Midemdeki fazla alkolü boşalttıktan sonra ağzımı koluma silerek kabinden çıktım.
Bi sigara yaktıktan sonra odaya ilerlerken karşıma çıkan Celal'e bir bakış atıp hızla odaya girdim.
"Ne oldu mallar ? "
"Abla, polisler basmış mekanı"
"Ne demek polisler basmış lan ?! Pezevenk! Bir işi de doğru yapamadınız amına koyayım 2 gün yoktum lan, sadece 2 !"Sinirle masanın üstünde ne varsa hepsini yere fırlattım.
"Bana bak," derken iyice Celal in dibine sokulunca, titremeye başladı.
"Bir daha ben yokken işi boşu boş edip, sağda solda uckurunuzun derdine düşerseniz, hepinizi gebertirim. Şimdi git, adamlara haber sal ortalığı temizlesinler."
" Tamam abla."
Kendimi koltuğa atıp ayaklarımı uzattım. Sinirden bütün cinlerim tepemdeydi. Bir sigara daha yakıp düşünmeye başladım. O kadar milyon dolarlık malı polise kaptırmışları. Aptal herifler !
Bunların hepsinin nedenini biliyordum. Ayfer karsının orospularının yüzündendi. Benim oğlanlar gerizekalı. Dünyada am mı kalmadı.
Sinirlerim biraz yatışınca ayağa kalkıp odadan çıktım. Seri bir şekilde uzun karanlık koridoru geçtikten sonra arka kapıdan dışarı çıktım. İki korumadan biri peşimden gelirken "Ali nerde?" Dedim.
"Yarım saate mekanda olurmuş abla."
" Tamam bizim eski depoyu polisler basmış, yeni deponun adresini bana at."
" Emrin olur abla."Tam arkamı dönüp gidecekken birden duraksayıp "Ha bu arada, o Celal piçine de söyle gözüme gözükmesin. Bundan sonra sen ilgileneceksin mallarla."
"Tamam abla."
Hızlıca mekana geçitikten sonra gözüm Ali' yi aradı. Bulunca yanına gidip, " Buldun mu ?"
"Evet."
Kalbim ağzımdan çıkıcak gibi atarken, gözlerimin yandığını hissettim.Ali nin verdiği adrese doğru giderken o an birden fazla duygu hissediyordum. Özlem, öfke, gurur, korku, heyecan...
Adrese varınca arabadan indim ve apartmanın kapısına ilerlemeye başladım.
Her adım attığımda ayaklarım geri geri gitsede sonunda daireyi bulmuştum.
Bi an ağlayacak gibi oldum. Gözlerim cayır cayır yandı, boğazıma bir öküz oturdu. Ne kadar vazgeçicek gibi olsam da, bi an gelen cesaretle zile bastım.Karşımda gördüğüm manzarayla ağzım açık kaldı. Hissettiğim sadece öfkeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE GÜNDÜZ
Teen FictionGece başka bir insan, gündüz başka bir insan. Ruhu şiir gibi, kalbi kırılmış, beyni yaşlanmış bir kadın ...