🌊 Percy -
Twoi rodzice postanowili sprawić ci prezent urodzinowy, dlatego całą rodziną wybraliście się nad morze. Byłaś bardzo zadowolona z wyboru miejsca. Uwielbiałaś wodę, a po za tym chciałaś poodychać morskim powietrzem.Od razu po przyjechaniu poleciałaś biegem na plażę. Kucnęłaś i nagle potknął się o ciebie jakiś chłopak.
Po chwilowej rozmowie dowiedziałaś się, że nazywa się Percy Jackson...
🔥 Leo -
Twój tata zapomniał powiedzieć, aby kolega zwrócił mu jego narzędzia.Wrócił do domu cały przepocony, głodny i zmęczony. Powiedział, że musi jeszcze pójść do sklepu z narzędziami na co ty odrazu zaprzeczyłaś i zaoferowałaś, że ty to zrobisz.
Poszłaś do sklepu i szukałaś taśmy izolacyjnej gdy jakiś chłopak krzyknął, że nie wytrzymuje i, że w tym sklepie nic nie ma. Podeszłaś do niego i zapytałaś czy widział taśmę izolacyjną na co zaprowadził cię do działu wybranego produktu. Później się przedstawił. A ty teraz wiesz, że nazywa się Leo Valdez...
⚡Jason -
Trzeba trzymać formę, prawda? No właśnie ty tak uważałaś, że trzeba trzymać i zdrowię i sylwetkę dlatego codziennie spacerowałaś ulubioną trasą przebiegającą obok ceglanego domu.Pewnego dnia przechodząc tą samą trasą, ujrzałaś blondwłosego chłopaka. Nie miałaś problemu z zawieraniem znajomości więc postanowiłaś, że się przedstawisz.
Po krótkiej rozmowie wywnioskowałaś, że nazywa się Jason Grace...
💀Nico -
Nie daleko twojego domu wybudowana była kapliczka. Chodziłaś tam by modlić się za rodzinę, która niestety umarła. Nie cała rodzina, ale większość.Poszłaś do kapliczki pomodlić się za zmarłego dziadka. Kierując się się w wyznaczone miejsce ujrzałaś bladego człowieka który zajął twoje ulubione miejsce.
Nie powiedziałaś nic tylko usiadłaś koło niego. Odezwałaś się do niego:
- Cześć. Jak masz na imię?
- Nico. Nico di Angelo. - powiedział obojętnym tonem.Jeszcze chwilę romawialiście i doszłaś, że Nico to super gość!
💊 Will -
Twoja babcia mocno zachorowała.
Przyjechałaś z mamą ją odwiedzić.Wchodząc podbiegłaś do szafki kuchennej szukając leków. Dopiero później mama poprosiła abyś udała się do apteki, by kupić lekarstwa dla babci.
Poszłaś nic nie marudząc. Stałaś w kolejce i zauważyłaś jak blondwłosy chłopak przekroczył przez próg apteki. Nigdy cię to tak szczególnie nie obchodziło tylko teraz jakoś stało się inaczej.
Blondwłosy podszedł do ciebie przedstawiając się pod nazwiskiem Will Solace...
🗡️Luke -
Uwielbiałaś oglądać biżuterię, dlatego udałaś się do jubilera. Przekraczając próg drzwi ujrzałaś wysokiego chłopaka stojącego obok cennych bransoletek. Odwrócił się i umieścił na tobie swój wzrok tym samym wypalając ci dziurę w głowie.Podszedł do ciebie i się przedstawił.
Chwilę później śmiałaś się z niejakim Luke'm Castellanem...
CZYTASZ
Preferencje | PJ i OH |
HumorNie ma co mówić. Tytuł mówi sam za siebie. Preferencje czas zacząć!!!