Zırrr zırr zırr !!
Yeni bir güne alarm sesiyle uyandım.Her zamanki gibi.Ya annemi hiçbir zaman anlamamışımdır.Hani okul zamanı erken uyanırızda yaz tatilinde erken kalkmanın alemi nedir abi.Ama günlerce annemden azar yemektense tıpış tıpış kalkmayı tercih ettim.
Ha bu arada ben Beril.16 yaşındayım.Lise üçe geçtim.Okuduğum lise orta derecede bir lise.Yani ne çok kötü nede çok iyi.En sevdiğim, kendime en yakın hissettim bir arkadaşım var.Adı Büşra.Onu çok seviyorum yaa.O hep benim yanımda olmuştur.Çok tatlı şirin bir kızdır.Beline kadar inen sarı saçları ve kahverengi gözleri vardır.Aslında birbirimize benzeriz.Benimde onun gibi belime kadar inen sarı saçlarım var ama onun aksine benim gözlerim mavi.
Her neyse uykudan gözümü açamasamda uyandım.Annem kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu.Bende elimi yüzümü yıkayıp hemen mutfağa koştum.Annemin yaptığı omletin kokusu bütün evi kaplamıştı.Koşa koşa mutfağa gidip masaya oturdum.Masada annem ve yaramaz kardeşim Sena vardı.Daha beş yaşında ama bi görseniz tam bi şeytan.Uyanığın önde gideni.
Neyse daha fazla oyalanmadan masaya oturup insancıl bir şekilde güzelce karnımı doyurdum.Ve yanlızlığımla baş başa kaldım.Aslında çok uykum vardı bi güzel uyusam hiç fena olmazdı ama annemin gazabından korktuğum için bu düşünceyi aklımdan silip attım.Oflaya puflaya televizyonun başına geçtim.İzlemediğim dizi , film kalmadı bee.Yanlızlık cidden çok zor .Çok sıkılmıştım.Ben mal mal televizyona bakarken kardeşim geldi.
''Ablağğğaaa''
''Ne var lan''
''Ablağaaa''
''Ne var kızım şimdi zumzugu yiycen konuşsana lan''
''Ya abla işte çok sıkıldım''
''Eee napıyım. Git oyuncaklarınla oyna.''
''Yaa abla ya of ! Onlarla oynamaktan bıktım ya nolur beni parka götür.''
''Kaç saattir bunun için mi kıvranıp duruyodun vay uyanık.Hadi şimdi uza ben hiçbi yere götüremem seni.Hadi toz ol. ''
''Yaa abla bak anneme derim.Hadi beni parka götür.''
''Ya kızım git şurdan belanı arama .Pis ispiyoncu.'' Bunu dememle kardeşimin ağlamaya başlaması bir oldu.O sırada annem bizim bulunduğumuz odaya doğru geliyordu.Kardeşime ' kızım sen bittin' bakışı attıktan sonra annem odaya girdi.
''Kızım Beril kardeşin niye ağlıyo kavga mı ediyorsunuz siz ?'' dedi.
'' Yoo annecim ne kavgası '' dedim.Ondan sonra kardeşime 'kızım cidden bittin sen ölümün benden olacak kaçarın yok' bakışı attım.
Şimdi hepiniz beş yaşındaki çocuk ne anlar senin bakışından demeyin.Sena tam bi şeytandır.Valla senden benden akıllı bebe.Kardeşimde durur mu hemen
''Ya anne yalan söylüyo ! Beni parka götürmüyooğğ'' dedi.O sırada annemde bana dönüp öldürücü bakışlarını firlattı.
''Kızım kardeşin doğrumu söylüyo? Hadi çabuk kardeşini de al parka gidin.Hem sende hava almış olursun fena mı '' dedi.
''Hee tabi ben burada hava almıyom sanki ''dedim.Annemde,
''Ne dedin sen? Terliğimin tadı damağında kamış galiba dilin fazla uzamış senin.Hadi çabuk kardeşini parka götür. '' dedi.Bende mecbur olarak kabul etmek zorunda kalım.Annemin terliği terlik değil bildiğin füze.Değdiği yeri delip geçiyo mübarek.Bide annem keskin nişancı olunca baya pahalıya patlıyo bana.
Amaaan neyse dedim kendi kendime.Odama gidip rahat edebileceğim bir şeyler giyip salona indim.Kardeşimde üstünü giyinmişti.Bebek zaten dünden hazırdı gitmeye.Annem iki saat yok akşam olmadan gelin, yok hırkanızı giyin ayaz çıkarda mıkarda diye iki saat laf anlattıktan sonra ayakkabılarımızı giymek için dışarı çıktık.Ben yine rahat olmak için spor ayakkabılarımı giydim.Kardeşimde sandaletlerini giyince hemen bahçeye çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ TATİLİNDE HAYAT
Teen Fiction- TANITIM- İnsanlar hep mi mutsuzlardır? Tabiki de hayır.İnsan yerine göre güler yerine göre ağlar. İlk tanışma , ilk bakış her zaman önemlidir.Bazen tanışma bir göz yaşıyla başlar bazen ise bir sevinç çığlığıyla...