Nicholas
Nu suport vedetele și cu toate astea numai de ele am avut parte în ultimul timp. Ultimul actor mi-a pus capac. Trebuia să îl apăr de fanele obsedate, până când mi-am dat seama ca pericolul cel mai mare era în buzunarul lui de la piept, într-o punguță. Nu mai eram omul care trebuia să îl apere, ci acela care trebuia să se poarte ca tac-su și să îi dea peste mână când îl prindeam cu nasul în prafuri.
Așa că am preferat să îmi fac o firmă proprie și astfel de joburi să le pasez către ceilalți angajați, iar eu să încerc să accept cazuri cu mai puține probleme care ar putea împlica prafuri. Urăsc nenorocitele alea de substranțe și stau cât mai departe de cei care le folosesc. Iar actorii, cântăreții și vedetele astea mai tinere, cum ar fi tinerii moștenitori, cam tind să intre în această categorie.
Dar de data asta am un job mult prea bine plătit și clientul nu acceptă pe nimeni altcineva din echipa mea, decât pe mine.
Studiez dosarul de aproape jumătate de oră și știu că nu pot să refuz. Lângă dosar este cecul cu avansul. Plata este obscen de mare. Mă uit din nou la dosar.
Este o prințesă, ducesă de fapt, foarte dragă reginei Spaniei, care locuieste în State de mai mulți ani. Are aproape 31 de ani și portretul pe care îl am cred că este destul de vechi pentru că femeia din imagine pare mult mai tânără. Este șatenă, cu ochi mari căprui și tenul ușor măsliniu, probabil că tocmai revenise dintr-o vacanță. În poza următoare poartă o rochie umflată în partea de jos, care îi acoperă corpul ce bănuiesc că este subțire, dar nu elimin varianta că mă pot înșela si imaginea să nu corespundă cu realitatea..
Mă uit din nou la poza luată din apropiere și privirea mi se oprește pe buzele ei cărnoase și preț de o secundă gândurile îmi zboară într-o direcție total greșită.
Mi-o imaginez stând în genunchi cu mâinile la spate și buzele ei îmi cuprind capul penisului umezit de limba caldă, și mă privește în timp ce mă pierd încet în gura ei care mă suge avidă. Ochii ei cer mai mult și mă împing și mai adânc, până îi simt gâtul relaxat și dornic să mă ia cu totul.
"WHAT THE FUCK?!?" "Niciodată" îmi spun închizând ochii și alungând orice gând. "Niciodată, idiotule! Ce dracu' ai?".
A trecut chiar așa mult de când mi-am tras-o ultima dată? Fac rapid o analiză a ultimelor săptămâni și îmi dau seama că a trecut mai bine de o lună de la ultimul contact sexual pe care l-am avut cu o tipă agățată pe un site de specialitate. Ne-am întâlnit într-un bar, apoi a mers la ea unde i-am tras-o așa cum îmi place și apoi am plecat. Veni, vidi, vici. Poveste încheiată.
Decid să fac un duș pentru a-mi calma caldura din pantaloni și pentru a mă decide dacă accept jobul sau nu.
Reacția corpului meu e dovada clară că trebuie să refuz.
Zece minute mai târziu ies din duș cu prosopul în jurul taliei și iau telefonul pentru a da un replay mailului care asteaptă un răspuns."Confirm job. Aștept detaliile finale."
Las telefonul pe birou lângă cecul obscen. "E doar un job" îmi spun. "Unul foarte bine plătit și cel mai probabil ultimul. După aceea, ești doar șef."
Gândul că nu va mai trebui să îmi impun regulile unor oameni care nu suportă să fie controlați, mă face să zâmbesc. Cel puțin pe plan profesional.
Până termin treaba prin baie, deja am un nou mail cu adresa unde locuiește prințesa și ora la care trebuie să ajung în ziua următoare. Mijesc ochii și cred că știu cladirea. Este undeva la sud de Central Park și numai o prințesă putea să stea acolo, în vârf de castel. Scutur capul știind că greșesc judecând-o fără să o cunosc. Mai arunc o privire asupra pozei și privirea ei blândă mă face să sper că nu voi fi dezamăgit de ea și că va fi un client ascultător, care va știi să aibe încredere în mine și va face ceea ce îi voi cere, pentru a o ține în siguranță. Sunt foarte puțini clienți de genul ăsta, dar... pot să sper, nu-i așa?
CITEȘTI
Lady S și bodyguardul [+18] (I)
Romance❗️❗️❗️ CAPITOLELE POSTATE AICI SUNT UN PREVIEW AL CĂRȚII COMPLETE! POVEȘTILE AU FOST UȘOR MODIFICATE ÎN 2021 SI SUNT DISPONIBILE PE SITE-UL EDITURII www.vesperbooks.ro ❤ Povestea face parte dintr-o serie de 6 cărți, toate având în centru poveștile...