פרק 29

1.4K 121 30
                                    

תודה על 1k הצבעות ו6k קוראים מעריכה מלא
(תתעלמו מהעובדה שנישואים הומוסקסואליים לא חוקיים בקוריאה, בסיפור שלי הם כן 😌)
———————————————————————-
חצי שנה עברה ויום החתונה של נאמג׳ון וג׳ין הגיע. כולם התרגשו מאוד מהחתונה של ׳ההורים שלהם׳, ג׳ין בחר ביונגי וג׳ימין להיות השושבינים שלו ונאמג׳ון בהוסוק וטאהיונג, ג׳ונגקוק עזר להם המון בארגון החתונה למרות שלא היה שושבין. הם היו צריכים הרבה עזרה, להתחשב בעובדה שגם נאמג׳ון היה ראפר מפורסם והמון אנשים ינסו לצלם ולהיכנס לחתונה, דבר שהשניים לא רצו, הם רצו אירוע פרטי ורומנטי.

״אתה לחוץ?״ טאהיונג שאל את נאמג׳ון בזמן שצפה בו קושר את העניבה שלו בחדר ההלבשה.
״קצת, אבל לא ממש, חיכיתי ליום הזה כל חיי בערך.״ הוא אמר והסתובב אל טאהיונג שישב על הספה ושיחק עם קצה חולצתו בלחץ. ״הכל בסדר?״ הוא שאל והתיישב לידו, ״אתה יותר בלחץ ממני ואני זה שמתחתן לא אתה״ הוא אמר וצחק מעט, מעלה חיוך על פניו של השני.
״הכל בסדר.. יש לי שאלה אבל״ הוא אמר והסתכל על השני, ״תשאל״ נאמג׳ון אמר וקם לכיוון נעליו, מתחיל לנעול אותם, ״איך ידעת שאתה מוכן לזה? להתחייבות לנצח? איך ג׳ין ידע בכלל שאתה זה שמציע, הוא לא יכל להציע גם? אתה לא בלחץ שאחרי זה הוא ירצה ילדים ומשפחה ו-״ נאמג׳ון קטע אותו כשהוא התחיל לצחוק. ״ג׳ונגקוק הציע לך נישואין?״ הוא שאל וטאהיונג הניד את ראשו לשלילה, ״אתה רוצה שהוא יציע?״ הוא שאל וטאהיונג האדים במהירות והנהן לחיוב. ״אני די בטוח שהוא יהיה זה שיציע, פשוט תשאיר לו רמזים, אין לך מושג כמה רמזים ג׳ין השאיר לי, ולא, אני לא חושש מההתחייבות לנצח כי אני אוהב אותו, ואני לא יכול לחכות להקים איתו משפחה״ הוא אמר והתקרב אל טאהיונג, מניח את ידו על כתפו, ״אתה וג׳ונגקוק קצת יותר מחצי שנה ביחד טאה, אין לאן למהר, אם יש לך חששות בנוגע לזה תעזוב את זה בינתיים, ואם אתה רוצה לחיות איתו את המשך חייך.. פשוט תרמוז לו, או שתציע אתה בעצמך! אני תמיד יכול לעזור לך בזה״ טאהיונג חיבק את חברו הטוב ומלמל תודה קטנה, ״טוב, זו החתונה שלך עכשיו, ואנחנו צריכים ללכת הטקס עומד להתחיל״ טאהיונג אמר וקם במהירות ״איפה הובי?״ נאמג׳ון שאל, ״מכניס את כל האורחים, ג׳ין רצה מישהו שיחייך לכולם בלי הפסקה״ הוא אמר והשניים צחקו.

-

״האם אתה, קים נאמג׳ון, לוקח את קים סוקג׳ין להיות בעלך?״
״כן.״ נאמג׳ון ענה והחזיק בשתי ידיו של ג׳ין.
״והאם אתה, קים סוקג׳ין, לוקח את קים נאמג׳ון להיות בעלך?״
״ברור שכן״ הוא ענה וחייך חיוך ענקי.
״אני מכריז עליכם כבעל ובעל, אתה רשאי לנשק את בעלך.״ נאמג׳ון מיהר לחבר את שפתיו של ג׳ין לשלו וכל האורחים עמדו על רגליהם ומחאו כפיים, כולם חיכו לרגע הזה, והנה הוא קרה.

-

״אתה נשוי!״ טאהיונג צעק לנאמג׳ון שעמד כמה מטרים בודדים ממנו, ״אתה שיכור!״ נאמג׳ון החזיר לו וצחק, טאהיונג אולי שתה קצת יותר מדי. ״איפה ג׳ונגקוק?״ נאמג׳ון שאל וטאהיונג הצביע לכיוון השירותים, ונאמג׳ון הנהן ונפרד לשלום מטאהיונג השיכור, הולך לכיוון בעלו בחיוך רחב.
״טאה?״ ג׳ונגקוק שחזר מהשירותים הלך לכיוון השני וצחק, ״הלכתי לחמש דקות איך הספקת להשתכר ככה?״ הוא שאל ותפס בשני, ״קוקי אני אוהבבב אותךך״ טאהיונג צעק והתמרח על השני שלא הפסיק לצחוק מהמראה החמוד של השני כשהוא שיכור. ״טאהיונג, אולי נצא מפה?״ ג׳ונגקוק שאל וטאהיונג חייך במהרה ״להזדיין?״ הוא שאל וכמעט הניח את ידו על איברו של ג׳ונגקוק, אבל ג׳ונגקוק תפס לו את היד, ״לא, לא שאתה שיכור, אתה צריך לנוח״ ג׳ונגקוק אמר והתכופף פתאום, ״אתה רוצה לרדת לי בפומבי??? קוקי שובב״ טאהיונג אמר וג׳ונגקוק צחק וגלגל עיניים בו זמנית. ״זה הדבר היחיד שעובר לך בראש?״ הוא שאל וטאהיונג לא ענה, רק צחקק ״תעלה על הגב שלי אני ארים אותך החוצה״ ג׳ונגקוק אמר וטאהיונג צעק ״ייאי!״ ועלה על גבו של השני.

mistress / taekookWhere stories live. Discover now