18.

253 9 5
                                    

Lily Evans zmienił(a) swój pseudonim na Ruda Łania.

Łapa: Ej! Jak ty, jak mogłaś zmienić pseudonim ?

Ruda Łania: A mogłam...Pod warunkiem, że ustawie ruda i to muszę przeżyć...

Łapa: Rogacz ci dał uprawnienia ??

Ruda Furia: NIE! Wątpię, żeby dał mi uprawnienia. A po za tym wczoraj jasno powiedział, że musiałam bym się ciebie zapytać o zmianę pseudonimu

Łapa: A ja jestem pewna, że ci dał bez mojej zgody. Gdybyś tylko go ładnie poprosiła, to ci by dał!

Ruda Furia: Nie, nigdy w życiu...Nie dałby mi!

Rogacz online
Czarna Sowa online

Rogacz: Cześć! Jak tam Lillllyyyy?

Ruda Furia: Nie widzieliśmy się, raptem kilka minut. Nie przesadzać ?

Czarna Sowa: Jak mi tu Lunatyk podaje, ostatni raz na żywo widzieliście 15 minut i 25, 26 sekund temu

Rogacz: To dla mnie za długo!!!

Łapa: Zachowujesz się, jakby dostał jakiś ekstra prezent pod choinkę!

Rogacz: A żebyś wiedział, że tak ❤

Czarna Sowa: Nie długo bal bożonarodzeniowy

Łapa: Zaprosiłem cię i się zgodziłaś. Za późno?

Czarna Sowa: Nie o to mi chodzi!Niech ci Lily napiszę!

Ruda Furia: Nie ważne! Mieliśmy tego nie rozgłasnać!

Łapa: ???

Rogacz: Jak się wściekać, jesteś jeszcze piękniejsza, niż wcześniej! Lily nie wyjdzie to, poza tą grupę!

Łapa: Mam cię bać? Jak dotyczy to Jamesa i Lily to musi być naprawdę, poważnego...Nie wyjdzie TO poza tą grupę, obiecuje!

Ruda Furia: Nie uwierzę...

Czarna Sowa: Tak czy siak i tak napiszę, to się wyda w dniu balu bożonarodzeniowego!

Łapa: ??????????????????

Ruda Furia: Wiem, ale do balu jeszcze smat czasu!

Łapa: Do jasnej cholery, ktoś mi napiszę, o co chodzi? Może jestem, naprawdę, tak głupi, jak uważa Lily!

Dorcas: Nie jesteś głupi i pewnie nie wiesz, ponieważ to świeża sprawa, Lily ma partnera na bal...

Łapa: Ach tak? To jest tym szczęściarzem?

Ruda Furia: Mam pecha w kwestii partnera, nikt innych by mnie zaprosił, za pewnie. Choć chwila chyba, że krukon z naszego rocznika, próbował mnie zaprosić, ale wątpię

Łapa: Z tym Bradem, idziesz? 😶

Ruda Furia: NIE! Dla twojej wiadomości z nim nie idę!

Czarna Sowa: Ktoś inny ją zaprosił i był pierwszy!

Ruda Furia: Co ja wam takiego zrobiłam?!

Rogacz: Syriusz, rozumiesz!? IDĘ Z LILY EVANS! ROZUMIESZ! Teraz to mogę, umierać!

Czarna Sowa: 😂😂😂

Łapa: Eee...CO? Na to bym nigdy nie wpadł!! Co się dziś stało?! LILY EVANS ZGODZIŁA SIĘ IŚĆ, ŻE KOLWIEK Z JAMESEM POTTEREM!

Ruda Furia offline
Ann online

Ann: Mam na to wyjaśnienie: nie chciała iść sama na bal i wszystkich innych adoratorów Potter przegonił lub wystraszył, zanim Lily zdążyła na nich spojrzeć

Ann offline

Łapa: Narrator lub pani wyjaśnień, które nadajemy pseudonim Ann?

Czarna Sowa: 😂😁

Rogacz offline
Czarna Sowa offline
Łapa offline

Chat Huncwotów ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz