פרק 22

1.5K 121 41
                                    

נק מבט כללית

טאהיונג שמע דפיקות בדלת, הוא לא היה בבית לבד, יונגי ישן בחדר שלו, אבל הוסוק היה מחוץ לבית. הוא ידע מי חיכה מחוץ לדלת, הוא ידע שזה ג׳ונגקוק. הוא ידע שהוא התגעגע אליו מאוד ושהדבר הכי טוב שיכל לקרות לו עכשיו זה לפגוש אותו, הוא גם ידע שהוא לא נשוי, ולא בזוגיות.
אבל הוא גם ידע שהוא לא מעוניין בו בכלל, שהם תמיד היו ויהיו רק חברים טובים. אבל זה לא מה שמנע ממנו לרצות לראות אותו, הוא ירד למטה, ופתח את הדלת.

ג׳ונגקוק עמד שם מתנשף, לא ברור למה. טאהיונג הביט בו במבט שואל וג׳ונגקוק רק חייך וחשף את שיני הארנב שלו לטאהיונג, מה שגרם לשני לחייך בחזרה כתגובה.
הם עמדו שם לכמה רגעים, בוהים אחד בשני.

׳השיער שלו כל כך יפה׳ ג׳ונגקוק חשב.

׳החיוך שלו זה הדבר הכי מדהים בעולם׳ טאהיונג חשב.

׳איך בן אדם כזה יפה בכלל קיים׳ ג׳ונגקוק חשב.

׳איך בן אדם כזה חמוד בכלל קיים׳ טאהיונג חשב.

׳והשפתיים האלה...
׳אני רוצה להרגיש את השפתיים האלה׳ שניהם חשבו.

ג׳ונגקוק שיצא מהבהייה הממושכת ראשון, קפץ על טאהיונג וכלא אותו בחיבוק חם וחזק. טאהיונג הופתע בהתחלה וכמעט נפל בעצמו, אבל מהר מאוד חיבק את השני בחזרה, כורך את זרועותיו סביב מותניו הקטנות של ג׳ונגקוק.

״התגעגעתי״ ג׳ונגקוק לחש באוזנו של טאהיונג והעביר בו צמרמורת קלה מהמגע שלו בו ״אני יותר״ טאהיונג ענה חזרה והתנתק מעט מהחיבוק, השניים עדיין קרובים, הפנים של האחד מול של השני.

הם המשיכו לעמוד ככה לכמה דקות, בוהים אחד בשני בפתח הדלת, עד שג׳ונגקוק החליט להישען מעט קדימה, לכיוון השפתיים של השני. השפתיים של ג׳ונגקוק נגעו קלות בשל טאהיונג ובדיוק שהוא התכוון לחבר אותן- טאהיונג הזיז את הראש.

״ג׳ונגקוקי... זה לא נכון.. אין לך רגשות אליי.. אתה פשוט מבולבל״ הוא אמר וג׳ונגקוק רק הביט בו בעיניים גדולות והניד את ראשו לשלילה, לא מבין מה קורה פה. טאהיונג התרחק מעט מג׳ונגקוק והמשיך לדבר ״בבקשה ג׳ונגקוקי, אל תעשה את זה, אל תשבור לי את הלב. אתה לא אוהב אותי, אף אחד לא יאהב אותי, אני לא מספיק טוב בשבילך, איזה סיבות יש לך לאהוב אותי? בבקשה לא, את-״

״אני די קלישאה אתה יודע?״ ג׳ונגקוק פתאום קטע את טאהיונג, שהביט בו במבט המום.

״מ-מה?״ הוא גמגם, וג׳ונגקוק רק חייך מעט והמשיך לדבר,

״התאהבתי בך אחרי שהיינו יזיזים.. אבל לא בגלל הסקס אני מחבב אותך, טוב אולי גם, אבל אני מחבב אותך כי אתה יפה תואר, לא רק מבחוץ. הצחוק שלך הוא הדבר שאני הכי אוהב לשמוע בעולם והעיניים שלך זוהרות כל פעם שאני מסתכל עליהן, העיניים החומות הכי יפות שראיתי אי פעם.
אתה כמו מלאך שנפל אליי משמיים, התחפש לשטן, משך אותי אליו, ואז חשף בפניי את הזהות האמיתית שלו... אם רק הייתי יודע מלחתחילה שאתה כזה מדהים, אם רק היינו נפגשים בדרך אחרת...״

mistress / taekookWhere stories live. Discover now