פרק 17

1.4K 100 39
                                    

דרמה דרמה דרמה דרמה דרמה דרמה דרמה :)  
——————————————————————
״אסיפה משפחתית?״ הוסוק שאל מבולבל כשג׳ימין קרא לכל חבריו ל׳אסיפה משפחתית׳.
״עבר מלא זמן מאז האסיפה האחרונה״ הוסוק הוסיף
״לא התגעגעתי לזה״ יונגי שהיה חצי ישן עבר ליד הוסוק לכיוון הסלון.
ג׳ין ונאמג׳ון הצטרפו גם אחרי שג׳ימין התקשר אליהם וצעק עליהם להגיע תוך חמש דקות לבית.
טאהיונג לא היה בבית, הוא יצא לקניות, בדיוק כמו שג׳ימין תכנן.

כולם ישבו בסלון וצפו בג׳ימין וג׳ונגקוק שעמדו מול כולם, ג׳ימין מחויך מאוזן לאוזן וג׳ונגקוק אדום ומובך מהמעמד שג׳ימין מעמיד אותו בו.

״אני עובר לגור אצל ג׳ונגקוק!״ ג׳ימין אמר בלי הקדמות.
״מה?״ יונגי ישר הגיב.
״מה ששמעת, אני עובר לגור אצל קוקי שלי בשביל להתרחק מהבית הזה שגורם לו לעשות דברים שהוא לא צריך לעשות״ הוא אמר ונגע באפו של ג׳ונגקוק שעדיין עמד שם ולא זז.
״מה זאת אומרת?״ ג׳ין אמר, הוא ונאמג׳ון לא היו מודעים לשום דבר ממה שקרה בשבועות האחרונים.

פתאום דלת הבית נפתחה, ובפתחה עמד טאהיונג, עם שקיות מעטות בידיו ומבט מבולבל.
״אתם עושים אסיפה משפחתית בלעדיי?״ טאהיונג אמר והתקדם לכיוון הסלון.
״מה הוא עושה פה!״ ג׳ימין פתאום צעק והבהיל את כל תושבי הבית.
״אמ.. זה הבית שלי? למה לא קראתם לי גם?״ טאהיונג אמר ועמד מול ג׳ימין שהיה נראה כועס במיוחד.
״אתה כבר מזמן לא במשפחה.. בוגד!״ ג׳ימין צעק וג׳ונגקוק וטאהיונג כמעט נחנקו מהרוק של עצמם.

״בוגד? במי הוא בגד? אין לו בן זוג בכלל״ נאמג׳ון שאל מבולבל.
״פה הטעות שלך נאמג׳ון, הוא לא בגד בבן זוג שלו, הוא עזר לבן זוג אחר לבגוד״ ג׳ימין אמר עדיין לא מוריד את העיניים מטאהיונג שלא ידע מה לעשות.

כמה דקות של שקט עברו בדירה כשאף אחד לא ידע מה להגיד.

״אם בוגדים לא במשפחה למה ג׳ונגקוק פה!״ טאה צעק וג׳ין ונאמג׳ון לא הבינו מה קורה פה.
״רגע מה?״ ג׳ין אמר וג׳ימין היה נראה כאילו הוא עומד להתפוצץ.

״ג׳ין, אם היה אכפת לך ממני היית יודע שאני צדקתי, טאה וקוקי שכבו ביחד, המון פעמים. אם לא היית אומר לי שזה לא נכון אולי הייתי עוצר את זה מוקדם יותר!״ ג׳ימין צעק ופניו של ג׳ין הפכו ללבנות. ״מ...מה? טאה.. זה נכון?״ ג׳ין גמגם וטאהיונג הנהן בבושה.
״ג׳ימין אני מצטער בחיים לא חשבתי שטאה יעשה את זה!״ ג׳ין אמר וג׳ימין הסתובב אליו בכעס ״כן? טוב גם אני לא! אבל אולי אם לא היית מוצץ לנאמג׳ון כל הפאקינג יום והיית בודק מדי פעם מה קורה בבית שלנו היית מבין את זה מהר יותר״ ג׳ימין אמר ודמעות התחילו לעלות על פניו של ג׳ין, הוא קם מהספה, סימן לנאמג׳ון לבוא איתו, ויצא מהבית בלי מילים.

״ג׳ימין.. אתה מגזים, הוא רק ניסה לעודד אותך״ יונגי אמר וג׳ימין הסתובב למה שנראה ׳הקורבן הבא שלו׳
״למה אתה חושב שאתה יותר טוב ממנו? אתה ידעת ולא סיפרת לי, ניצלת את שניהם, ואז גם פאקינג נישקת אותי? למה לגרום לי להיות יותר מבולבל ממה שאני עכשיו? אה יונגי? אתה בכלל לא אוהב אותי, סתם רצית לעשות לי רע!״
יונגי הביט בג׳ימין מבולבל.

mistress / taekookWhere stories live. Discover now