,,Kedy sa sťahujete?" opýtala som sa ich po večeri.
,,Asi až za pol roka. Najprv musia predchádzajúci majitelia vypratať byť." povedala mi Stella.
,,Do roka už určite budeme preč." Trevor mi postrapatil vlasy. Ako ja to neznášam.Ráno som urobila rodičom raňajky. Trevor nebol doma, bol niekde so Stellou.
Potom som išla do izby sa pripraviť. Zobrala som si voľno a pôjdem so Sandrou a možno aj s Kylie na plaváreň.
Keď som si nachystala všetky veci išla som k Sandre. Tam sa máme stretnúť. Ale až za hodinu. Ale ja radšej idem skôr, zbaliť Sandru. Lebo ona určite ešte nebude a potom nechcem na ňu ďalšiu hodinu čakať.,,Máš už zbalené veci?" opýtala som sa jej keď sme sedeli v jej izbe a jedli sme cookiesky, ktoré spravila jej mama. Jej mama vie úžasné piecť. Ale varenie jej moc nejde.
,,Nie."
,,Neprekvapuje ma to." postavila som sa z jej postele a otvorila som skriňu. Vybrala som jej odtiaľ jej obľúbené plavky a dala ich na posteľ. Nachystala som jej všetky veci a dala to do tašky.
,,Ďakujem, ale nemusela si."
,,Nemáš zač."
,,Mami, ja tam idem!" zakričala Sandra na mamu, keď počula zvonček. To bude Kylie. Sandra išla dole otvoriť. A ja som išla za ňou.
Keď otvorila dvere stálá tam Kylie. A za ňou Thomas a Ryan.
,,Ahojte." pozdravila som ich a potom aj Sandra.
,,Hneď sa vrátime, len si ideme pre veci."
,,Môžme ísť." povedala som, keď sme sa vrátili dole.
Nasadli sme do Thomasovho auta.,,Kto ide do vody?" opýtala sa Sandra, hneď ako sme sa prezliekli.
,,Ja." povedal Ryan. Thomas, Kylie a ja sme ešte zostali na deke.
,,Pôjdeš dnes za Ashom?" opýtal sa ma Thomas.
,,Áno." povedala som bez váhania. Kylie sa na mňa smutne usmiala.
,,Keď chceš Thomas ťa tam môže odviesť."
,,Oki, ďakujem.",,Idem si niečo kúpiť do bufetu." povedala som im, lebo už som bola naozaj hladná. A všetko jedlo mi zjedli ostatný.
,,Kúp mi hranoly." povedala mi Sandra.
,,Mne zase hot dog." povedal Ryan. To im nestačilo to čo mne zjedli?
Nakoniec som im to kúpila.Thomas zviezol Sandru a Ryana domov. A mňa zaviezol do nemocnice. Thomas a Kylie išli potom do kina. Na nejaký romantický film.
Ako vždy som išla po chodbe až k Ashovej izbe. Ale niečo bolo iné. V jeho izbe sedel Roy. Jeho brat.
,,Ahoj." pozdravila som ho, aby si ma všimol.
,,Čau." pozdravil ma tiež. A v tom momente som zistila čo je iné.
,,Kde sú tvoji rodičia?" opýtala som ho. Vždy keď idem na návštevu za Ashom, stretnem ich. Oni akurát odchádzajú, keď ja vždy prichádzam.
,,Na dovolenke. Mama bola mimo, tak jej tato ponúkol, že môžu si ísť oddýchnuť. Ona súhlasíla. Ja som nešiel." prikývla som na znak súhlasu, že chápem.
,,Dobre, tak ja idem. Nechám vás tu samých." postavil sa a odišiel.
Po hodine som sa chystala odísť. Keď som chytila kľučku a chcela som odísť, započula som niečo čo ma donútilo sa otočiť.
,,Thea?" počula som chraplavy hlas. Ash. Ash sa prebudil. Spomenula som si na slová Sandry... ,,Keď sa preberie, budete to prvé čo mu povieš. Slúbiš?"
A do riti.Ahojte, tak je tu nová časť.
Snáď sa vám páčila časť. Je trochu kratšia, ale snaď to nevadí. Zase po dlhom čase.
Vote a komentár poteší ❤️😘❤️😘❤️😘A zajtra teda už na sto percent vydám Character Ask 😂🤗😊.
Ľúbim vás❤️❤️❤️💕💕💕.
☀️
STAI LEGGENDO
Hlavu hore princezná spadne ti korunka!
Teen Fiction_Neverím tomu. Ako sa mohol so mnou rozísť? Veď všetko bolo také dokonalé. Bežím chodbou a zrazu počujem... ,,Hlavu hore princezná spadne ti korunka!" bol to ten debil Evans. Ja ho naozaj nenávidím. Musí práve teraz rípať? Ale musím uznať, že som sa...