פרק 8

1.7K 95 52
                                    

נק מבט טאהיונג
הייתי חייב לקום מהמיטה לצערי, ממש לא רציתי לפגוש את ג׳ונגקוק או את ג׳ימין עכשיו אבל הייתי צריך להיראות כאילו הכל בסדר..

הלכתי לכיוון המטבח וראיתי שהם כבר ישבו מסביב לשולחן, תמיד שג׳ין היה בבית ישבנו לאכול ביחד, הוא אהב את זה כי זה נתן לו הרגשה משפחתית. הסתכלתי על כולם לבדוק איפה אני יכול לשבת והבחנתי פתאום, ג׳ונגקוק לא פה.
לא הבנתי מה הסיבה לזה, הרי ברור שהם נהנו בערב שלפני.. אולי הוא היה צריך ללכת לעבודה או משהו.

בירכתי את כולם בבוקר טוב חייכתי והתיישבתי ליד ג׳ימין, היה לידו כיסא ריק. כולם אכלו את האוכל הטעים שג׳ין מכין לנו כל בוקר ואני פשוט לא יכלתי להפסיק לחשוב על ג׳ונגקוק, על החלום אתמול.... אני רוצה לפתוח איתו דף חדש. כאילו לא קרה כלום. אני רוצה להיות חבר שלו! לא בן זוג.. חבר הכי טוב, מהקצת שיצא לי להכיר אותו הוא ממש נחמד.
החלטתי להוציא את הטלפון שלי ולשלוח לו הודעה
(מזכירה-השמות זה איך שהם קוראים לשני בטלפון.. הם שינו את השמות)

טאהיונג חבר של ג׳ימין : היי

ג׳ונגקוקי ☺️: היי(?)

ג׳ונגקוקי ☺️ : אתה צריך משהו?

טאהיונג חבר של ג׳ימין : לדבר...

ג׳ונגקוקי ☺️ : טאהיונג, אני לא מעוניין, חשבתי הבהרתי את זה אתמול.

טאהיונג חבר של ג׳ימין : לא! לא לזה התכוונתי!

ג׳ונגקוקי ☺️ : אז...

טאהיונג חבר של ג׳ימין : תקשיב, אני ממש רוצה לפתוח דף חדש, קשה להעמיד פנים שכלום לא קרה?

ג׳ונגקוקי ☺️ : קצת קשה כן... ולמה אני מעניין אותך פתאום?

טאהיונג חבר של ג׳ימין : אני חושב שאנחנו יכולים להיות חברים ממש טובים! בבקשה, אתה בכל זאת הבן זוג של ג׳ימני ואני לא רוצה שיהיה מוזר בינינו

ג׳ונגקוקי ☺️ : טוב...

טאהיונג חבר של ג׳ימין : מצויין! 😁

טאהיונג חבר של ג׳ימין : יש לך סנאפצאט ?

ג׳ונגקוקי ☺️ : כן אבל מה זה קשור עכשיו

טאהיונג חבר של ג׳ימין : תוסיף אותי! השם שלי הוא kingtaehyung 🤗

mistress / taekookWhere stories live. Discover now