Bu bölüm Ayaz'ın ağzından umarım beğenirsiniz...
ΔΔΔ
Sabah uyandığımda çok huzur dolu, mutlu bir şekilde uyanmıştım.Yataktan kalkar kalkmaz banyoya koşup elimi, yüzümü yıkadım.İyice kendime geldiğimde saate bakmayı akıl edebilmiştim.Saate baktığımda ikiye on beş dakika vardı.
Birden gelen telefonunun sesiyle irkilmiştim.Telefonumu yatağın içinden alıp , arayan kişiye baktım.
''Huysuz Bicirik Arıyoooorrr...'' telefonu alır almaz hemen cevapla kısmını kaydırdım ve direk telefonu kulağıma götürdüm.
''Oyy abilerin en yakışıklısı."
''Ne var yine ne istiycen Asya çabuk söle.''
''Abicim biliyorum kesinlikle şu an yeni uyandın.Benimle kahvaltı etmeye ne dersin? ''
''Yeni uyandığım bi gerçek.Orasını bırakalım da karnım çok gurulduyo.Fakat senin iğrenç kahvaltına kalmadım.Zehirlenip ölmektense aç kalırım daha iyi.''
''Yaa abi aşk olsun.Hiç zehirledim mi ben seni? Çok kırıldım ama .''
''Doğru hiç zehirlemedin.Çünkü senin hiç kahvaltı hazırladığını veya yemek yaptığını görmedim.Hep annem hazırlıyo.Sağolsun hiç bi zaman senin eline kalmadık.''
''Yaa abi söylenmede eve gel bak zehirlemicem seni.Lütfeeeeen.''
"Yok yok canıma susamadım.Boşuna uğraşma senin elinden hiç bi şey yemem.''
''Off abi off.Tamam gel dışarda yiyelim o zaman ?"
" Hmm.. Bu kulağa daha iyi geldi bücür.Hiçbir yer annemin kahvaltısından güzel kahvaltı hazırlayamaz ama dökül bakalım nereye gidicez? ''
''Hmm.. Bi düşüneyim... Simit Sarayı'na gitmeye ne dersin? Hemde çok güzel kahvaltı menüleri var.Lütfeeeenn..''
''Tamam qız, tamam.Bugün iyi günümdeyim.Gidelim o zaman .Ben birazdan hazırlanırım.Sende hazırlanda ben seni alırım.''
"Tamam abicim ben hazırım.Sende hazırlanınca beni almaya gelirsin.Öptüm bayy..'' deyip telefonu kapattı.Kardeşimin böyle yılışık kelimeler kullanmasından nefret ediyordum.O da nefret ettiğimi bildiği için bilerek yapıyordu.Bilerek yapması benim daha çok sinirimi bozuyor.
Amaaan neyse deyip kendimi odama attım.Hemen dolabıma yönelip rahat edebileceğim bir şort ve bir tişort seçtikten sonra hemen üstüme geçirdim.Saatin ikiye doğru geldiğini görünce hemen acele etmem gerektiğini anladım.
Koşarak merdivenler inerken birden merdivenlerde oturan birisini gördüm.Merdivenlerden kalkması için ayağımı yere vura vura indim ve beni fark etmesini sağladım.Sonunda beni fark etti ve yoldan çekildi.Yüzünü görmemle yüzümdeki sırıtışa engel olamadım.Daha sonra kapı açıldı ve yeni komşumuz Büşra ile tanıştım.Daha sonra mahsuzdan alaylı bir şekilde küçük kızımızın ismini öğrendim.Adı ''Beril'miş'' çok güzel ismi varmış.Daha sonra kızlara veda edip, acelem olduğu için merdivenleri üçer beşer inmeye başladım.
Siteden çıkar çıkmaz kardeşimi almak için dört sokak ilerisinde olan eski evimize doğru yöneldim.Yani önceden dört sokak ileride olan bir yerde oturuyorduk.Babam bir hastanede doktordu.Bu sitede hastaneye yakın olduğu için babam burdan bir ev almayı uygun görmüştü.Annem ise avukattı.Adliyede çalışıyordu.Adliye ise eski evimize daha yakındı.Babam bu evde duracak, annem ise eski evinizde duracaktı.Ben yaz tatili boyunca babamın yanında kalmayı, kardeşim ise annemin yanında kalmayı tercih etmişti.
Kardeşim Asya, arkadaşları orda olduğu için yeni evimize gelmeyi kabul etmemişti.Ben ise hemen kabul etmiştim.Kabul etmiştim çünkü bütün arkadaşlarım bu sitede oturuyordu.Bende fırsattan istifade hemen babamla gelmiştim.
Sonunda dört sokağı gerimde bırakıp eski evimize gelmiştim.Kardeşim oturmuş balkonda benim gelmemi bekliyordu.Beni görür görmez hemen balkondan çıktı ve yanıma geldi.Güzel, fazlada kısa olmayan hoş bir elbise giymişti.Tabi kimin kardeşi hehe.
Neyseki çabuk gelmişti.Hemen elinden tutup koşa koşa Simit Sarayı'na götürdüm.Hemen bi kahvaltı menüsü söyledik.Kurt gibi acıkmıştım valla.Güzelce bi karnımı doyurduktan sonra Asya'yla sohbete başladım.Annemin nasıl olduğunu falan sordum.Sohbet ederken aklıma süper bi fikir gelmişti.Asya yeni evimizin içini , döşenmiş halini görmemişti.Bende hemen eve gelip gezmesini teklif ettim.O da sevinerek kabul etti.Hemen yediklerimizin parasını kasaya ödeyip geldikten sonra hemen Asya'yı kolundan tuttuğum gibi sitenin girişine kadar getirdim.Sitenin girişine geldiğimizde birkaç komşunun ağaçtaki meyveleri topladığını gördüm.Ve aralarında Beril'de vardı.Onlara doğru koşup selam verecektim ki birden olan oldu.Beril yerdeydi.Hemen koşup onu yerden kaldıracaktım ki birde ne göreyim.Benim yaşlarımda bir oğlan Beril'i kucağına almış banklara oturtturuyordu.
Koşmak yerine olduğum yerde onları izlemeye devam ettim.Beril oğlandan bir şeyler rica etti ve oğlan Beril'in düştüğü ağaca yönelip yerden bir şey alıp geri Beril'e doğru gitmeye başladı.Beril ise yerlerdeydi.O kadar çok gülüyordu ki artık yerlere yatmaya başlamıştı.Yine o oğlan gelip Beril'i yerden kaldırdı ve oturduğu banka oturmasını sağladı.Her fırsatta kıza ellemek için can atıyordu.Ben Beril'in bu hallerine çok sinirlenmiştim.Birden Beril'de bana bakmaya başladı.Ama boş gözlerle anlamayan gözlerle bakıyordu.Biraz süre geçince gözlerim Beril'in kollarına kaymıştı.Çünkü yanındaki fırsatçı pislik yine kolundaki yaraya bakım bahanesiyle kolunu koşuyordu.Bu görüntülere daha fazla dayanamazdım.Hemen Asya'nın elinden tutup apartmanın kapısına yöneldim ve hemen kendimi eve attım.
Asya'da bir anda değişen ruh halime şaşırmıştı.Bana doğru dönüp :
''Abicim bi sorun mu var? Pek iyi görünmüyorsun.'' dedi.Bende o anki öfkemle :
''Sana ne be! Ben iyiyim.Bir daha bana abicim deme sakın.''dedim.
O anki öfkem paha biçilemezdi.Bir anda Asya'nın gözleri dolmaya başladı ve ağlayarak evden çıkıp gitti.Normal bir zaman olsa koşarak arkasından gider kendimi affettirirdim ama şu an çok sinirliydim.İşi daha kötü yerlere sürüklememek için peşinden gitmedim.Odama gidip saatlerce çıkmadım.Tüm olanları düşündüm.Biricik kardeşimin kalbinini kırmıştım, çok pişmandım.Bir yandanda aklıma o pis fırsatçı geliyordu.Fırsattan istifade kıza sülük gibi yapışıyordu.
Tüm bu olanlar benim içimi çok bunaltmıştı.Biraz temiz hava almak için balkona çıkmayı düşündüm.Birkaç dakika geçtikten sonra ayağa kalkıp kendimi balkona attım.Temiz hava çok iyi gelmişti.
Tam rahatladım diyecekken yine olanlar oldu.Beril ve o çocuk bir taksiden indiler ve apartman doğru yaklaşıyorlardı.Beril'in ayağında alçı vardı.O pislik yine yapacağını yapmıştı.Beril'e bi sarılmıştı ki görende yardım ediyor sanardı.Birden Beril olduğu yerde durdu.Yanındaki çocukta anlamayan gözlerde bakıyordu.Balkonda olduğum için Beril'in dediklerini duyamıyordum.Ama Beril konuşmayı bıraktı ve karşısındaki çocuğa sımsıkı sarılmaya başladı.Olanlar kalbimi acıtıyordu.İçimde çok kötü bir his vardı.Birden o çocuk Beril'in çenesinden tutup tekrar konuşmaya başladı.Konuşması biter bitmez yine tekrardan sarılmaya başladılar.Bu sefer cidden birisi gelmişde kalbime bıçağı saplamış gibi hissettim.Kendimi birden çok yorgun hissettim.Onları öyle görünce daha da kötü oluyordum.Bu saçmalığa daha fazla dayanamadım ve balkonun kapısını sertçe kapatıp kendimi yatağa attım.
Bana ne olmuştu böyle ? Ben bir kız uğruna hiç bu kadar kendimi üzmemiştim.Hayatımda hiç bu kadar yorgun , bitkin , çaresiz hissetmemiştim.
Yoksa ben aşık mı olmuştum ?
ΔΔΔ
ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDE AYAZ'IN AĞZINDANDI.UMRIM KAFANIZ KARIŞMAMIŞTIR.UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.DÜŞÜNCELERİNİZİ ÇOOK MERAK EDİYORUM.YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM <3 SAĞLICAKLA KALINN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ TATİLİNDE HAYAT
Teen Fiction- TANITIM- İnsanlar hep mi mutsuzlardır? Tabiki de hayır.İnsan yerine göre güler yerine göre ağlar. İlk tanışma , ilk bakış her zaman önemlidir.Bazen tanışma bir göz yaşıyla başlar bazen ise bir sevinç çığlığıyla...