Capitol 4

13K 594 32
                                    


Sofia

E dimineață, iar Nicholas se poartă ca și când nimic nu s-a întâmplat. Poate că nici nu s-a întâmplat și totul a fost în capul meu. Un vis. Unul din multe altele, doar că ăsta a părut mult mai real. Sunt confuză. De fapt nici nu știu ce aș fi vrut să se întâmple în dimineața asta, însă știu ce aș fi vrut să se întâmple azi-noapte. Vroiam să mă arunce pe pat, să se urce peste mine și să îi simt corpul puternic și vizibil excitat peste al meu. Să mă sărute fără oprire cu buzele acelea moi și limba lui să guste cele mai sensibile locuri până când aș fi început să tremur de plăcere. Eram adormită, dar îl doream cu fiecare milimetru al corpului meu.

Și ce e mai frunstrant e faptul că încă il vreau. M-am trezit cu aceeași dorință alimentată de vise în care îl simțeam adânc în mine, iar dimineață tot corpul meu tânjea după atingerea lui. Atât de tare încât mi-am lăsat degetele să își croiasca drum spre chiloții mei și m-am masturbat închipuindu-mi ca degetele lui sunt cele care se joacă cu clitorisul meu până când am avut orgasm, în timp ce buzele lui nu s-au desprins de ale mele.

La naiba... cu tot. La naiba cu el, că acum suntem aproape de birou și singurele cuvinte rostite de el până acum au fost "Bună dimineața".

"Bună" pe naiba... Omul nici măcar nu se mai uită la mine, chiar dacă am îmbrăcat o rochie roșie mulată pe fundul meu sexy. Degeaba. E rece ca o sculptură de gheață. A lui David. În costum. Of... Detali...

Cobor din mașină și trântesc ușa. Nu îmi pasă. Poate așa chiar o să se prindă că nu e ok să te săruți cu atâta senzualitate pe cineva și apoi să te prefaci că nimic nu s-a întâmplat.

Dar dacă vrea să joace jocul indiferenței, atunci o să fac și eu la fel. Mai puțin trântitul de ușă. Asta mi-a scăpat.

Pentru cina îmi fac planuri cu câțiva oameni de afaceri pentru a discuta niște business la o friptură și un pahar de vin. Doar am șofer, ce să zic.

El așteaptă undeva la intrare, dar nu îl observ. Știu doar că mă urmărește de undeva de unde nu mă poate deranja cu prezența lui. Toata ziua a încercat să stea cât mai departe de raza mea vizuală și chiar dacă normal era să nicinu vreau să îl văd, totuși ceva din mine îl căuta, ca și când chipul lui ceea ce aveam nevoie pentru a-mi liniștii mintea.

Ajunsi acasa intru direct în dormitor, urându-i noapte bună și atât. Nu mai ies, preferând să lucrez din dormitor, în moțul patului. Sunt nervoasă și chiar mă cert cu cei din Tokyo pentru că îmi întârzie cu răspunsurile solicitate. Țin la deadline-uri și țin să le reamintesc.

Ziua următoare nu este cu nimic diferită. Doar frustrarea mea crește și mai tare și încep să cred ca sărutul ăla a fost doar în capul meu, dar dacă a fost real, sigur el nu și l-a dorit.

Si cu toate astea am o noua noapte în care sunt la fel de agitată și continui să lucrez până după 1 noaptea. Adorm din nou cu laptopul lângă mine, dar nici de data asta nu vine nimeni să mi-l închidă.

Dar somnul meu nu este lipsit de prezența lui. De buzele lui. De pieptul lui musculos, de prațele lui puternice care mă ridică deasupra lui într-un ritm frenetic, care mă face să țip de plăcere...

Mă trezesc amețită retrăind fragmente ale unor fantezii stupide. Clar îmi trebuie un bărbat, că se pare că prezența unuia puțin mai sexy și mai atrăgător îmi afectează prea tare corpul care nu a mai fost atins de un bărbat de aproape doi ani de zile.

- Fuck! înjur cu toată frustrarea din mine când în amețeala mea creată de visul din care tocmai m-am trezit, mă lovesc cu piciorul de mobilă.

Lady S și bodyguardul [+18]  (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum