Yeni bir hayata(bakalım benim gibi ılgın olacak mı?)

15 2 0
                                    

Ilgın , Ilgın canım sesleri ile uyandım saat çoktan 1' i geçiyordu ilk başta afalladım sonradan aklıma geldi, babam valizlerimi de alıp eve girdi normal olarak bende . Ev genelde yeşil ve sarının birleşiminden oluşuyordu. Bir insan nasıl bu kadar yeşil sever diye düşünürken babam seslendi.
"Ilgın canım odan burası." Derken bana üst kattan bağırıyordu "geliyorum" diye ben de ona seslendim. Merdivenleri çıktığımda soldan 2. Kapıyı gösterdi bana, odaya girdiğimde herşey sanki benim hayallerimden alınıp da buraya konmuş gibiydi babam bir duvarı sadece ayna yaptırmış yatağıma bir doraemon koymuştu , etraf rengarenk ve iç açıcıydı , heyecanlanmış ama belli etmek istememiştim.
Beğendin mi? Dediğinde -resmen aşık oldum diyecektim ki- azımdan sadece evet güzelmiş kelimeleri döküldü .
Babama karşı soğuktum bunun sebebi de annemi öylece bırakmasıydı (sanırım) .
Sen yat sabah konuşuruz, dedi ve odamdan çıktı. Odayı merakımdan biraz etrafı kurcaladım yatağım  beyaz ve sadeydi ancak duvarlar toz pembe ve sanki ufak bir boya fırçasıyla aralara mor darbeler almış gibiydi cam kenarında oturmayı sevdiğim için o kısmı genişletmiş minderler koymuş hatta kahve koyacağım yere kadar düşünmüştü. Bir an beni nasıl bu kadar tanıdığını merak etmiştim o sırada dolabın dolu olduğunu fark ettim , aslında dolapta tamamen aynadan oluştuğu için fark etmem bile zor  oldu ama neyse içini actım ve sanki biri aklımı okumuşçasına kıyafetler koymuştu oraya . Birkaç kıyafete ve bedenine baktım herşey bana göreydi , uykum kaçmadan yatmaya karar verdim.
Anne neredeyiz ?
Babanla balık tutmaya geldik canim. Bak babanda geliyor yine tulum giymiş artık bunu üstünden çıkarmalı değil mi?
Babama herşey yakışıyor anne , bunu sende biliyorsun . Dedim ve gülümsedim ..
"Baba burası derin mi ,balıklar gelir mi , ya bizi sevmezseler , yada bizden korkarsalar ? "
"Öyle birşey olmaz güzelim bak sen ve annen dünyanın en güzel iki kadınısınız size bakmak için bile gelebilirler ."
O sırada oltayı denize attı çok zaman geçmedi ve bir balık çoktan oltamıza gelmiş yemi yutmuştu bile
"Baba balıkların ailesi var mı ?"
Elbette canım  dedi babam gülerken gözleri gülümsüyordu . Bir gürültü çok korkutucuydu birden kalktım ve gördüğüm herşeyin rüya olduğunu anladım, bu bizim babamla beraber yaşadığımız son güzel anıydı , üzülmüştüm ve bütün uykum kaçtı cam kenarına oturup saate baktım saat sabahın 4 ü falandı . Yolculuk için yanıma aldığım ama hiç okuyamadığım kitabı aldım hava aydınlanmaya yeni başlamıştı kitap okumaya başladım zamanın nasıl da geçtiğini anlayamamıştım en son saate baktığımda saat 6 buçuğu gösteriyordu sonra oturduğum yerde uyuya kalmıştım.
Babam kapıyı tıkalattı ve "Ilgın uyandın mı canım , kahvaltı hazır seni bekliyorum dedi."
Uyandım baba dedim ve elimi yüzümü yıkamak için odanda bulunan banyoya girdim . Burası da çok güzeldi makyaj yapacağım yerden pedükür veya ağda da olabilir yapacağım yere kadar düşünülmüştü. Elimi yüzünü yıkarken yolculuktan sonra üstüme sinen o kokuyu atmak için kısa nir duşa girdim . Çıktığımda henüz 10 dakika gectiğini fark ettim ve üstünkörü saçlarımı kuruttum . En sevdiğim siyah şortumu
ve siyah beyaz çizgileri olan atletimi üstüme geçirip hemen aşağı indim.
-Nerede kaldın tatlım krepler soğuyacak . Dedi babam, yüzünde bir çekingenlik vardı o güzel sarı gözlerini benden bütün kahvaltı boyunca kaçırmıştı .
Çok sesiz bir kahvaltı olması beni germişti , sonunda babam okul konusu bile olsa birkaç kelime çıkmıştı ağzından .
En yakın zamanda okula başlamalı derslerinden geri kalmamalısın bebeğim . Dedi hala gözlerini kaçırıyordu benden ancak birşey demedim ve haklısın dedim soğuk bir sesle, tam bu sırada kapı çaldı...

Gece ışıkları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin