Bölüm-2

9 0 0
                                    

Tayfun karşımda sadece şort ile dururken, arkasında ki bornozlu kadını görmemle birlikte bütün cinlerim tepeme gelmişti.

Ne bekliyordum ki amına koyayım ?

Beni görünce şaşıran Tayfun'u es geçip, kadını incelemeye başladım. Suratını hafızama kazıdıktan sonra hiçbir şey demeden hızlıca oradan uzaklaştım. Apartmandan çıktıktan sonra bir sigara yaktım.

Bir banka oturunca Aliyi aradım.

"Buyur kuzen."

"Verdiğin adrese adam gönder, evden çıkan kadını takip edip uygun bir köşede temizlesinler."

"Tamam, ama.."

"Ama ne Ali ?!"

"Tamam Ceyda."

Sinirle telefonu kapatıp arabaya doğru yürümeye başladım. Eve gelince ayakkabılarımı çıkartıp kendimi yatağa attım.

-------------

Sabah bangır bangır çalan telefonumun sesiyle gözlerimi açtım.

"Günaydın prenses!"

"Bu ne enerji sabah sabah yaa ?"

"Kes gevezeliği de kalk haydi, saat 8:30"

Saate bakıp içimden bir kaç küfür savurduktan sonra "Tamam geliyorum." diyerek telefonu kapattım. 9 da spor salonunda olmam lazımdı.

Hızlıca kısa bir duşun ardından üzerimi giyinip evden çıktım. Arabaya atlayıp spor salonuna varınca saat 8:50 idi.

Hızlıca arabadan inip salona geçtiğimde "Günaydın millet!" diyerek eşyalarımı bıraktım.

"Bugün yeni bir öğrenci gelecek. Sana postaladım."

"Yaa" başımda ki kadınlar yetmemesine rağmen yeni bir öğrenci ile uğraşacaktım. Tam bir işkence.

"Tek bir fark var güzellik, bu öğrenci erkek."

Vayy

"Harbi mi lan ?"

"Aa cık cık." diyerek parmağını sallayan Demir'e kısa bir bakış attıktan sonra, "Tamam ya 1. kural, bir hanımefendi gibi konuş."

Dediğime gülerken sevimli suratına baktım. Demir çok iyi bir arkadaştı ama benim pis tarafımı öğrense benden nefret edeceğine adım gibi emindim.

Demir'e 'görüşürüz' dedikten sonra yoga odasına gittim. Gelen öğrencileri görünce gülümsedim. Gün geçtikçe daha çok öğrenci geliyordu.

--------------

"Ayfer ablacım, öyle değil bacağını dik tutacaksın."

Yaklaşık yarım saattir Ayfer teyze ye ısınma hareketini göstermeye çalışıyordum. Ama bir türlü başaramıyordu.

"Aman kız, bu ne zor hareketmiş yahu, kalbim sıkıştı vallah."

"Aman ablacım, dikkat. Al iç bir yudum." diyerek yanındaki su şişesini uzattım.

"Vallah ölücem bir köşede yahu !"

"Aa ablacım, pozitif. Negatif düşüncelerden uzak duruyoruz."

'Diyene bak' diyen iç sesime orta parmak çektikten sonra balina gibi oturan Ayfer teyzeye baktım.

Ulan evde otur örgü ör, kedi besle. Sen bu yaştan sonra neden kendini yoruyorsun ki ? Teyze deyince de alınıyor "Ayol ben o kadar yaşlı mıyım ?!" diye ağzıma sıçıyor.

Şaka maka bir gün ölecek şu köşede harbiden.

"Tamam Ayfer ablacım bu günlük bu kadar." diyerek gülümsedim.

"Ay tamam yavrum kendine dikkat et." derken yerden kalkmasına yardım ettim.

Ayfer ablayı uğurladıktan sonra, yanıma gelen Demir'i görünce elimdeki sigarayı hemen bir köşeye fırlattım. İçimde dumanı tutarken "Senin o yeni gelen öğrenci yarım saate burda olurmuş. Özel ders istiyor."

Kafamı 'tamam' anlamında sallarken Demir "Niye konuşmuyorsun lan ? Suratın kıpkırmızı kesildi, iyi misin ceyda ?"

"Aa cık cık" dediğim an, ağzımdan çıkan duman Demir'in suratına gelince 'boku yedin, beynini sikicek şimdi iki saat' diyen iç sesime hak verirken devam ettim.

"1. kural, kibar bir beyefendi gibi konuşuyoruz değil mi ?" derken bana sinirli bakan Demir'in gözlerinin içine baktım.

"Ya Ceyda ben sana kaç defa anlatmadım mı ..." diye başlayınca onu onaylayan mırıltılar çıkartırken etrafa bakınıyordum.

"Evet haklısın." diye en son onayladığımda "Beni ne zaman dinledin ki zaten ?" diyip hemen yanımdan ayrılan Demir'in arkasından şaşkınca bakınmakla yetindim.

İçeri girip yoga odasına girdiğimde karşımdaki çocuğu görüne şok oldum. Elinde bir demet gül bana bakıp gülümseyince "Pardon kime bakmıştınız ?" dedim.

"Öncelikle buyrun efendim." diyerek elindeki demeti bana uzattı. Teşekkür ettikten sonra hala algılayamamıştım. O da bunu fark edince "Ben yeni yoga öğrencisiyim, adım Toprak."

Hangi öğrenci daha hiç tanışmadığı bir öğretmenine gül getirsin ki ? Benim de memnun olduğumu belirttikten sonra "Hadi o zaman başlayalım."

GECE GÜNDÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin