vill orkar inge med det!
Det är hon som är så deppig!

I just den stunden vill man bara ta slut på allt men man vågar inte!

Kan man kalla mig självmordsbenägen då?
Jag vet inte!

Känner ni igen er?
Har ni någonsin känt i just denna situation hur ni bara har velat ta slut på allt?
Hur allt är så meningslöst?

Det ingen vetWhere stories live. Discover now