Junkook szemszöge:
Itt vagyok a bighit előtt Jiminnel, nagyon félek pedig aztán én nem az a fajta félős típus vagyok, igazàból csak attól félek hogy Taehyung kilép miattam,
Miattam...
"Be megyünk?-kérdezte Jimin is feszülten.
"Igen, menjünk-Mondtam kissé félve.
Azután be mentünk megáltunk az ajtó előtt hogy felmérhessük a terepet hogy hová tartozhatunk,
Mikor megláttam Taehyung csalódott ès üres tekintetét
Belém folyt a szó, egy mukkanást se tudtam ki nyögni a számon,
Fájt látni, az a legrosszabb hogy miattam ilyen, én hagytam ott a bajban.
Akkoriban választanom kellett, vele vagy nélküle.
Nehéz volt vàlasztanom
Mégis megtettem..."Szia!-jött hozzám egy vörös hajú fiú.
"Szia!-Vissza köszöntem csak hogy ne hogy azt higyék hogy egy bunkó paraszt ember vagyok.
"Minekünk ott kell várakozni,gyere-húzott maga után.
"Sziasztok-Köszöntem "MINDENKINEK közben probáltam kerülni Taehyunggal a szemkontaktust.
Sziasztok -Mondták egyszerre mindenki nekünk.
Gondolom ők már meg ismerkedtek márcsak rajtam és Jiminen a sor.
"Engem Jeon Junkooknak hívnak de szólítsatok csak Kooknak-nyújtottam a vörös hajúhoz a kezemet aki segített nekünk hogy hova kell mennünk.
"Szia, engem Jung Hoseoknak hívnak, szólits ahogy akarsz nekem mindegy-Vont vállat azután hátrament gondolom azért hogy a többiek is be mutatkozzanak.
Hoseok után jött egy szőke hajú semmit mondó arcú gyerek, gondolom nincs sok életkedve neki se.
"Szia, engem Min Yoonginak hívnak, szólíts ahogy kedved támad laza a csávó...
YOONGI hátra ment Hoseok után azután következett TAEHYUNG abban a minutumban ki futottam volna abból a helységből
Rá néztem Jiminre aki csak egy bíztató mosolyt lővelt rám.Egyre közelebb jött felém láttam azt a félelmet a szemében s akkor láttam elkezdett pár kósza könnycsepp le gördülni Taehyung arcáról,
Reflexből magamhoz őleltem úgy mintha az életem múlna rajta,.
Mikor kezdtem örülni hogy nem tol el magától abban a pillanatban el lökött engem,.
Megint el szóltam magam.
Egy jó tíz percig ismerkedtem mindenkivel annyi baj volt hogy nekem állandóan újra s és újra le játszodott a fejembe ahogy megöleltem és be szívtam férfias illatát, azután pedig ellök magától Taehyung.
Szörnyű...
Azután jött egy fiatal nő aki körbe vezetett minket
Azután elmondta hogy holnap már kezdödik a munka nekünk,mikor ezeket nagyából elsorolta haza küldtek mindenkit.
ESTÁS LEYENDO
Út A Múltból ( VKook ff)
RomanceVoltak dolgok, amelyeket el akartam mondani neki,de tudtam,hogy ezzel fájdalmat okoznék, úgyhogy eltemettem őket és hagytam hogy nekem okozzanak fájdalmat. Trágár beszéd előfordulhat! Fiú+Fiú! VKook.