2.A Levél.

183 21 0
                                    

Az idő nem gyógyít meg bármit,csak megtanít hogy élj a fájdalommal.

Egy hét múlva :

Taehyung szemszöge:
Remegő kezekkel nyitottam ki a levelet, a bighittől jött,.
Felvettek,azt írják hogy holnap már be is mehetek megismerkedni a többiekkel és az épületet is megnézzük, majd körbevezetnek minket.

Jesszus alig várom már.

Bár a szüleim nem nagyon támogattak ebben,mert azt akarták hogy a családicégnél dolgozzak velük, de én egyáltalán nem akartam,
Így inkább le szerződők és kpop idol leszek,tisztában vagyok a következményeivel, tudom hogy nem fogom látni a szüleimet, bár nem mintha  nagyon sokat látnám őket a munkáuk miatt,ígyis egyedül élek a szüleim vagyonából most legalább gyűjthetek pénzt.
Gyors össze szedtem magamat, megreggeliztem, megmostam a fejem,fogatmostam,azután lementem felvettem a cipőmet és beültem a kocsimba,és mentem vásárolni ruhákát mert igencsak rám fért és a kinézetemre is.

Junkook szemszöge:

Álmos fejjel bagtattam le a lépcsőn hogy valami reggelit készítsek magamnak,
Ma a szüleimmel fogok találkozni valami iszonyatosan félek hogy mit fognak mondani hogy k-pop idol leszek,sosem volt jó kapcsolatom a szüleimmel,
Nagyon sokszor összeakartak hozni engem lányokkal, idézem,:Jó,lenne ha lenne végre barátnőd  és nem csak roskadnál egész nap abba a tetves szobába.
Tudjátok mi ebbe a gond?
Nem tudjátok?akkor el,mondom.
Ha egy lánnyal össze akartak hozni mindig ellenkeztem, majd egyszer megtalàlom az igazit ha kell akkor csak 100 évesen lesz nőm,azt utáltam hogy mindig is hogy olyan lányokat hoztak aki vagy ribanc és úgy néz ki mint egy prosti,vagy egyáltalán nem tetszett a lány.
Kimentem meg nézni a posta ládámban a levelet mivel ha jól tudom ma kell hogy megjöjjön a bighittől a levél.
Kivettem a posta ládából, be mentem a konyhába magam elé raktam a kajámat elkeztem enni és közbe kezdtem ki bontani a levelet is,felvetteeeeek -kezdtem kiabálni és öröm támcot járni mint egy 5 éves bolond gyerek mikor meg kapja születésnapjára azt amit szeretett volna,nos most én is olyan lehettem.
Tovább olvastam azt írták hogy holnap akár be is mehetek meg ismerkedni a többiekkel és majd körbe vezetnek minket.
Miután elolvastam egyből Jimint tárcsáztam hogy ő is meg kapta -e a levelet a bighittől.

"sziaaaa-kiabáltam Jiminnek torkom szakattából.

"Szia,na mi ez a boldogság?
Tán felvettek téged?

"Igen,és téged?

"Most megyek megnézni a posta ládámat,.

"Oké, várok.

"Várj most nyitom ki,
O ez az felvettek, holnap akár be is mehetünk meg ismerkedni a többiekkel és majd körbe vezetnek minket, elmegyeünk együtt?!

"Persze, nélküled soha sehova sem megyek.

"Gondoltam-Mondta kissé drámaiasan.

"Na viszont én megyek mert talákozni fogok a szüleimmel.

"Rendben,szia, majd holnap találkozunk!

"Oké szia.

Miutàn le tettem a telefont  Felvettem egy normálisnak nevezhető ruhát,megcsináltam egy igen ízletes reggelit magamnak,aztán újra mehettem föl fogat mosni
Mert annyira rohadt büdös volt a szám mint valami elrohadt nem is tudom mi.
Mikor végeztem felhúztam a cipőmet és indultam a megbeszélt helyre a szüleimmhez.

Út A Múltból ( VKook ff) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora