13.

4.2K 214 8
                                    

Sú prázdniny a ja by som si mala nájsť brigádu. Sandra chce, aby som pracovala tam kde ona. Ale to mňa moc neláka.
,,Ahoj. Počula som, že hľadáš brigádu." prišla za mnou Stella.
,,Áno, hľadám." povedala som jej.
,,V jednej kaviarni, ktorú vlastní moja kamarátka hľadajú brigádnikov. Ak chceš môžem ti dať na ňu kontakt." Stella je poklad.
,,Jasné, to by bolo super. Ďakujem."

Dnes je prvý deň mojej brigády. Hrozne sa teším. Láka ma predstava, že si budem sama zarábať.
Do mesta, kde sa nachádza kaviareň, v ktorej mám brigádovať som musela ísť autobusom. Lebo Trevor ani rodičia neboli doma. Mám vodičak, ale nemám auto. A tatove auto má teraz tato s mamou a Trevor si zase zobral mamine auto.

,,Dobrý deň." pozdravila som slečnu, ktorá mohla mať tak devätnásť.
,,Ahoj. Thea, že?" už sme sa spolu stretli, na pohovore.
,,Áno."
,,Tak teda môžeš začať. Najprv ti to ukážem a zajtra už budeš robiť sama. Dobre?"
,,Jasné."

Zoey mi ukázala ako sa robia všetky druhy kávy, ktoré sú v ponuke. A dovolím si povedať, že už mi to ide. Je to ťažšie ako to vyzerá, ale keď viete ako na to, tak je to hračka.

Keď som prišla domov boli tam už rodičia.
,,Čaute. O koľkej ste sa vrátili?" opýtala som sa ich.
,,Len pred hodinou. Ako bolo v práci?" odpovedala mi mama.
,,Super." povedala som im pravdu.
,,Zajtra máš tiež službu?" opýtal sa ma tato.
,,Áno." povedala som.

Po týždni :
Dnes mám službu až poobede, tak sme sa s Emily rozhodli ísť doobeda na plaváreň. Dnes je príšerné teplo, preto sa k nám pridala aj Sandra s Tinou.

Keď som sa vrátila domov, išla som sa rýchlo prezliecť do práce.
Do práce som sa rozhodla ísť peši keďže som mala ešte veľa času.

,,Thea?" zastavila ma Zoey keď som pripravovala kávu pre zákazníka.
,,Áno?" otočila som sa smerom k nej. Vedľa nej stál James.
,,Keďže ti to tu tak ide, tak by si mohla prosím ťa zaučiť Jamesa?" no zbohom. Keďže som ju nechcela nahnevať a ani som nechcela, aby ma vyrazila tak som musela súhlasiť.
,,Ďakujem." povedala a odišla.
,,Tak ty tu budeš pracovať?" opýtala som sa ho aj keď som vedela odpoveď.
,,Áno. A ty tu pracuješ?" dnes je deň blbých otázok?
,,Áno."
Jamesovi som všetko ukázala. A zistila, že väčšinou budeme mať spolu služby. Čo bude dosť zvláštne. Ale stále lepšie ako keby mal so mnou pracovať napríklad Ash.

Po pár dňoch :
Jamesovi to tu dobre ide. Rýchlo sa učí. Som rada, že mi môže niekto pomáhať. James nakoniec nie je ako zvyšok jeho partie. Lenže nevýhoda toho, že tu James pracuje je, že sem stále chodí Ash aj s partiou. To nemajú nič iné na práci? Aspoň, že ich obsluhuje James a nie ja.
Dnes som opäť v práci. A dnes sú tu opäť chalani.
,,Thea, choď prosím obslúžiť chalanov. Ja musím dorobiť objednávku." nie, nie a ešte stokrát nie! Ja tam nejdem! Nechcem obsluhovať Asha a jeho partiu, budú si robiť srandu a budú mať blbé poznámky.
Nakoniec som sa premohla.
,,Dobrý deň. Čo si dáte?" opýtala som sa ich, tak ako sa pýtam každého zákazníka.
,,V tej zástere ti to pristane." uškrnul sa na mňa Ash. Bože, keby som nebola v práci tak mu zmažem ten hlúpy úsmev z tváre.
,,Čo si dáte?" opýtala som sa ich ešte raz.
,,Teba." povedal Ash. Ja to nezvládnem.
,,Ale ja nie som v ponuke."
,,Aká škoda." prosím nech to už prestane.
Nakoniec sa pri mne ukázal James a obslúžil ich on. Som mu neskutočne vďačná, lebo inak by som tam stála až do Vianoc.

Ahojte, tak je tu nová časť.
Prepáčte, že zase nevychádzali nové časti a že táto je tak krátka a nudná, ale dnes víde ešte jedna, možno dve.
Tak snáď sa vám páčila časť.
Vote a komentár poteší ❤️😘❤️😘❤️😘

☀️

Hlavu hore princezná spadne ti korunka! Where stories live. Discover now