Hoofdstuk 10

6.3K 144 24
                                    

*Nina*

Ik ben eindelijk uit maar moet nu wel 3 kwartier nakomen door mevrouw de Laat. Het is half 2 dus ik loop naar boven. Ik meld me bij meneer Derksen en ik mag een plekje in de gang uitzoeken. Ik ga aan een tafel zitten en scroll een beetje door mijn Instagram. Ik heb eigenlijk heel lang niks meer gepost op Instagram. Ik zoek een foto uit mijn galerij die ik zou kunnen posten.

Ik ga uiteindelijk voor deze, Lexi had deze van mij gemaakt toen ik nog thuis woonde

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga uiteindelijk voor deze, Lexi had deze van mij gemaakt toen ik nog thuis woonde. Ik plaats hem op mijn account en ik ga muziek luisteren. Ik speel wat spelletjes en kijk mijn snaps. Als ik na een kwartier kijk hoe veel likes ik al heb zie ik dat ik al meer dan tweeduizend likes heb. 'What the fuck' mompel ik.
'Pardon?' Hoor ik achter mij. Ik draai me meteen om. Daar staat Derksen. 'Sorry' zeg ik snel. Hij moet lachen.
'Ik kwam eigenlijk om te vertellen dat je mag gaan' zegt hij. 'Hoezo?' Vraag ik.
'Ik moet eerder weg' vertelt hij. Ik sta gelijk op en loop naar beneden. 'Bedankt!' Roep ik nog.

*Max*

Ik ben al helemaal klaar met alles klaarzetten en voorbereiden. Het is 2 uur en ik kijk even op mijn Instagram. Ik kom uiteindelijk uit bij een foto. Wajoo is dit Nina? Ze is fucking hot hier. Wat bezielt mij? Hoe kan ik zo over haar denken? Ik moet echt mijn aandacht ergens anders op vestigen. Ik weet nog niet wat maar daar kom ik wel achter.

*Nina*

'Oh my god' hoor ik vanuit de deuropening. Ik zie via de spiegel dat het Myla is. 'Damn girl, you look stunning!' Zegt ze blij. Ik bekijk mijn outfit, ik ben ook zeker tevreden.

Myla is ook klaar en samen we lopen we naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Myla is ook klaar en samen we lopen we naar beneden. 'Wat zien jullie er mooi uit!' Zegt mijn oom. Ik glimlach.
'Thanks dad!' Zegt Myla.
'Jeetje je praat wel verdacht veel engels' zeg ik lachend. 'Ik moet je wat vertellen' zegt ze blij. Ze trekt me mee naar de tuin en begint te vertellen.
'Ik heb dus via Skype een jongen ontmoet. Hij woont in Engeland en is net zo oud als ik. We hebben nu twee weken contact en we willen gaan afspreken.' Mijn mond valt een beetje open. 'Twee weken? Via Skype? Afspreken? Lieverd dat kan je niet doen' vertel ik.
'Hoezo niet? Als jij iemand op Tinder vindt ga je toch ook met een vreemde afspreken? Nou dit is precies hetzelfde.' Oke eigenlijk heeft ze wel gelijk. 'Als jij het graag wilt moet je het doen' zeg ik terwijl ik haar een knuffel geef. 'Dankjewel' zegt ze met een glimlach.
Ik kijk nog even op mijn Instagram en ik zie dat ik al 15000 likes heb, hoe kan dat! Eerder had ik pas na een week 1000 likes en nu 15 keer zoveel. Ik scroll even door mijn berichten en zie op mijn beeldscherm het blote lijf van Max. Hij vind zichzelf wel heel wat.

Him (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu