Dotýkal sa mojich pier tými jeho a v tom.... Sa otvorili dvere. Stál v nich nejaký chalan. Bol vyšší ako Ash, ale podobní Ashovi. Lenže mal blond vlasy a mal hnedé oči. Ash má krásne modré oči a jeho vlasy sú svetlo hnedé. Počkať. Čo na čo som to práve myslela? Prečo si myslím, že je to pravda? Lebo je to pravda, má nádherné oči. Ok, prečo musí mať moje podvedomie vždy pravdu? Nie je to fér.
,,Ou, čaute. Dúfam, že som vás nevyrušil." úškrnul sa ten chalan. Myslím si, že je to brat Asha.
,,Čau, predstav si, že si nás vyrušil." prečo je Ash taký agresívny?
,,Nemal nás v čom vyrušiť." ozvala som sa. Ash sa na mňa pozrel vražebným pohľadom a ja som len nad tým mykla ramenom.
,,Tak teda držím palce kamoško." povedal ten chalan.
,,To mu nepomôže." povedala som a ten chalan sa na mne zasmial.
,,Ty asi budeš tvrdý oriešok." oprel sa o zárubňu a skúmal ma. Asha to zrejme trochu nahnevalo, lebo ma hneď začal niekam ťahať. Zrejme do jeho izby. Napadlo ma keď ma ťahal hore schodmi.
,,Nenávidím ho." povedal nahnevaný keď silno zabuchol dvere zrejme od jeho izby.
,,To je tvoj brat?" opýtala som sa ho celkom ubytovňu otázku.
,,Hej, Roy."Po chvíľke sme išli spať. Najprv som odmietala s ním spať v jednej miestnosti, nie to ešte v posteli, ale potom som zistila, že nemám na výber. A tak mi len podal jeho tričko, ktoré je mi voľné keďže som malá.
Ráno som sa zobudila a chcela som sa postaviť. Lenže niečo mi v tom bránilo. Ash. Bola som uveznená v jeho objatí. Nič horšie už asi neexistuje.
Keď sa konečne zobudil tam ma konečne pustil. Rozhodli sme sa, že sa pôjdeme najprv naraňajkovať. No skôr naobedovať keďže je už dvanásť. Nechápem ako som mohla tak dlho spať.Konečne domov! Moment... Koho sú to topánky?
Keď prechádzame cez kuchyňu počujem smiech. Ten smiech patrí môjmu bratovi a ten druhý je dievčenský.
,,Ahojte?" vojdem do kuchyne a na mne sa ocitnú dva páry očí.
,,Ahoj." odzdravia ma naraz.
,,Dovoľ, aby som vás predstavil. Thea toto je Stella. Stella toto je moja sestra Thea."
,,Bohužiaľ." poviem.
,,Prečo bohužia? Čo?" môj inteligentný brat nechápe.
,,Bohužiaľ si môj brat, ty Einstein." Stella sa na tom zasmiala. Nemusí byť zlá. Má pekné krátke hnedé vlasy s ofinou. Je celkom vysoká, má hnedé oči a pôsobí sympaticky a priateľsky.❓Otázka❓ : Chcete Character Ask spojenú s charakteristikou postáv? Prosím napíšte do komentárov. 🙏
Keď odišla Stella išla som za Trevorom do jeho izby.
Bože, na ten smrad si nikdy nezvyknem keď vstúpim do jeho izby. To preto chodím za ním len niekedy do izby.
,,Trevor?"
,,Zaklopať nevieš?" ako vždy príjemný.
,,Ty si to nezaslúžiš."
,,Čo chceš? Že to nie je nič nadlho?" prečo je vždy taký ochotný?
,,Pokiaľ nebudeš zdržovať. Kto bola tá baba?"
,,Stella." odpovedal bez žiadneho záujmu.
,,To viem. Ako a kde ste sa stretli?"
,,To má byť výsluch?"
,,Aspoň som jej nevlepila a nezačala som po nej kričať." totiž keď som predstavila mojej rodine Camerona tak Trevor mu vrazil a hrozne po ňom kričal.
,,A práve to si na tebe cením."
,,Trevor, už to vyklop."
,,Tak dobre. Vieš o tom, že si strašne otravná?"
,,Vyklop to!"
,,Dobre, veď kľud. Stretol som ju na tej párty, na ktorú sme išli po festivale. Začali sme sa spolu rozprávať, tancovať smiať. A potom už si len pamätám ako som sa zobudil vedľa nej. A... Chodíme spolu." ok, netuším čo povedať. Ou, už to mám...
,,Takže ty mi nadávaš, že chodím s Cameron pritom ho už poznám dva roky a ty sa s tou babou poznáš ledva deň. Naozaj?"
,,Naozaj, mi na to povieš toto?"
,,Si predstav." treskla som dvermi a odkráčala som si to do mojej izby. Ako môžem žiť pod jednou strechou s takýmto debilom?
Jediná dobrá správa je, že za chvíľku pre mňa príde Emily a Sandra, a pôjdeme spolu na festival. A do riti. Nie som vôbec nachystaná!Už sme na festivale. A hádajte čo sa stalo. Ash sa pobil s nejakým chalan, lebo... No sama neviem čo sa stalo. Takže teraz ho musí ošetrovať Sandra, keďže ma nejaký zdravotný kurz či čo.
,,Prečo sa musíš pobiť pomaly každý deň?" opýtal sa Thomas Asha. Ash sykol bolesťou keď mu Sandra ošetrovala roztrhnuté obočie.
,,On si začal."
,,Keby ho James neodtiahol tak by tam navzájom zabili." povedal Noah, ktorý bol toho svedkom. Ja, Emily a Sandra sme tam prišli až vtedy keď bola v strede bitka. Ostatný, čiže Ashova partia bola pri tom celom. A ešte ľudia, ktorí boli okolo.
,,Ty naozaj nie si normálny." ozvala som sa. A Emily prikývla keďže sa na viac nezmôže. Totiž býva jej zle keď vidí krv. Síce Ash krváca trochu len z pery, nosa a obočia, no trochu má poranené rameno, ale aj to stačí Emily. Skoro už aj vracala. Ale ten chalan je na tom oveľa horšie.
,,Môžte ma už konečne nechať do piče napokoji?!" zakričal na nás Ash. Ok, asi má trochu nervy. Dobre, trochu dosť.Ahojte tak je tu nová časť. Prepáčte, že dlho nevychádzali nové časti, ale mali sme rodinné problémy. Snaď sa vám páčila.
Vote a komentár poteší ♥️😘♥️😘♥️😘❓❓❓Otázka❓❓❓ : Chcete Character Ask spojenú s charakteristikou postáv? Prosím napíšte do komentárov. 🙏
☀️
ESTÁS LEYENDO
Hlavu hore princezná spadne ti korunka!
Novela Juvenil_Neverím tomu. Ako sa mohol so mnou rozísť? Veď všetko bolo také dokonalé. Bežím chodbou a zrazu počujem... ,,Hlavu hore princezná spadne ti korunka!" bol to ten debil Evans. Ja ho naozaj nenávidím. Musí práve teraz rípať? Ale musím uznať, že som sa...