Výhružky, že je někdo zabije, zmlátí, anebo unese, se objevují každý den. Je to přeci nejznámější Boyband světa a velké procento lidí jim závidí. Ale stojí to někomu za to? Očividně ano.
Jeden z pěti. Jmenuje se Zayn Malik, každý ho znáte.
Ztratil paměť.
Po koncertech, rozhovorech a interview v rádiích se kluci pokoušejí co nejrychleji dostat do auta a odjet. Dostat se pryč od chaosu, který způsobují holky, co je milují. Ovšem jednou se to zvrtlo.
Zaynovi někdo něco hodil pod nohy a on uklouzl. Potom se tam objevili lidé, kteří na všechny začali mířit pistolemi. Je jasné, že nikdo nechtěl, aby se něco Zaynovi stalo.
Všichni bodyguardi ustoupili, Directionerky ztichli a jeho přítel musel bezmocně pozorovat, jak se pokouší o únos jeho spřízněné duše.
Z ničeho nic jeden z nich vystřelil, a poranil tak mladičkého Malika. Nikdo nemá potuchy, jak přežil. Dostal zásah do hlavy a kulka mu zůstala v hlavě. Doktoři se snažili nejvíc, jak mohli, ale kulka se roztříštila a droboučké zlomky mu zůstali v jakési „vzpomínkové" části hlavy. Je to zázrak, že to přežil. Jenže je v tom malé ALE.
Nevzpomíná si na nic, co se stalo před castingem do X-Factoru. Pamatuje si to jen do toho momentu, co mu řekli, že nepostoupil. I když, z téhle vzpomínky nemá moc dobrý pocit.
Během Take Me Home turné už měl blíž k nejstarostlivějšímu členu skupiny, a tak se jejich přátelství začalo nazývat vztahem. Larry už byl od X-Factoru a k tomu se také přidal Ziam, ovšem zase byl problém s Modestem.
Je to nepříjemné, když si myslíte, že nevíte kde jste, ale přitom vaše mysl zná to určité místo.
ČTEŠ
Forever & Always
FanfictionKdyž někdo zapomene, tak se nic neděje. Ale co když někdo zapomene, čím vlastně byl a do koho se zamiloval? Tohle vlastně zapomenout nejde, nebo snad ano? Potřebuje čas. Čas si vzpomenout na to, kdo vůbec je, kde se nachází a s kým sdílí svůj...