Amitől ma szomorú vagy, holnapra erősebb leszel.
.....................
MásnapJUNKOOK SZEMSZÖGE:
Azt a szart egyszer ki dobom az ablakon, esküszöm,
Úgy leestem az ágyról mint a húzat.,
Idegesen bagtattam a fürdőbe,megmostam az arcom s fogatmostam.,
Azután be mentem a szobámba valami ruhát elővenni,át öltöztem és le mentem a konyhába valami normálisnak nevezhető káját enni,.
Egy szendvicsben döntöttem, mikor meg ettem, felhúztam a cipőmet, és beültem a kocsiba,elmentem Jiminért és mentünk a bighithez.
Ha jól tudom akkor a stúdióba kell menni,
Be mentünk,mindenki ott volt, valószínűleg csak minket vártak,.
Megszólalt a főnököm,"Nos gyerekek,elmondom ki kivel lesz egy szobába a dormon,holnap be pakoltok mindent,és majd 8 órakkor mindenkihez fog menni egy autó,és majd itt fogunk találkozni a stúdióba, rendben?-erre mindenki csak bólogatott egyszerre.
"Na akkor elmondom ki kivel lesz okés?ja és valakinek lesz egy külön szobája -Mosolygott.
"Yoongi és Hoseok-rájuk nézett, a fiúk,meg csak bólogattak.
"Jin és Namjoon.Kérlek csak ne én és Taehyung.
"Taehyung és Junkook.Valahogy éreztem.
"Jimin te neked meg külön szobád lesz.-Jimin csak mosolygott és bólogatott miszerint tetszik neki ez az ötlet
Valahogy azt érzem nem lesz az jó hogy én Taehyunggal leszek egy szobába...
"Nos akkor gyerekek útatokra engedlek titeket,
Holnap találkozunk pontban itt -Mutatott a helyszínre.Ezután mint akit rakétából lőttek volna ki úgy rohantam a kocsimhoz és vártam hogy jöjjön Jimin.
Körülbelül 10 percet kellett várnom hogy Jimin azzal a kis formás seggével ki ballagjon az épületből,.
Mikor ide jött kérdőre vontam amit nem nézett jó szemmel,pedig megszokhatta volna."Te hol a tetvedékbe voltál Jimin?-kérdeztem kissé cinikusan.
"A fönökkel beszéltem.
"Akkor szerencséd hogy nem hagytalak itt,mert meg fogadtam magamba ha nem jössz ki abból a putriból akkor itt hagylak tégedet.
"Jól van na,ne harapd már le a fejem ember,
Taehyung miatt vagy ilyen ingerült igaz?Nos igen,ő tudja,neki mindenről be számoltam évek során ettől a titkomtól elkezdve mindehyikről tud.
"Ami azt illeti igen, miatta.-mondtam kissé szomorkásan.
"Ha miatta vagy ilyen akkor miért rajtam csattan állandóan az ostor?
"Sajnálom-csak ennyit tudtam ki bökni.
"Sajnálhatod is,majd ha le nyugottál akkor keress fel.-azzal ki szállt be csapta a kocsi ajtót.
"Ez nem vécé tető hogy így csapkodd-kiabáltam és elhúztam onnan a csíkot,.
Lehet tényleg túlreagáltam az egészet,. Majd holnap bocsánatot kérek tőle.Jimin szemszöge:
Elegem van Junkookból,állandóan rajtam csattan az ostor,kezeltesse magát komolyan mondom.!
Egyfolytába csak kiabál mindenkivel,én ezt nem bíróm tovább,
Fogadja el hogy Taehyung itt van, nem tudok ellene semmit se tenni,akármennyire is Junkook legjobb barátja vagyok mégis Taehyungot sajnálom jobban,
Junkook el mondta miért hagyta ott Taehyungot a szarba, elkeserítő amit művelt, persze ez már a múlt, Junkook se és Taehyung se tudott tovább lépni,
Szükségük van egymásra,
Valahogy össze hozom őket,
Látom mindegyiküknek a múltbeli fájdalmat,tudom milyen érzés,át éltem,túl sokszor már,
Túl sokszor futottam haza sírva és magamra zárva a szobámat, sajnos most is ugyan ezt tettem mint régen.
Nem tudom hogy most melyik fáj jobban, az újra felszakított seb vagy az hogy így össze vesztem Junkookkal,szerintem mindkettő...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Út A Múltból ( VKook ff)
RomanceVoltak dolgok, amelyeket el akartam mondani neki,de tudtam,hogy ezzel fájdalmat okoznék, úgyhogy eltemettem őket és hagytam hogy nekem okozzanak fájdalmat. Trágár beszéd előfordulhat! Fiú+Fiú! VKook.