04🌷

64 34 21
                                    

🌷🌷🌷

Wajah Yoongi yang tadi kelihatan resah, serta merta menjadi gembira.

" Yang hyung menari macam tenuk raver planet otomen ni dah kenapa?"

soal Jungkook hairan apabila ternampak hyungnya yang menari seperti tidak cukup tanah. Kalau boleh, mahu saja dia campak Yoongi ke dalam liang lahad.

" Eh, syiel anda anak jubon melaon. Aku happylah sebab kau dah pilih orang yang boleh tolong kau keluar dari alam ni. 70% ada dalam genggaman kau sekarang ni. Ihh! Geram aku dengan hantu juon yang bodoh ni " Yoongi mengepalkan penumbuknya geram.

'Suka hati ketiak asid dia je cakap aku menari macam tenuk raver planet otomen' gumam hatinya

" Oh ye eh, Aku tak tanya pasal tu. Aku tanya siapa perempuan ni? " mendatar saja nada Jungkook bertanyakan soalan kepada Yoongi. Kakinya mengorak langkah ke katilnya semula.

" Nama dia kalau tak silap, Kang Haerin. Ah, sudahlah. Yang penting sekarang ni-"

" Tidur " Jungkook memotong percakapan Yoongi. Malas dia mahu dengar bebelan dari Yoongi

Tangannya memegang erat hujung selimut lalu ditarik hingga paras dadanya.

Selepas makan saja tidur. Aduhai Jungkook, adakah sudah tiada kerja lain selain makan dan tidur?

" Tidur kepala hotak mu! Bangun syetan Jeon " Tangan Yoongi menggoncang-goncang bahu Jungkook.

Harap-harap kau dapat bangunkanlah si Jeon ni ya Yoongi.

" Hyung! Aku nak tidurlah. Jangan kacau " tangan Jungkook menepis tangan Yoongi yang menggoncang bahunya.

" Amboi, suka hati kau je nak tidur ya. Baiklah kalau itu yang kau nak " Kata Yoongi pasrah.

" Hah, kan bagus macam tu. Sportinglah cikit hyung " sekarang, Jungkook sudah siap sedia untuk tidur.

Senyuman jahat terukir di bibir Yoongi. Dia sudah merancang sesuatu untuk mengenakan Jungkook.

Belum sempat Jungkook ingin melelapkan mata, dia terasa badannya terapung-apung di udara.

AHHHHHH!

" HyuNG! Please jangan macam ni. TurUNkaNLah Aku HyUNg! " Matanya dipejam rapat. Tidak mahu memandang bawah.

" Apa? Aku tak dengar " soal Yoongi. Seronok rasanya mengenakan kawan baiknya itu.

" TURUNKAN AKU SYETAN! IHH BABUNLAH KAU NI HYUNG, MASIH MUDA PUN NYANYOK " rayu Jungkook. Dia menghentak-hentak buih itu dengan kakinya

" Oh, nyanyok eh. Kalau macam tu aku pergi dululah. Bye Jeon BUDU " kaki Yoongi segera meninggalkan Jungkook yang meronta-ronta untuk dilepaskan

" HYUNGGGGGGGGGG!!!! "

---

Oh, Tuhan.

Apalah nasib aku terkurung dalam buih yang besar ni. And yeah...

Aku terapung di udara :( dah lah aku ni takut tinggi.

Aku bersumpah aku akan sepak bontot dia guna kaki boboiboy halilintar. Biar bontot dia berlubang-lubang. Mana tau bontot dia yang karat tu boleh berfungsi balik.

Dia dengar? Kesah pulak aku.

Ahh sudahlah! Aku mesti keluar juga dari buih tak guna ni!

Readers sayang, tolonglah bantu aku keluar dari sini❤️!

🌷🌷🌷

T B C

Hai, sekian update pendek dari saya :) jumpa di chap yg akan datang❤️. Hohohoho

[OG] In Love With You || JJKWhere stories live. Discover now