07.09.2018

42 6 1
                                    

(23 - 25)

Siyah takım elbisenin bu kadar yakıştığı tek çift vardı.

Birbirlerine baktılar. Sıkıca ellerini tuttu Yoongi küçüğün.

"Seni o kadar çok seviyorum ki. Acın, acım. Gözyaşın, gözyaşım. Mutluluğun, mutluluğum. Aşkın, aşkım küçük ceylan.  Seni hayatımın sonuna dek çok daha fazla seveceğime söz veriyorum. Evet."

Görevli sorusunu yeniledi. "Peki ya siz Park Jimin, Min Yoongi'yi eş olarak kabul ediyormusunuz?"

"Benim varlığım sen demek Min Yoongi. Sevginle büyüdüm, sevginle öğrendim, sevginle yaşıyorum, sevginle öleceğim. Seni hayatımın sonuna dek çok daha fazla seveceğime söz veriyorum. Evet, kabul ediyorum."

Bir alkış tufanı daha kopuyor.

Gözlerinin içi gülen iki siyah takım elbiseli genç. Eğilip alnını öpüyor. Küçük olan kollarını boynuna doluyor büyüğünün.

Bulundukları salonun girişinden bir havlama duyuluyor. Daha fazla tutamadılar Mavi'yi. Koşarak Jimin'in kucağına atlıyor köpek. Yoongi bu sefer kıskanmıyor. Onu da seviyor çünkü.

Evlerine gidiyorlar. İki siyah takım elbiseli genç, bir mavi papyonlu köpek. Çok güzel bir aile oldular.

Saat akşam dokuza yaklaşmak üzere. Şarap içiyorlar kutlama için. Jimin ellerini büyüğün saçlarına götürüyor. Hala mavi...

Yoongi kafasını boynuna gömüyor sevdiğinin. 

"Kokunla sarhoş olsam Jimin, utansa şarap varlığından."

Jimin dudaklarının dibindeki saçları öpüyor.

Sarılırlarken, Mavi geliyor yanlarına. Küçük köpeğin bir kulağı yok, hala boynunda olan mavi papyonu ile aynı renk olan saçları yalıyor. Yoongi bu sefer de kızmıyor, kafasını seviyor.

"Seni çok seviyorum Jimin."

"Seni çok seviyorum Yoongi."

#BWFTMoon 🌙

YOONMIN // Senin Gökyüzünde  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin